همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

وقت اضافه

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ب.ظ

شازده کوچولو گفت : سلام

فروشنده گفت : سلام "

 فروشنده صاحب قرص های فرد اعلایی بود که تشنگی را برطرف می کرد. هفته ای یک دانه از این قرص ها را می خورند و دیگر احساس نیاز به آشامیدن آب نمی کنند.

شازده کوچولو پرسید : این ها را می فروشی برای چه

فروشنده گفت : برای صرفه جویی در وقت . متخصص ها حسابش را کرده اند . هفته ای پنجاه و سه دقیقه صرفه جویی می شود.

شازده کوچولو گفت : وبا این پنجاه و سه دقیقه چه می کنند؟  

فروشنده گفت : هر کاری که دلشان بخواهد.

شازده کوچولو با خود گفت : «اگر من پنجاه و سه دقیقه وقت اضافی داشتم آرام آرام به طرف چشمه ای می رفتم

_بیایین از دقیقه های اضافیه زندگیمون درست استفاده کنیم حتی برای گفتن یک سلام یا یک دوستت دارم.


#همین


پ.ن: واسه نوشتن  پست بعدی اونقدر با خودم سر نوشتن یا ننوشتنش کلنجار رفتم که اعصابم خورد شده

 

 

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۳)

بنویس
پاسخ:
چشم ولی بازم دو دلم
واقعا با 53 دقیقه چیکار میشه کرد؟
خب من وقت اضافه خیلی دارم ولی نمیدونم چطور میشه درست استفاده کرد ازش
چقدر فیلم ببینم، کتاب بخونم، بنویسم
واقعا کش دار و غیر قابل تحمل شدن روزهام....
پاسخ:
یه بار پشت چراغ قرمز که 37 ثانیه مونده بود تا چراغ سبز بشه پیاده شدم از مغازه ی روبرویی دوتا بستنی خریدم و اومدم نشستم تو ماشین 2 ثانیه هم وقت اضافه اومد حالا شما حساب کن چه کارایی میشه کرد:)
امان از سیستم تولید پول که همه چی رو زیر سوال برده. تولید اون قرصا و مشابه اون ها با تکنولوژی امروز فقط برای رسیدن به پول بیشتره.
پاسخ:
امان از این چرک کف دست:))
برا خندیدن حتی!

+ اگه جنجالیه بنویس شک نکن! :)))
پاسخ:
حتی برا خندیدن اتفاقا :))
چشم مینویسم ، مونده تا تعریف شما از جنجالی چی باشه:))
  • بهارنارنج :)
  • بیایم جوری باشیم که دقایق زهرمار بقیه نکنیم همین بهترین صرفه جویی پ لطفه
    پاسخ:
    اینم ایده ی خوبیه اگه دستی نمیگیریم پای کسی رو نکشیم
    مگه راجع به چیه که اینقدر مرددین؟
    پاسخ:
    یه قصه س البته واقعی
    جالب شد برام
    پاسخ:
    :))
    شاید اونقدرها هم جالب نباشه
    با ۵۳ دقیقه میشه نشست و فکر کرد،به همه چی
    پاسخ:
    حتی میشه راه رفت و فکر کرد:)
    فک کنم بیشترین فکری که تو ناخودآگاهم جولان میده لذت بردن از لحظه هامه. :)

    بنویسید. اصلا چشماتونو ببندین و بنویسین.
    پاسخ:
    ایشالا همیشه همونطور باشه پراز کیف
    همون باید چشمامو ببندم دگمه ی سند رو بزنم
  • آسـوکـآ آآ
  • با حرف آخرتون نظرم راجع به این پستتون از ذهنم پرید
    حتما بنویسیدش که ما بشدت منتظریم:-)
    پاسخ:
    شما لطف دارین
    شاید فقط تو تصور خودم اونجوریه
    من هم به شدت کمبود وقت دارم
    پاسخ:
    کمبود وقت شما طبیعیه خب بلاخره زندگی مشترک مشکلات خودش رو داره
    نوشتن حوصله می خواد و گاهی هم سوژه :)
    پاسخ:
    سوژه و حوصله ش هست یه وقتایی وقت نیست یه وقتایی هم آدم با خودش میگه این مطلب رو پست کنم که چی بشه؟  به چه درد بقیه میخوره؟
    کنجکاو شدم که بدونم چیه اون نوشته :)))
    پاسخ:
    حالا چیز خاصی هم نیست شاید خودم بزرگش کردم
    میترسم بقول یکی از دوستان محکوم بشم به جزناله نویسی:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">