همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

طعم زمستان

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ق.ظ

وقتی یک نفر از دستت لیز می خوره، اولین زمستون  منهای اون طعم دیگه ایی داره؛ خودت می مونی و خودت با یه چمدون پر از چرت و پرت هایی که می گیری  دستت و مثل احمق ها راه می افتی به سمت نمی دانم کجاهایی که بشه بلند بلند گریه کرد.


#همین


پ.ن: خیلی دلم میخواد در مورد جریانات الان کشور و شلوغیها بنویسم ولی چون میدونم بعدا پشیمون میشم ترجیح دادم سکوت کنم


  • حامد سپهر

نظرات  (۹)

  • مریــــ ـــــم
  • خب بنویس
    :|
    پشیمونم شدی برشدار
    پاسخ:
    بذار ما توبه مون نشکنه:))
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • من لحظه ای مینویسم
    از خیلی از پستهام هم پشیمونم
    ولی قانونه!
    پاسخ:
    از سیاست نوشتن سخته چمن معلوم نیست حق باکیه
  • פـریـر بانو
  • این روزا همه سکوت می‌کنن... شما سکوت می‌کنین... من سکوت می‌کنم... دلیلش هم مشخصه :)

    قسمت اول پست. تجربه نکردم. اما میشه حس کرد که چقدر سخته...
    پاسخ:
    سکوتی که سرشار از نگفته هاست
  • פـریـر بانو
  • شاعر می‌فرماد که:
    لب خاموش نمودار دل پرسخن است :)
    پاسخ:
    ای ول شاعر:))
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • کو سیاست؟
    من از حال و فکر خودم مینویسم
    میبینید که بیشتر تحلیلهام ساده و سطحیه

    دقت میکنم میبینم اصلا تحلیل نکردم!
    پاسخ:
    همون بهتر زیاد درگیرش نشیم
    من مینویسم
    اندازه سواد خودم
    امیدوارم به کسی برنخوره:)

    پاسخ:
    به بر خوردن یا نخوردنش کاری ندارم چون نظر شخصیه
    چون میدونم همیشه توی مسایل سیاسی مردم بازیچه میشن اینکه به شعورم توهین بشم خوشم نمیاد

    شما جریانات موقع انتخابات رو ببین و نتیجه ی الانش رو متوجه میشی
    مردم ما واقعا جوگیرن
    کسی که بخاطر شکم رای بده بخاطر شکم هم میریزه خیابون و اغتشاش میکنه
    الله اعلم...
    چی بگیم
    پاسخ:
    واقعا الله اعلم
    اگه پشیمون میشید پس ننویسید !!
    ان شاءالله مردم حقشون رو بگیرن اون افراد سوءاستفاده گر هم شناسایی بشوند

    پاسخ:
    ننوشتم دیگه
    ان شا الله
  • آسـوکـآ آآ
  • ننویس برادر
    ننویس
    پاسخ:
    ننوشتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">