همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

فکرش را بکن...

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۲ ب.ظ

میز کوچکی دو نفره با پارچه ی چهارخونه ی قرمز

فکرش را بکن، خوب نمی شد؟

کنار پنجره ای رو به خیابانی آبی

و دو فنجان که همیشه روی آن بود

شب هایی که باران می آمد می نشستیم، قهوه ای می خوردیم و من هزار سال برایت داستان می گفتم

اما بهتر است قهوه را خودت دم کنی

من را که می شناسی، متخصص سر دادن قهوه ام

حواس درست و حسابی ندارم، تا به خودم می آیم همه چیز از دست رفته

مثل قهوه هایم، مثل قطارهایی که جا می مانم، مثل تو

و حالا به خودم آمده ام...تو نیستی، خیابان آبی نیست، باران نمی بارد ولی من...هزار سال است که برایت داستان می نویسم

و با کوچکترین چیزها به یادت می افتم...

کجا بودم؟

داشتم می گفتم...میز کوچکی دو نفره با پارچه ی چهارخونه ی قرمز...

فکرش را بکن، خوب نمی شد؟

"روزبه معین"



پ.ن : بعضی ها چقدر قشنگ حال دلت رو مینویسن...

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۲)

چنین میزی باید خیلی زیبا باشد :)
پاسخ:
زیبا واسه یه لحظه شه :)
  • مریــــ ـــــم
  • از کتاب قهوه ی اقای نویسندشه؟

    پاسخ:
    بله از کتاب قهوه ی سرد آقای نویسنده س
    حتی فکرش هم درد داره...
    پاسخ:
    فکرش رو نکن
    خیلی قشنگ بود :)
    پاسخ:
    دست نویسنده ش درد نکنه:)
    ممنون
    :)
    رویاش قشنگه....
    پاسخ:
    واقعیتش قشنگتر :)
    روزبه معین، همونه که "قهوه سر آقای نویسنده" رو نوشته...؟
    متن های ادبیش قشنگه :)
    پاسخ:
    قهوه سرد
    بله درسته خودشه
    عالیه متنهاش
    چرا فک میکنم یه کامنت دیگه هم داشتم؟؟؟
    پاسخ:
    چیزی جا نمونده احتمالا بیان تو راه خورده :)))
    کاش یه چیزی بود دردا رو همینجوری توو راه هورت میکشید...
    پاسخ:
    دنیا از اینی که هست راحتتر نمیشه سعی کن خودتو قویتر بکنی
    چقدر قوی؟
    ظرفیت تکمیلیم...
    پاسخ:
    همیشه راه جدیدی واسه قویتر شدن هست
    ظرفیت آدما نامحدوده
    بس شاید آدم نیستیم...
    یه چیزایی تحملش فرازمینیه...
    به قول شاعر تحملش میخانه میخواهد...
    پاسخ:
    پس حتما فرشته این :)))
    خیلی سخت میگیرین
    :)
    پاسخ:
    چرا میخند؟:))
    سخت هست. نه که  سخت بگیریم.
    پاسخ:
    چون میگذره سختیش هم میگذره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">