همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

"کاش بهش نگفته بودم"

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ق.ظ


زل زده بود به صفحه خاموش مانیتور و غرق افکار خودش بود چند روزی میشد که میونشون شکرآب شده بود و حال و روزش همین بود. نه تماسی گرفته بود و نه پیامی داده بود.

ازش پرسیدم به خاطر عشقت حاضری تا کجا بری زیر چشمی نگاهم کرد و گفت :تا حالا عاشق شدی؟؟ کنارش رو صندلی نشستم و گفتم تو چی عاشقشی؟ خودکارشو برداشتو روی کاغذی که جلوش بود چندتا خط کج و مووج کشید و گفت: نه بابا عاشقش نیستم ولی خیلی دوسش دارم آخه میگن دوست داشتن از عشق والاتره.

گفتم : اونا از دیوونه بازیای عشق بی خبرن نمیخوان خودشونو به زحمت بیندازن بخاطر همین به دوست داشتن اکتفا میکنن.

زیر لب زمزمه کرد درست مثل من ، و حالش بدتر شد .

کاش اینو بهش نگفته بودم.


#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۸)

بالاخره بهش زنگ زد یا نه؟
پاسخ:
تکلیفش با خودش مشخص نیست
مشکل خیلی از عاشق و معشوقها همینه
مثل خیلی از ماها که بهونه میتراشیم غرق تر نشیم...
پاسخ:
دقیقا همینه
هر چند کان آرام دل دانم نبخشد کام دل
نقش خیالی می‌کشم فال دوامی می‌زنم
دانم سر آرد غصه را رنگین برآرد قصه را
این آه خون افشان که من هر صبح و شامی می‌زنم

هییی:)
پاسخ:
هیییی:(
دوست داشتن مقدمه ای بر عاشقیه
عشقش یه طرفه ست؟
پاسخ:
اون نظرش این نبود
معلوم نیست والا یه روز میمیرن واسه هم یه روزهم اینجوری
  • هولدن کالفیلد
  • به نظرم زودتر به هم بزنن راحت ترن :|
    پاسخ:
    اصلا هم خودش پادر هواس هم اون طرفش
    اِی بابا :)
    پاسخ:
    خیلیهامون طاقت شنیدن واقعیت رو نداریم
    خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست
    پاسخ:
    مرسی از شعرتون

  • آقای سر به هوا :)
  • چوقتی یه گل دوست داشته باشیم اونو میکنیم 
    وقتی عاشق یه گل باشیم ازش مراقبت میکنیم
    پاسخ:
    دقیقا همینه
    ممنون از نظرت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">