همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

حق این ملت این نبود!

دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ق.ظ

صبحی داشتم میرفتم شرکت (بخاطر مراسم امروز ما آماده باش هستیم) توی مسیر یه پیرمردی رو دیدم که اون موقع صبح کنار خیابون منتظر تاکسی بود ؛سوارش کردم گفتم: حاجی کجا میری

گفت: میرم واسه راهپیمایی

گفتم: حاجی الان که خیلی زوده!

گفت:یخورده بعد خیابونا بسته میشه تاکسی گیرم نمیاد

گفتم: خب اتوبوس هست دیگه، همشون هم مجانی میبرن تا مسیرهای راهپیمایی

گفت: من با این پا نمیتونم اتوبوس سوار بشم

گفتم : حالا برا شما واجب نیست که با این شرایط بری راهپیمایی

گفت : اتفاقا باید بریم

حوصله بحث سیاسی باهاش نداشتم

گفتم: خدا اجرتون بده

گفت : جوون میشه اون ترانه رو خاموش کنی

با خنده گفتم: حاجی اینو رادیو داره پخش میکنه

گفت: عجب!

گفتم : حاجی امروز به برکت انقلاب همه چی آزاده ، ترانه غیر مجاز ، بدحجابی، حرکات موزون، جنگ و شادی، ...

هیچی دیگه نگفت و من به این فکر میکردم که با پتانسیل این مردم همیشه در صحنه توی این چهل سال چه کارها میشد کرد که نکردیم.


#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۴)

دردا و ندامتا ..
پاسخ:
و عمر رفته...
با سلام
وبلاگی با محتوای زیبا دارید
ما هم یک سایت کسب و کار و تجاری داریم
ممنون میشم از سایتمون دیدن کنید و دیدگاه رو تایید کنید.
پاسخ:
کدوم کسب کار داداش
  • شهـــ ـــرزاد
  • اتفاقا حق این ملت صد برابر بدتر از این‌هاست!
    پاسخ:
    چرا واقعا:(
    میشد حسابی چکش خور شیم و له شیم که شدیم.
    پاسخ:
    حقمون این بود واقعا!
    دیگه وقتی خوکا میشن رئیس مزرعه همین میشه
    پاسخ:
    بگو زالو
  • بهارنارنج :)
  • هعی
    پاسخ:
    :(
    دم حاجی گرم:)
    پاسخ:
    حیف اینهمه اعتقاد و وطن دوستی
  • آقای سر به هوا :)
  • بند پ ففط:)
    پاسخ:
    وخیلی چیزای دیگه:)
    نه زالو مفیده
    خوک تماماً ضرره
    و اینکه اشاره داشت به مزرعه حیوانات جورج اورول ...
    پاسخ:
    متوجه شدم
    منم کسایی رو گفتم که خون این ملت رو میمکن
    آقا اون ترانه رو خاموش کن! ما بیشتر می فهمیم یا رادیو! رادیو هم دست خودشونه!
    پاسخ:
    همه چی نه فقط رادیو
    اوضاع کشور امسال انقدر آشفته و بهم ریخته شد
    ان شاالله که ظهور نزدیک باشه
    پاسخ:
    ایشالا:)
    درود بر این ملت ...
    پاسخ:
    حیف از این ملت:(
    یک انقلاب دیگه می شد کرد! :)))
    پاسخ:
    همون یه انقلاب واسه هفت پشتمون کافیه:)))
    حق این ملت همینه که هست ، هرچه بکاری همون رو درو میکنی
    حقمون این نبوده دیگه چه حرفیه ..والا!
    پاسخ:
    چاقو یه وسیله س برای بریدن حالا شما میتونی برای کشتن استفاده کنی یا تیز کردن یه قلم برای نوشتن، از این پتانسیل خیلی بیشتر از این میشد استفاده کرد
    انقلاب رو مردم نمیکنن یا من اینجوری فکر میکنم که ملت همیشه ابزار هستن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">