همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

این حرفها را فقط به تو میشود گفت...

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ب.ظ

این حرف را فقط به تو میشود گفت


تو میفهمی


من  جوان مرده ام 


خیلی جوان


میمیری وقتی دلخوشی نداشته باشی


آرزو نداشته باشی


وقتی یک روز از خوابِ دیازپام زده ات بلند میشوی


و دنیا را تار میبینی


وقتی رویاهایت چهار خانه میشوند ...


 انگار زندگی را از پشتِ پنجره میبینی


میمیری وقتی نیکوتین میشود صبحانه و ناهار و شامت 


بیا تو هم بکش ... تو میفهمی


بعد تشخیص پزشکی، مینویسند تحلیل رفتگی عضلات


وبرایت ویتامین تجویز میکنند و آرام بخش


به جایِ آفتاب 


به جایِ آبیِ آسمان 


به جایِ کمی آغوش باز 


به جایِ صحبت از پرنده 


تازگیها کشف کردم مثل من زیاد هستند


 آنهایی از روشنی جایی که نشسته اند ظلمات را میبینند


تو میفهمی 


ما دیوانه نیستیم  ما فقط جوان مرده ایم


#نیکی فیروز کوهی#

  • حامد سپهر

نظرات  (۸)

شبیه سربازی که میره جنگ و زنده برمیگرده
ولی دیگه مث قبل نمیشه
کسی که عاشق میشه و نمی رسه هم
دیگه مث قبل نمیشه
هزاری هم بگن فراموش کن
نمیشه که نمیشه
پاسخ:
نمیشه که نمیشه:(
خدا نکنه ...
پاسخ:
خدا که کاری نداره ما بنده های خوبی نیستیم
  • شهـــ ـــرزاد
  • خیلیامون هنوز هم آرزوهای زیادی داریم. پس میتونیم امیدوار باشیم و خودمون رو زنده تلقی کنیم :)
    پاسخ:
    آدمی به امید زنده س
    چقدر قابل درک بود این شعر۰۰۰
    پاسخ:
    ممنون که خوندین منم دوسش دارم
    ای بابا اینجوری نیست والا
    من با نارسایی کلیه و میگرن و زخم معده این حرف هارو نمیزنم:))
    با دوتا دیازپام میگن مرده=)
    لوس بازی در نیارید جوانان عزیز
    پاسخ:
    خدا ایشالا همیشه سلامتی بده 
    جوانان عزیز توصیه های آلا خانوم رو جدی بگیرید:)
    پاشید زندگی کنید نشستید یه گوشه
    الان نقاشی نشد میرم سراغ خیاطی
    خونه گیر نیاوردم میرم تو یه اتاق
    کنکور قبول شدم رشته ای ک عاشقش بودم نشد برم
    اکشال نداره
    دنیا به اخرنرسیده عزیزان دلم
    عشقتونم گذاشته رفته انقدر بی عرضه اید دارید حسرت همون که رفته رو میخورید
    یه اهنگی بود فقط یه تیکش یادمه که همش تکرار میکرد
    خُـب به دَرَک
    یاعلی بگیم و خوشبختی و خلق کنیم
    پاسخ:
    شما از این کنفرانسهای راههای موفقیت و امید به زندگی بذاری فکر کنم از خیاطی بیشتر موفق بشی الان هم کلی درآمد داره اینکارا ، صدات هم که خوبه دیگه هیچی:)))
    اگه شماها به حرفم گوش کردیداین کارو میکنم
    پاسخ:
    چشم خانوم معلم قول میدیم گوش بدیم:))
  • آسـوکـآ آآ
  • نیکی فیروزکوهی هم یه بلاگر بود...
    قشنگ بود...
    پاسخ:
    بله از اون قدیمیاش 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">