همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

12+1 دلیل واسه زنده موندن

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۳۳ ب.ظ
به پیشنهاد ove

در مورد 1+12 دلیلی (13 میگن نحسه) که میشه بخاطرش زنده موند و زندگی کرد تا حالا فکر نکرده بودم و این پیشنهاد باعث شد که یه نگاه دقیقتری به دور و اطرافم بکنم شاید دلیل ها کلیشه ایی یا تکراری باشه ولی واسه هرکسی بنا بر میزان اهمیتش مهم هست


1. اول از همه که مشخصه بخاطر مادرم و اگر پدرم هم درقید حیات بودن بخاطرش حتما زنده میموندم
2. بخاطر خواهرم و دخترش نیوشا جان
3. بخاطر دخترم ( دختری که هنوز ندیمش و فقط اسم و سنش رو میدونم) که سرپرستیش رو بعهده گرفتم و امیدوارم بتونم تا آخر حمایتش کنم تا بزرگ بشه واسه خودش کسی بشه
4. بخاطر یه دوست بیمار که چند سالیه تو بیمارستان بستریه و کسی رو نداره و تمام امیدش به ملاقاتهای گاه و بیگاه منه
5. بخاطر شغلم که دوسش دارم و از اینکه یه گوشه از چرخ صنعت کشور رو میتونم بچرخونم
6. بخاطر پیدا کردن یه همراه واسه زندگی
7. بخاطر یه قرار هر ساله که با همکلاسیهای قدیمی داریم
8. بخاطر بچه یا بچه هایی که خواهم داشت
9. بخاطر صاحب سوپر مارکت سر خیابونمون که هر روز اول صبح منتظره دشت اول رو از دست ما بگیره
10. بخاطر رویای صعود به چندتا از قله های کوههای داخلی و خارجی
11. بخاطر رویای دیرینه ام که زندگی تو یه کشور دیگه س و ترجیحا استرالیا
12. بخاطر روزی که توی دنیا و کشورم صلح و آرامش برقرار بشه
13. بخاطر دیدن آینده ش (خصوصی)
  • حامد سپهر

نظرات  (۱۷)

چقدر مختصر و دقیق.
لذتبخش بود. 
واقعا قبول باشه از شما. 
پاسخ:
سلامت باشید ممنون
  • هویجوری:)
  • شاید این از همه بهتر بود:)))
    پاسخ:
    لطف دارین ممنون
  • شارمین امیریان
  • سلام.
    گزینه های سه و دوازده رو خیلی دوست داشتم.

    ان شالله به همه چیزهایی که به خاطرشون زندگی می کنید برسید و اون چیزهایی که بهشون رسیدید مستدام باشن.
    پاسخ:
    برا شما هم همچنین ان شا الله
  • آذری قیز
  • قشنگ یه سری تنهای تنهای تنها جمع شدن بیان رو سر پا نگه داشتن :))
    امیدوارم به همه ی هدف های ذکر شده برسید و امیدهای زندگی تون همیشه زنده باشن:)
    پاسخ:
    دقیقا همینه:)
    ممنون همچنین شما
    چرا من هیچ دلیلی ندارم:|
    پاسخ:
    اینهمه دلیل هست
    دوروبرتو بهتر نیگا کن
    واقعا فکر میکنید13نحسه؟
    و میدونید چرا میگن 13نحسه؟
    13رجب.....
    پاسخ:
    به شوخی نوشتم من اصلا به هیچ نوع خرافات اعتقادی ندارم شاید باورتون نشه به چشم زدن و ... اینچیزا اعتقاد ندارم
    پیدا کردم
    فقط یه دلیل دارم برای ادامه زندگی
    پاسخ:
    بیشتر فکر کنی گزینه های زیادی هست بخاطر یه دوست بخاطر یه دیدار بخاطر یه خاطره بخاطر ...
    من به چشم زدن خیلی اعتقاد دارم
    اهل بیت هم اشاره کردن و خودم به چشم بارها دیدم ...
    به نظرم چشم زخم از حسادت میاد کسی که چشم دیدن خوشی کسی و نداره انقدر انرژی منفی میفرسته و حسرت داشته های دیگری و میخوره که کائنات لجشون میگیره و از اون طرف میگیرن این حسود دلش خنک شه:)
    طنزجدی:|
    پاسخ:
    بنظرم اگه اعتقاد نداشته باشی اتفاقی هم نمیوفته
    خواهرم خیلی اعتقاد داره و همیشه یه اتفاقی میوفته براش
    یه عمر زندگیم و بخاطر این چیزا از دست دادم و هیچی نفهمیدم....
    پاسخ:
    هیچوقت واسه عوض کردن شرایط دیر نیست
    شایدم اینطور باشه....
    قبول دارم به هرچی فکر کنی اتفاق میفته
    پاسخ:
    من که تجربه کردم اینطوری بوده
    هیییییم. خیلی متفاوت و جالب....
    سومی ^__^
    انگار وارد یه محیط خیلی رسمی شدم، اصلا الان معذبم :)
    پاسخ:
    معذب چرا راحت باشین بگید نظرتونو
    راحتم، یکم رسمی طور و بزرگونه است همین :)
    پاسخ:
    پس من خودم رو از الان پدر بزرگ فرض میکنم:)))
  • بانوچـ ـه
  • با آرزوی تحقق همه‌ی این موارد...

    پاسخ:
    ممنون برا شما هم همچنین
  • مریــــ ـــــم
  • 10فکرکردم میخوای بگی صعود به جام جهانی
    :|
    پاسخ:
    اونو که صعود کردیم :)))
    بند 3....کافی بودکافی که زندگی تا ابد بخوای با لبخند ادامه بدی
    پاسخ:
    امیدوارم بتونم ممنون
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • بهترین سیزده دلیلی که خوندم :) زنده باشید :)) 
    پاسخ:
    لطف دارین
    چقدر بند سه زیبا بود :-)
    پاسخ:
    لطف دارین زیبا خوندین:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">