همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

بوی عیدی بوی سیب

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۳۹ ب.ظ



کنج این گوشه ی آرام ، برای تازه شدن ما نه تقویم ،نه ساعت ،نه هیچ

روز خاصی احتیاج نیست .....

 که لحظه لحظه ی حال ما میتواند خوش و دلنشین باشد مثل عید، آنقدر

که میخواهدجهان برای تو بیایستد......اگر بخواهی


اللهم غیر سوء حالنا به حسن حالک




 کجا با تو قرارم بود که یک عمره فقط میرم

 تو رو از هر کی میپرسم چرا دلشوره میگیره

 کجا با تو قرارم بود بدون کوچه و ساعت

 جلو چشمامی هر لحظه چه بد حالیه این حالَت

 کجا با تو قرارم بودکه مشکوکم به هر خونه

 یه جایی امشبو سر کن که مال هردوتامونه

یه آهنگایی این روزا بهم حس جنون میده

نه تنها مادرم هرکی منو می بینه فهمیده

یه کاری میکنم امسال به پای سفره برگردی

 نمیگم بی تو میمردم نگو بی من چه میکردی

 بهاری با تو میسازم دلت درگیر موندن شه

 چشاتو هم بذاریو مسیرت خونه من شه


پ.ن : سال جدید رو خدمت همگی دوستان عزیز و همسایگان محترم تبریک میگم و سالی پر از شادی و سلامتی و پول براشون آرزو دارم امیدوارم توی سال جدید به آرزوهاتون و اهدافتون توی زندگی برسین




پ.ن :اینکه وسط این شلوغی و گرفتاری و هاگیر واگیر دم عید که حواست به خیلی چیزا نیست
گوشیت زنگ بخوره و ببینی دوستی بعد سالها از کنار ضریح آقا امام رضا تماس گرفته و گوشی رو گرفته سمت ضریح و میگه هرچی از آقا میخوای بگو ، این یعنی اینکه هنوز خدا حواسش بهت هست

خدایا ممنون بخاطر داشتن دوستان مهربونی که اطرافمون هستن

ممنون دوست خوبم که بیادم بودی ، کارت یه دنیا ارزش داشت برام


اینم عیدی من به شما : اینجا

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۳)

حاجت روا باشید و سرسلامت. 
پاسخ:
ممنون و همچنین شما
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک براتون بهترینهارو آرزو دارم:)
ممنونم.
بابت آهنگ نوستالژیک و زیبا هم فراوان فراوان سپاس...
امیدوارم سرشار از همه ی حس های سبز باشید...
پاسخ:
خواهش میکنم ببخشید دیگه عیدی مجازیه و گرنه ارزش دوستان بیشتر از اینهاست
همچنین برا شما بهترینها رو در سال جدید آرزو میکنم
شاد باشید
اللهم غیر سوء حالنا به حسن حالک

بنده هم این دعا رو دارم ... ان شاءالله
پاسخ:
براتون تو سال جدید حال خوب آرزو میکنم
فوق العاده بود.
از سرمونم زیاده. :D
شادکام باشید.
پاسخ:
نوش جانتون:)
ممنون
کلی حالمون خوب شد با این ترانه ی خوب
شعر فرزاد حسنی هم عالی بود
مرسی
سالتون خوب و حالتون عالی
پاسخ:
ایشالا همیشه حالتون خوب باشه
و توی سال جدید براتون سلامتی و لبخند و حال خوب آرزو میکنم
پیشاپیش سال نوی شما هم‌مبارک باشه
ان شاءالله سال پر‌خیر و برکتی داشته باشین :)
پاسخ:
ممنون از لطفتون
همچنین برا شما سالی پر از سلامتی و لبخند آرزو میکنم
شاد باشین
پیشاپیش سال نوی شما مبارک. انشاءالله سالی پر از خیر و خوبی و سلامتی داشته باشید. 
پاسخ:
ممنون از لطفتون سال نو شما هم مبارک باشه ایشالا سال جدید پراز خبرهای خوب و اتفاقات خوب باشه براتون:)
خیلی موسیقی قدیمی است :)
مبارک ها باشه سال نو
پاسخ:
ولی نوستالژیکه
ممنون عید شما هم مبارک
من نظر گذاشته بودم ساعات اولیه سال تحویل
الان دیدم نیومده نظرم
خدایا همه اونایی که نوشته بودم آمین
پاسخ:
ممنون آلا خانوم لطفتون همیشه میرسه به ما
عیدتون هم مبارک
آمین
سالتون پر از اتفاقای خوب و رنگارنگ...
بابت عیدیتونم ی دنیا سپاس
اینو ریمیکسش با ادله رو شنیده بودم :)
پاسخ:
ممنون دوست عزیز عید شما هم مبارک براتون بهترین آرزوها رو دارم
قابل نداشت
چه عکس قشنگ و بهارونه‌ای ^_^

سال نوتون مبارک آقا حامد
ایشالا یه سال خوب و خوش داشته باشین؛ پر از سلامتی و خیر و برکت و آرامش...

:: عه این آهنگه! یادش بخیر :))
پاسخ:
بینهایت ممنونم ازتون
همچنین بهترین آرزو ها رو از خدا براتون خواستارم
انگار خیلیا با این آهنگ خاطره دارن مثل خودم:))
سلام بر شما و روزگارتون آروم و رو به راه ان شاءالله .
عیدتون مبارک و سال نو براتون پر از خیر و برکت و عزت و صحت و عاقبت بخیری :)
ان شاءالله سالی پر از موفقیت داشته باشید با یه عالمه خبرهای خوب و اتفاقهای بزرگ برای خودتون و اطرافیانتون .
پاسخ:
ممنون دوست عزیز لطف دارین به بنده
سالی پر از سلامتی و لبخند رو از خدا براتون میخوام
چه شعری
کجا با تو قرارم بود که یک عمره فقط میرم
.
یه جایی امشبو سر کن که مال هر دوتامونه
پاسخ:
فکر کنم از فرزاد حسنی باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">