همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

متفاوتر از همه...

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ

باید قبل از هر چیز برات بگم  که من با تمام آدم‌های اطرافت تفاوت دارم. نمیتونم با دسته‌گل‌های آنچنانی و سرزده از راه برسم و غافلگیرت کنم. و یا برای یک دعوت دوستانه تو رو به بهترین رستوران شهر ببرم. نمیتونم سلام‌هات رو با جوابهای خشک و بی‌روح پاسخ بدم و بعد روبروت بشینم و از هوای آفتابی امروز بگم. هرچی با خودم کلنجار میرم می‌بینم که نه، من اهل این مقدمه‌چینی‌های عامیانه نیستم. پس بذار برم سراغ اصل مطلب و قبل از هر چیزی بگم که من تمام امروز رو دنبال بهونه‌ای می‌گشتم تا برای این لحظه حرفی آماده کنم. اما حالا ترجیح میدم سرصحبت رو با همون سلام و احوال پرسی‌های معمولی باز کنم. بعد دنبال حرفهای تازه بگردم تا به تو ثابت کنم که من با تمام آدم های اطرافت متفاوتم.

و این چقدددددر سخته!

 

 

#همین

 

 

  • حامد سپهر

نظرات  (۱)

کاش یاد کسی نمی‌نداخت من رو این متن.
امروز خوندم که آدم‌های تموم نشده توی ما مشکلاتی هستن که برای رفعشون نیاز به روان درمانی هست. واقعا؟!
داشتم تلاش می‌کردم تمومشون کنم، البته اگه تو هر جایی نشونه‌ای ازشون سر نزنه
پاسخ:
متاسفانه این یه جور قانون نانوشته‌س که گریزی ازش نیست
فراموش کردن کسی که عشق رو یا حتی نفرت رو باهاش تجربه کردی به این راحتیها نیست، هر موسیقی یا متن یا مکان یا حتی هر اسمی میتونه اون خاطره‌ی شیرین یا تلخ رو یادآوری کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">