همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

یه نفر هست که نیست

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۳ ب.ظ

توی زندگی هر آدمی همیشه یه نفر هست که هیچ وقت نیست. یک نفر که دلت گهگاه براش تنگ می شه. این دلتنگی همیشه همراهت هست. مثلاً با تو میاد سر میز صبحونه و نمیذاره یه قولوب چای از گلوت پایین بره. بس که بغض جا میذاره وسطش. پشت چراغ قرمز حواست رو جای دوری پرت می کنه. اونقدر که باید ماشین های پشت سری کلی بوق بزنن تا تو بفهمی چراغ سبز شده. این دلتنگی شاید حتی خودش رو بندازه روی میز کارت و تو یه دفعه به خودت ببایی و ببینی توی تمام نامه های اداری بعد از «با عرض سلام» اسم قشنگ یه نفر رو تایپ کردی. رهگذران تو رو یه آدم تنها می بینن که سر به زیر و ساکت قدم می زنه. ولی فقط خودت و خدا میدونید که دنبال جای پاهای چه کسی رو روی موزاییکهای پیاده رو میگردی .دلتنگیت حتماً نمیذاره شام بخوری. با خودت فکر می کنی خوابت می بره و خلاص می شی از این همه احساس تنهایی و دلتنگی . اما چشم که روی هم بذاری تازه بهونه دلتنگی هات آوار میشن رو سرت.

عشق است دیگر چه می شود کرد؟!


#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۴)

خوشحالم که هیچ خاطره ای با هیچ کوچه خیابونی ندارم که نگاه کردن بهش غم عالم رو بریزه تو دلم.
کاش یه درمانی برای اینهمه دلتنگی وجود داشت.انصاف نیست که آدم ها اینهمه تنهایی تحمل کنن و تنهایی ادامه بدن....


پاسخ:
پس شما جزو برگزیدگان هستین:))
درمانش زمانه
  • آقای سر به هوا :)
  • اون قسمت دنبال جای پای کسی میگردی... خیلی قشنگ بود:)
    پاسخ:
    ممنون که خوندی:)
  • بهارنارنج :)
  • کم رنگش کنی..همین وگرنه پاک نمیشه
    پاسخ:
    فقط زمان میتونه کم رنگش کنه و بقول شما پاک نمیشه
    موسیقی متن: چونی بی من... همایون شجریان.
    ای همدم روزگار چونی بی من؟ای مونس و غمگسار چونی بی من؟
    من با رخ چون خزان زردم بی تو... تو با رخ چون بهار چونی بی من؟
    پاسخ:
    یا حتی این ترانه: پی اسم تو میگشتم ته یک فنجون خالی

  • نعیمه بانو
  • عقل بیهوده سر طرح معما دارد
    بازی عشق مگر شایدو اما دارد
    با نسیم سحری دشت پر از لاله شکفت
    سر سربسته چرا اینهمه رسوا دارد
    در خیال آمدی و آینه ی قلب شکست
    آینه تازه از امروز تماشا دارد
    بس که دلتنگم اگر گریه کنم می‌گویند
    قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد
    تلخی عمر به شیرینی عشق آکنده است
    چه سر انجام خوشی گردش دنیا دارد
    عشق رازیست که تنها به خدا باید گفت
    چه سخن ها که خدا با من تنها دارد

    فاضل نظری

    عشق است دیگر:)
    کاملا شما رو درک می کنم ...
    پاسخ:
    ممنون از شعر زیباتون
    لطف دارین
  • Aimless Dandelion
  • فقط زمان میتونه حل کنه.... هر خاطره ای چه خوب چه بد با گذشت زمان فراموش میشه ...ولی همین زمانو برای انجام خیلی کارای دیگه ازدست میدیم .... انگار داریم تو همون گذشته زندگی میکنیم و هیچ پیشرفتی تو زندگی نداشتیم...
    پاسخ:
    فراموش که نه ولی کمرنگش میکنه
    موندن توی گذشته خودش یه شکست بزرگتره

    همیشه نیست به نظرم واسه هرکسی مقطعی باشه تا بتونه کنار بیاد.
    پاسخ:
    واکنش آدما متفاوته یکی راحت بیخیال میشه ولی واسه بعضیا جای زخمش میمونه
    خاطره های منم جنس دیگه ای داشت.
    ولی برای کسی که عشق رو تجربه کرده و بعدش فراق رو
    زمان هم چیزی رو حل نمیکنه، فقط همه چیز رو ته نشین میکنه.
    ولی یه گوشه ای از قلب آدم همیشه تیر میکشه بابتش.




    پاسخ:
    امیدوارم خاطرات خوبی باشن براتون
    زمان از شدت اثر خاطرات کم میکنه از بینش نمیبره
    عشقی که درد دارد...
    فکر میکنم پاییز و زمستون دلتنگی بیشتر خودشو نشون میده
    پاسخ:
    پاییز و زمستون فصلهای خاطره بازین


    و ایضا این دلتنگی باعث میشه تا صبح نخوابی هیییی این پهلو اون پهلو بشی
    پاسخ:
    همه اهل دردن ماشالا :))

    یکی هست که حتی اگه انکارش کنن صبح میشنوی که باز داشتی تو خواب بهش میگفتی نرو بمون ... :((((((((((((((
    پاسخ:
    همون قضیه سمیه نروووو دیگه :))
    ممنون از نظرتون
    :)))))
    این یکی سمیه نیست نره غول نرو بهتره =))
    پاسخ:
    :)))))
  • آسـوکـآ آآ
  • بدترین موقع زمانیه که بارون بزنه و هی یادت بیاره که اون نیست، اون نیست، اون نیست...
    پاسخ:
    پاییز هم که باشه دیگه هیچی:(
    من رو که میشناسین انشالله؟؟
    من یخورده علمی تر برخورد میکنم(اون هم شاخ به شاخ!)
    ببینید ذهن انسان در تفسیر گذشته یک خیانت بزرگ رو با انسان میکنه و اون اینه که گذشته و خاطراتی که با یک فردی داشتیم و الان اون فرد نیست رو به شکلی حیرت اور ، ایده ال ترسیم میکنه، گویی که اون فرد بسیار فرد بی نقصی بوده و شما به دنبالش حسرت به وجودتون حمله ور میشه(شایدم افسردگی)
    مشکل دوم اینه که شما هنوز 1 درصد امید به بازگشت به روابط دارین
    و این یعنی تلخی بی پایان ، ولی ایا یک پایان تلخ بهتر نیست؟؟
    لعلکم تفلحون(ببخشید که خنجر میزنم به دل خوانندگان ولی شاید این تیغ جراحی باشد)
    پاسخ:
    من میشناسمتون؟؟
    من یک درصد هم به برگشت اون ارتباط فکر نمیکنم ، حداقل الان دیگه فکر نمیکنم
    من نگفتم اون انسان بی نقص بود ولی به چشم کسی که یکی رو دوست داره اون شخص بی نقص ترینه
    ممنون از تیغ جراحیتون!:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">