همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

شبهای تابستون

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷ ق.ظ

بوی کولر که بهم میخوره دلشوره میگیرم

فکر میکنم باید با کسی حرف بزنم که نیست

فکر میکنم شبهای تابستون رو باید عاشق میبودم و نیستم

شاید یه روزی اینطوری بوده و حالا داره یادم میاد



#همین

پ.ن: شبهای تابستون_پشه بند روی پشت بوم_قرارهای شبانه_خنده های یواشکی

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۶)

سلام :)
قشنگ بود حامد جان ...
+ چه نوستالژی قشنگی
پاسخ:
ممنون که خوندی
همین نوستالژی ها پدر مارو درآورده:)
پس اینکه ما کولر نداریم ویژگی‌ مثبت هم داره.

الان در یه شرایطی هستم که کلا به هر چیز عاشقانه‌ای آلرژی پیدا کردم.

به خاطره، به یادگاری، به آدم‌های عاشقا، به همه چیز.

امیدوارم دوباره عشق رو به قشنگی گذشته تجربه کنید و از شب‌های تابستون تون لذت ببرین.
پاسخ:
کولرهای شما طبیعیه:)
هر آلرژی میتونه موقت یا دوره ایی باشه:)
و همچنین:)
یعنی تو تابستان و گرما عاشقانه نوشتی؟:))
پاسخ:
مگه عاشقانه ها فقط مال پاییزه!؟



عاشق نشدی زاهد دیوانه چه میدانی
در شعله نرقصیدی و پروانه نمیدانی
خیلی وبلاگ قشنگی داری امیدوارم که قشنگ تر هم بشه!
لطف میکنی به وبسایت منم سر بزنی
با آرزوی بهترین ها برای شما
پاسخ:
داداش این کامنتها تاریخ مصرفش گذشته:))
هوممم. جالبه. الان که گفتید بهش فکر کردم منم دلشوره گرفتم
پاسخ:
ایشالا که خیره:)
  • آسـوکـآ آآ
  • پشه‌بند تنها دارایی تابستونه که دلبزی می‌کنه‌. مخصوصا وقتی نور آفتاب یواش یواش ازش می‌گذره و به چشمت می‌رسه.
    بقیه خوبی‌ها فقط واسه پاییزه. فقط پاییز!
    پاسخ:
    هر فصل قشنگیهای خودش داره
    بقول شاعر تابستان چه کم از پاییز داره( اینجوری نبود نه:)))
  • بهارنارنج :)
  • :)
    آره
    پاسخ:
    ممنون که خوندی:)
    عاشق شدن واقعا قشنگه اقای سپهر؟؟؟  که واقعا بشه زیبا تفسیرش کرد؟
    نمیدونم محتوای متنتون چی بود که من این جملات تو ذهنم شکل گرفت....# همین
    پاسخ:
    فقط میتونم بگم واقعا قشنگه:)
    هر که از ره میرسد گوید من هم عاشقم
    الغرض خواهم بگویم این ره عشق است ره حمام نیست:))
    پاسخ:
    خب هر کس از نگاه خودش اینرو میگه:)
    @مریم
    ببین اونقدر قشنگ هست که هرکس با وجود تمام رنج‌هایی که به خاطر عشق کشیده، باز هم حاضره به روزهای عاشقی برگرده
    حتی اگر عاشق یه آدم بد بوده باشه.
    پاسخ:
    دقیقا همینه:)
    معجزه عشق که میگن همینه
  • ریزوریوس ❤:)
  • ما کولر روشن نمیکنیم:)
    پنجره رو که باز میکنیم انگار کولر روشنه:)

    عاشق بودن تو تابستون هم باید حال و هوای خاص خودشو داشته باشه؛)
    من فکر میکردم عاشقی مال اردیبهشته فقط:)
    پاسخ:
    شما کولرتون خدادادیه:) همینجوری ۳هیچ جلویید از ما:)
    عاشقی که فصل و ماه نداره:)
    فقط دلم پشت بوم های خونه خالم و میخواد از تابستون😊
    با همه دخترخاله ها جمع میشدیم تا خود صبح صدای خنده هامون مزاحم همسایه ها بود و اون یه هفته هیچکس خواب نداشت از دستمون
    حالا باهمون دخترخاله ها روابطمون خیلی خیلی سرد شده😭همه درگیر زندگی خودشونن
    دلم فقط و فقط مجردی میخواد
    پاسخ:
    ما نسل حسرتهای گذشته هستیم نمیدونم چرا هیچ چی مثل اونوقتا نیست چی شد که اینقدر عوض شدیم نمیدونم
    @نسرین
    من هیچوقت دلم نمیخواد به روزای عاشقی برگردم:)
    بیچاره دلمون چقدر باید بکشه!!!!
    کسی که شکست خورده یاد میگیره که حرمت دلش و حفظ کنه و دیگه بدهکار دلش نباشه
    من که به شخصه دلم نمیخواد بخاطر عاشقی به گذشته برگردم....
    پاسخ:
    نسرین خانوم قابل توجه شما:)
  • «روم » ،،،،،،،،
  • سلام
    کولرهای پوشالی باید پوشالش عوض بشه وگرنه بوی نا ، میده.
    پاسخ:
    آره همینطوره:))
    تابستون کلی قشنگی و خوبی داره اما من هیچ وقت از اومدنش خوشحال نمیشم
    پاسخ:
    حتما از گرما فراری هستی:))
    تابستون برای من فقط بوی کلاس های متفرقه ی بچگی هامو میده! همین/.
    پاسخ:
    نکنه زیاد تجدید میشدی:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">