همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

صندلی دااااغ!

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ق.ظ


بنده به عنوان یکی از پیشنهاد دهندگان برگزاری صندلی داغ  البته فقط پیشنهاد دهنده چون همه ی زحمتش به عهده ی حریر بانو بوده که جا داره ازشون کمال تشکر رو بکنم .یه مطلبی رو میخوام بگم اونم اینکه یاد یه خاطره ایی افتادم : یه آشنایی داریم خیلی آدم با دیسیپلین و با جذبه ایه و پیشش که باشی همیشه یه جورایی معذبی این آقا اولین روزی که دومادش اومده بود خونه شون برا اینکه دومادش یخش باز شه بهش گفته بود : آقا مجید چرا اینقدر سفت نشستی پاشو دری باز کن دری ببند پاتو دراز کن :))
حالا این شده مثال فامیل ما از زبون ایشون
حالا شما هم چرا اینقدر سفت نشستین و سوال میپرسین توی سوالهاتون یه احتیاط خاصی موج میزنه راحت باشین حسن صندلی داغ به داغ بودن سوالهاشه
پرسیدن عیب نیست ندانستن عیبه
هرچه میخواهد دل تنگتون بپرسید:)) البته از همه ی دوستانی که رو صندلی میشینن بپرسین

برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ حریر بانو مراجعه کنید
  • حامد سپهر

نظرات  (۲۰)

  • مریــــ ـــــم
  • اگه میتونستی با یه سلبریتی ازدواج کنی انتخابت کی بود؟
    دوس داری کدوم یکی از بلاگرا رو ببینی؟
    دروغ زیاد میگی؟
    خونوادتو پیچوندی تاحالا؟

    پاسخ:
    بسم الله خدایا به امید تو :)
    1. هیچوقت زندگیشون رو دوست نداشتم خیلی سخته سلبریتی بودن توی فامیلمون یکیش رو داریم حتی تو اینستا فالوش هم نکردم تا برسه به ازدواج باهاش فکر کنم
    2.خیلیا رو اتفاقا همین امروز بعدظهر دورهمی وبلاگی برا دیدن فیلم به وقت شام هست من نرسیدم بیام ( راستی من الان عسلویه م )
    3. اگه بگم نگفتم دروغه ولی تا جایی که میتونم نمیگم بیشتر مصلحتی میگم
    4. خییییییلی :)))
    ۱. چند ساله بلاگری؟
    ۲. نسبت به حفظ آرشیوت حساسی؟ یا به راحتی می‌تونی حذفشون کنی پست‌ها رو؟
    ۳. وبلاگی هست که نخوای نویسنده‌ش بدونه می‌خونیش؟
    ۴. وقتی کلی پست نخونده و ستاره روشن داری، کدوم ستاره‌ها رو زودتر خاموش می‌کنی؟
    ۵. آخرین بار سر چه موضوعی عصبانی شدی؟
    ۶. کامنتی گذاشتی که از گذاشتنش پشیمون بشی؟
    ۷. پستی نوشتی که از نوشتنش پشیمون بشی؟
    ۸. از تولیدات داخلی حمایت می‌کنی؟
    ۹. برای بحران آب چه کاری از دستت برمیاد؟
    ۱۰. شما این مراد ما رو ندیدی؟ خبری؟ نشونی؟
    پاسخ:
    1. از سال 90
    2. برام مثل یه دفتر خاطرات میمونه چون من تا یه سنی دفتر خاطرات روزانه مینوشتم ولی بعدش دیگه همشو تو وبلاگ مینویسم ولی تو حفظ این دفتر خاطرات کم گذاشتم چون یه بار بلاگفا کل آرشیومو به باد داد یه بار هم خودم سر یه موضوعی نابودش کردم
    3. بله
    4.وبلاگ زیاده : آقا گل، هولدن ، مردی بنام نئو ، حریر خانم ، حرفهایی از جنس دیوانگی، میزاده خاتون.... زیاده البته از این به بعد هم وبلاگ شما
    5. خیلی به ندرت عصبانی میشم بیشتر موضوع کاریه
    6.بله یه وبلاگی میخوندم وبلاگ آنا خیلی خوب مینوشت یه بار یه کامنتی گذاشتم براش سوءتفاهم به وجود اومد گفت دیگه وبلاگ من نیایین ما هم نرفتیم بعدها هم گمش کردم و حیف شد واقعا
    7.یه بار تو بلاگفا نوشتم چند روز بعد حذفش کردم
    8.خودمون یه جور تولید کننده ی داخلی هستیم در حد بین المللی ولی کلا نه
    9. خیلی کارا میشه کرد مثل اصلاح کشاورزی چون معتقدم با صرفه جویی من و شما هیچ اتفاقی نمیوفته
    10. سعدی میفرماید:

    اگر مراد تو ای دوست بی مرادی ماست

    مراد خویش دگرباره من نخواهم خواست

    اگر قبول کنی ور برانی از بر خویش

    خلاف رای تو کردن خلاف مذهب ماست

    ایشالا پیدا میشه ، مراد خیلی هم دلش بخواد دختر به این خوبی:)

    شاد باشی


    عاشق شدی؟ کی؟ کجا؟ چطور؟
    نگی مدرسان شریف هااا :)
    پاسخ:
    بله شدم
    کی و کجاشو رو یادم نیست از همون اولش:))
    شد دیگه
    تو میهن بلاگ یه پست در موردش گذاشته بودم ایشالا اینجا هم میزارم اگه عمری بود
    شاد باشی

  • مریــــ ـــــم
  • برای سوال اولم فرض کن
    داخلی خارجی هرچی
    پاسخ:
    خارجی کیتی پری رو دوست دارم داخلی آنا نعمتی البته گفتم با هیچکدوم ازدواج نمیکردم:))
    کارتون چیه؟ چی خوندین؟ :)

    اولین سوال من توی صندلی داغه. برای قبلی ها شرکت نکردم ؛)
    پاسخ:
    من مهندسی برق قدرت خوندم
    کارمون یه مقدارش سکرته ولی تا اونجا بدونید که کار ما طراحی ساخت و اجرا و تعمیر ترانسفورماتورهای نیروگاهیه
    ممنون که اینجا اومدین
    شاد باشی
  • خورشید ‌‌‌
  • آیا می‌دانستید این میزارم که همه می‌نویسن٬ در واقع می‌گذارم هست و با ذ نوشته می‌شه؟ اون یکی گزار معنی به جا آوردن می‌ده و برای نماز و سپاس و این‌جور چیزها به کار می‌ره.
    حیف نیست آقا؟ شما که ان‌قدر خفنی٬ این رو هم رعایت کنید دیگه. :دی
    از اصل٬ سر همین ز هم من گشتم دنبال وبلاگ شما :) 
    مانا باشید.
    پاسخ:
    ممنون از تذکرتون چشم سعی میکنم رعایت کنم
    سر کلمه (ایشالا) هم یه دوستی تذکر داده بودن درستش ان شاء الله هستش که خیلیهامون از جمله خودم اشتباه مینویسیم
    البته من نه خفنم نه ادعایی در اینباره دارم:)))
    شاد باشی
  • آقای سر به هوا :)
  • خب اینو قبلا گذاشته بودم وبم،
    من اول کامنتهارو بخونم ببینم سوال چی میمونه بپرسم:)
    پاسخ:
    اینم فکر خوبیه:))
  • آقای سر به هوا :)
  • کجا زندگی میکنی؟
    اهل سفر هستی؟
    چی بیشتر عصبانیت میکنه تو دنیای وبلاگ نویسی؟
    اشپزی بلدی؟
    رفیق که صمیمی باشه چندتا داری؟
    پاسخ:
    1. من تهرانی نیستم ولی تهران به دنیا اومدم و بجز 2 سال که بخاطر شغل پدرم زنجان زندگی کردیم 5 سال سنندج و 2 سال هم خودم یونان زندگی کردم کلا تهران بودم
    2. زندگی خانوادگی و کاری من تو سفر خلاصه شده تقریبا تمام ایران رو بجز سیستان و بلوچستان رفتم
    3. قضاوت و برداشت غلط
    4. در حد لالیگا :)
    5. سه تا
    شاد باشی ممنون
  • آقای سر به هوا :)
  • اقا اینجا تو شهر ما جدیدا نما یونانی واسه ساختمان ها مد شده دیگه دارن گندش در میارن!
    اگه یونان اشنا داری بگو اینارو محکوم کنه:))
    :)))
    پاسخ:
    حالا جالبه اصلا اونجا نماهاشون این شکلی نیست:)))
    سلام
    عسلویه گرم نیست خیلی؟
    اهل خریدید؟
    ورزش چی؟
    جه ورزشی؟
    تفریحتون؟

    دوست داشتید ساکن کشور دیگه ای باشی؟
    از خوردنی ها منظورم تنقلات و دسر چی دوست دارید؟
    اضافه وزن دارید؟:دی
    سایز کفش؟
    ایا از ریزش مو رنج میبرید؟
    اهل فوتبال هستید؟ازونا که خودشونو خفه میکنن!
    تلخ ترین درس زندگیتون؟
    دلنشیین ترینش؟
    دوست دارید97چه اتفاقی براتون بیوفته
    همین الان یه ارزو کنید

    ومن الله توفیق:دی
    پاسخ:
    1.لامصب تو زمستون هم گرمه و شرجی
    2. چیزی که لازم باشه میخرم نه بیشتر البته در مورد وسایل ورزشی ولخرجم
    3. من 6 سال فوتبال باشگاهی تو تیم نفت تهران بازی کردم بعد که ادامه ندادم رفتم رشته ی صخره نوردی و کوه نوردی اکثر قله های ایران و آرارات ترکیه رو رفتم تفریحم بیشتر جمعه ها کوهنوردیه و هفته ایی یه جلسه فوتسال

    4.یکی از آرزوهای زندگیم زندگی تو یه کشور دیگه س ترجیحا استرالیا چون یه سری کاراشو انجام دادم واسه رفتن
    5. چیزای شیرین کلا دوست دارم
    6. 42.5
    7. اصلا :))
    8. خفه نمیکنم خودمو  ولی هستم
    9. درس نمیشه گفت ولی از دست دادن بابام تلخ ترین اتفاق زندگیم بوده و درس بودنش اینه که قدر داشته هاتونو بدونید
    10. دلنشین ترین اتفاق که قراره بزودی در موردش بنویسم اینه که گاهی ماها وسیله ی خیر هستیم
    ولی شیرینترین اتفاق تولد خواهر زادم بود سفر به اتریش
    11. یه دوستی دارم بیماره امیدوارم حالش خوب بشه
    12. همون آرزو رو یعنی سلامتی همه ی بیمارا رو دارم
    ممنون شاد باشین
    ۱. دلتنگ کسی هستی
    ۲. تلفن موبایلت مارکش چیه؟
    ۳. غذای مورد علاقه ات چیه؟
    ۴. اهل آشپزی هستی؟
    ۵. بخوای به من یه جمله بگی و منو مهمون کنی چی میگی؟
    ۶. دوست داری توی زندگی بعدیت چی باشی؟
    پاسخ:
    ۱. خیلی:(
    ۲.سامسونگ g7
    ۳.همه ی غذاهای نونی
    ۴.در حد لالیگا، من چند سال تنهایی زندگی کردم و علتش همینه . موساکا درست میکنم انگشتهاتونو باهاش بخورین:) یه جور غذای یونانیه
    ۵. از لحظه لحظه ی زندگیت لذت ببر و اینو بدون لذت هر لحظه مختص خودشه و تکرار نشدنیه و یه چیز دیگه در هر کاری که هستی سعی کن بهترین باشی
    ۶. حالا من زیاد اعتقادی ندارم به این قضیه ولی یه دوست هندی داشتم اونا زیاد اعتقاد دارن اونها معتقدن انسانها اونقدر به دنیا میان و میمیرن تا اینکه بعد مردن سوزونده بشن و خاکسترشون داخل رودخانه ی سند ریخته بشه تا از این عذاب رها بشن
    شاید اگه این اتفاق میوفتاد دوست داشتم یه درخت باشم:)
    ممنون و شاد باشی
    خیلی عجیبه که قبل از صندلی داغ کلی کنجکاوی درباره ی آدم ها دارم ولی از وقتی این امکان پیش اومده که سوال بپرسم هیچی به ذهنم نمیرسه!

    پاسخ:
    راحت باشین بپرسین:)
    دوست ندارم سرک بکشم تو زندگی ادم ها
    فکر کنم یه بار روز مهندس پرسیدم شغلتون چیه پاسخی ندادید:)
    حالا خودتون صندلی داغ گذاشتید هر سوالی بخوان بپرسن:)

    پاسخ:
    این سرک کسشیدن نیست یه چالش وبلاگیه و دل بخواهه هر کی دوست داره شرکت میکنه و لزوما هر سوالی که نخواست میتونه جواب نده
    من فکر نکنم جواب نداده باشم  جواب همین سوال رو تو جواب یکی از دوستان گفتم میتونید بخونید
    عذر میخوام اگه متوجه نشدم و جواب ندادم
    خواهش میشود 
    زندگیه شخصیه خودتونه:)
    شاید الان حسم بده که سوالم نمیاد:)

    پاسخ:
    لطف دارین 
    موضوع سکرتی نداره اگه جاهاییش داشت نمیگم:)
    چرا بد؟؟
    چرا ازدواج نمیکنید؟؟؟
    دوست دارید با یکی از وبلاگ نویس ها ازدواج کنید؟
    پاسخ:
    خب یه بار خواستیم نشد ما هم فعلا بیخیالش شدیم
    برنامه های مهم تری دارم تو زندگی
    -فکر نکنم البته تو زندگی هیچی قابل پیشبینی نیست
    چرا ازدواج نمیکنید؟؟؟
    دوست دارید با یکی از وبلاگ نویس ها ازدواج کنید؟
    پاسخ:
    دوبل اومد نظرتون:))
    من از کانال مریم وبلاگتونو پیدا کردم... :) 
    آیا اونی که اونجا در موردش نوشته بودین رو بخشیدین؟ 
    ببخشید خلاصه  اگه خیلی شخصیه :) 
    پاسخ:
    خوش اومدین
    اهل انتقام نیستم 
    به این شعر معتقدم:
    گیرم که خلق را به طریقتی فریفتی
    با انتقام ناگزیر طبیعت چه میکنی

    شاد باشی
    من امروزم خیلی شلوغ بود. دیر رسیدم :|
    ولی دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است :دی

    ۱. چرا وبلاگ می‌نویسین؟ 
    ۲. از بین بلاگر‌هایی که دنبال می‌کنید ۵ تایی که به نظرتون خیلی خوبن کدوم بلاگرهان؟
    ۳. می‌دونستین خیلی حیف شد امروز نیومدین دورهمی؟ :(
    ۴. بدترین و بهترین خاطره‌ای که از عسلویه دارین چیه؟
    ۵. بزرگترین ترس زندگیتون؟
    ۶. اگه برگردین عقب دوباره همین رشته و شغل رو انتخاب می‌کنین؟ چرا؟
    ۷. دوتا از بهترین و بدترین خصوصیات خودتون؟
    ۸. نظرتون در مورو وبلاگ من چیه؟ هم مثبت هم منفی.
    ۹‌. هدفتون تو زندگی چیه؟
    ۱۰. اگه قرار باشه برین به یه جزیره و سه چیز و یک آدم با خودتون ببرین چی و کی رو می‌برین؟
    ۱۱. به چند زبان زنده‌ی دنیا تسلط دارین؟
    ۱۲. نظرتون در مورد آدم‌های اهل قلم و آدم‌های هنرمند چیه؟
    ۱۳. شما با جمله‌ی "دخترها بابایین" موافقین؟
    ۱۴. شما که آشپزیتون در حد لالیگاست چرا وقتی میگم با بچه‌ها میایم خونتون میگین سر کوچه کوبیده بگیریم؟ :))
    ۱۵. اگه بخوام یه جمله به یادگار به حریر بگین چی میگین؟

    و در نهایت ممنون از شما که ایده‌ی صندلی داغ رو باهام در میون گذاشتین و اتفاق‌های خوبی بعدش افتاد. من کاری نکردم. همینکه می‌بینم بچه‌ها دوباره حضورشون پررنگ شده و این محفل گرم، حالم کلی خوب می‌شه ^_^
    پاسخ:
    دورهمی خوش گذشت؟ خیلی دوست داشتم بیام ولی جور نشد
    ۱. راستش بنا بر آثار باستانی بدست اومده از خونه تکونیهای دم عید من از همون دورانی که حتی خوندن و نوشتن بلد نبودم آثار خطی زیادی از خودم بجا گذاشتم البته اینو بگم من نه خودم رو وبلاگ نویس میدونم و نه استعداد و سواد اینکارو دارم  و باور کنید از اصول نوشتن چیزی نمیدونم ولی شد دیگه اینجا یه جاییه که میتونی چیزی که تو ذهنته بریزی بیرون و سبک بشی چون حرفهایی هست که شاید تو عالم حقیقی نمیشه به هر کسی گفت


    ببخشید فاصله افتاد بین جوابها چون کاری پیش اومد مجبور شدم برم
    2. والا زیادن اگه بخوام تک تک بگم شاید بعضیا که خاطرم نیستن ناراحت بشن ولی چندتایی که خاطرم هست اینان: از قدیمیا که بیان نیومده بودم وبلاگ بابای قصه ها تو بلاگفا فوق العاده بود ولی نمینویسه وبلاگ جاده ی احساس وبلاگ هولدن وبلاگ دکتر میم وبلاگ شما وبلاگ مردی بنام نئو وبلاگ ماری جوانا و مشتی گولیانس وبلاگ حرفهایی از جنس دیوانگی و خیلی از وبلاگهای خوب دیگه که الان حضور ذهن ندارم
    3. نمک رو زخم نپاشین من تا همینجاش هم خیلی ناراحت شدم نرسیدم بیام :(
    4. بهترین خاطره راه اندازی فاز 3 عسلویه به ابتکار تیم ما بود و متاسفانه خاطره ی بد زیاد دارم بیشترشون از مرگ کارگراییه که از ارتفاع سقوط کردن بخاطر بی احتیاطی راننده ی جرثقیل:(
    5.  کلا آدم ترسویی نیستم ولی ترس از دست دادن عزیزانم رو دارم چون یه بار تجربه ش کردم
    6. حقیقتش من هدفم تو زندگی اصلا ادامه تحصیل نبود چون کارامو ردیف کرده بودم برم خارج از کشور ولی به خاطر مسائلی که پیش اومد مجبور شدم ادامه تحصیل بدم و موفق هم شدم و از طرف همین شرکتی که هستم خودشون تقاضای همکاری دادن و خدا رو شکر راضیم ولی این روح منو ارضا نمیکنه
    7. بدترین خصوصیات بذارین فکر کنم ......... معمولا آدم دقیقه نودی هستم چایی داغ میخورم و خیلی با سرعت رانندگی میکنم
    خصوصیات خوبم رو باید دیگران بگن ..... میگن که خیلی دلرحمی و مسولیت پذیر
    8. وبلاگتون عالیه , ومطالبتون رو دوست دارم حتی توی پستهای دو خطی هم حق مطلب رو ادا میکنین بلاخره اینهمه دنبال کننده همینجوری نمیرن جایی من چیز منفی ندیدم
    9. خیلی هدفها دارم موفقیت تو کاربی که دارم ، مهاجرت و ...
    10. کیفم که توش گوشی و شارژم و یه سری خرت و پرت هست یه تفنگ و یه قلاب ماهیگیری و شخصی که میبرم یه اگه جای خوبی باشه یه دوست بیماری دارم میبرمش اونجا تا از آخرین لحظات عمرش لذت ببره ولی اگه جزیره ی خوبی نباشه کسی رو نمیبرم:)
    11. من بخاطر کارم و سفرهای زیادی که داشتم زبانها و لهجه های زیادی رو متوجه میشم استعداد یادگیری زبانم هم خوبه حالا شاید نتونم صحبت کنم . از جمله انگلیسی که تا حدودی مسلطم ترکی بخاطر چندسال زندگی تو زنجان کردی بخاطر چند سال زندگی تو سنندج و مازنی چون من تو محمود آباد مازندران خدمت کردم یه مقدار عربی بخاطر اینکه زیاد میام جنوب و زبان یونانی که خیلی سخته
    12.همیشه هنرمندها و اهل هنر رو دوست دارم اونها تفاوتشون با بقیه اینه که دنیارو متفاوتر از اون چیزی میبینن  که بقیه میبینن و اونو میتونن رو کاغذ بیارن
    خیلی دوست داشتم یه نویسنده یا یه نوازنده ی موسیقی باشم البته از موسیقی سر رشته دارم ولی ادامه ش ندادم متاسفانه
    13. تو همه ی خانواده ها صدق نمیکنه ولی معمولا اینجوریه بهتره بگیم باباها دخترین:)
    14. اون شوخی بود مهمون حبیب خداست ما رو از مهمون نترسونید ما از اون خانواده هاش نیستیم :)))
    15. یه جمله پدرم شب قبل از فوتش بهم گفت بهتون میگم : اینکه عزت و ذلت دست خداست نه بنده ی خدا خدا به بنده های خوبش بدون اینکه بخوان عزت میده

    همچنین ممنون از شما بخاطر این زحمتی که متقبل شدین
    شاد باشی
    فقط باید بگم داری پیر میشی بجنب:)
    پاسخ:
    دلت جوون باشه رفیق
    پست صندلی داغ هنوز هم برقراره؟ یا اینکه مهلتش تموم شده؟ 
    پاسخ:
    تا اونجایی که یادمه بسته بودم کامنتهاشو ولی اگه سوالی هست هستم خدمتتون