همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

تولدانه

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۵۶ ق.ظ

بعد چند سال تماس گرفته بدون سلام و علیک میگه : ما هنوز یادمون نرفته چند سال پیش همچین شبی چطوری افسر نگهبان و پاسبخش رو دودره کردی ترک پست کردی که از مغازه حمید بیشه کلایی چندتا شمع بگیری که تولد بگیریم

منم گفتم : منم یادم نمیره قرار شد یه کیک تو قابلمه برامون درست کنی اونقدر شل شده بود که با قاشق خوردیمش:)))

گفت : هنوز زنده ایی پسر؟؟:))

گفتم : تا تو رو کفن نکنم جوون به عزرائیل نمیدم :)))

گفت:فکر میکردم نشناسی!

گفتم:من صداتو از صد کیلومتری هم تشخیص میدم رحمان مشهدی....

 

 

 

چه خوبه که بعضی وقتا یعنی دقیقا اون موقعی که دوستای قدیمیمون انتظارشو ندارن یه تماس بگیریم و بهشون بگیم هنوز فراموششون نکردیم

 

 

#همین

 

پ.ن: تولد همه آبانیای خوشتیپ مبارک:))

  • حامد سپهر

نظرات  (۲۴)

تولدتون مبارک 🌹
پاسخ:
تشکر از شما:)
:))
جالبه همین الان به یه ۱۰ نفر فکر کنم ویس فرستادم. تو لیست نگاه کردم ببینم کیا اون پایین رفتن و براشون فرستادم. حس خوبی داشت.
تولدتونم مبارک
پاسخ:
بهترین کارو کردی
تشکرات:)
  • פـریـر بانو
  • واقعا...

    پس تولد شما هم مبارک! :))
    پاسخ:
    قطعا:))
    ممنون از لطفتون
    دگه ما مشهدیا، ای طوری م ؛ )

    عزرائیل هستن اوشون --__--
    پاسخ:
    مشهدیا عزیزن:)
    بله بله:))
    تولدتون مبارک مرد خودشیفته :|

    ولی از حق نگذریم آبانیا خوش تیپن یکیش دایی جونم و دیگری پسر خاله فسقلم
    پاسخ:
    خوبه خودتون هم اعتراف میکنید:))
    ممنون از لطفتون
  • دُردانه ⠀
  • دنیا بدون آبانیا بیابانه :))

    + عزرائیل با ع
    پاسخ:
    واقعا همینطوره:)))
    تشکر
  • بهارنارنج :)
  • آقا تولد تولد مبارک مبارک لی لی لی:)))
    پاسخ:
    لی لی لی واقعا:)))
    ممنون
    همه چیز نوش خوبه به جز رفیق
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره
    تولد شما هم مبارک :)
    پاسخ:
    تشکر و همچنین:)
    من دو روزه تو همین بیان دارم تولد آبانیا رو تبریک می‌گم. چه خبرتونه همه جا رو محاصره کردین؟؟ :)
    +تولدتون مبارک، جوان خوشتیپ ایرانی :)
    پاسخ:
    پرچم خوشتیپای آبانی بالاست:)))
    ممنون از لطفت
  • دختر خرداد
  • اینیدری که تولد مردای ابانی زیاده گاهی فکر میکنم مرد فقط ابان ماهی داریم)) تولدتون مرارک حالا ما که نمیدونیم شما خوشتیپ هستید یا نه ولی فرض رو به بودن میگیریم تولد شما مبارک و بهترین کادو رو ان شآلله از خدا بگیرید :)
    پاسخ:
    اصلا تولد از اولش مال آبان ماهی ها بوده بعدا مد شده:)))
    فرض نه قطعا همینطوره:)))
    ممنون از لطفتون ایشالا
  • شارمین امیریان
  • سلام.
    تولدتون مبارک.
    چه قدر کار دوستتون خوب بوده.

    ولی من فقط یه آبانی می شناختم اونم خانمه😊
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون خانم امیریان
    اون دوستتون هم حتما جزو همین قانونه:))
  • بهارنارنج :)
  • چرا هیچکس نپرسید چند ساله شدید؟😄البته من همیشه کنجکاوم به من باشه میگم عکستونم ببینیم😁
    پاسخ:
    سه تا چیز هست که جزو اسراره سن افراد ، میزان درآمدشون ، سومیش یادم نیست:))
    عکسمو ببینید !! سومیش هم همین بود فکر کنم:)))
    تولدانه بدون کیک ؟
    لابد توقع داری تبریکم بگیم و لابد دلتون کادو هم میخواد ؟:))
    تو جمله ی آخرت شما رو استثنا قرار بدیم دیگه :))))
    تولدت مبارک آرزو میکنم تا تولد سال بعد هر روزت قشنگ و پراز شادی باشه بهترین ها اتفاق بیفته برات

    پاسخ:
    آدرس بدین ارسال کنم:)
    کادو که حتما باید بدین:))
    استثنایی وجود نداره خوشبختانه:))
    ممنون از لطفتون
  • بانوچـه ⠀
  • تولدتون به شادی و مبارکی :)
    پاسخ:
    تشکر از لطفتون
  • بهارنارنج :)
  • 😒😒😒😒
    نوچ نوچ نوچ بعد این همه نون و نمک همسایگی و بلاگری
    پاسخ:
    شما یادداشت کن سی و خورده ایی:)))
    مبارکتوت باشه آبانی
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون:)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • پیشنهاد خوبی دادی برم مزاحم شم / البته منم صدام تابلئه (بخونید خاصه:) )


    راستی تولدت مبارک آقا :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ممنون از لطفت:)
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • مبارکه :)
    خیلی حس عجیبی داره این تماسا انگار ادمو پرت میکنه تو گذشته و تمام حال و هوای خاص اون موقعیت...
    پاسخ:
    ممنون از محبتتون:)
    یهویی تمام اون خاطرات زنده میشه
    مرد های ابان و باهاشون برخوردی نداشتم
    اما خانم هاشون اکثرا زبونشون مثل عقرب بود
    پاسخ:
    میدونستی نماد آبان همون عقربه
    آقایونشون که خوبن:))
    عه عه مباااارکه.
    منم با دوستایی که باهاشون به اصطلاح "ندارم"! این مدلی حرف میزنم :-)))
    پاسخ:
    اصلا درستش هم همینه:))
    سلام
    می دونم خیلی تولدتون گذشته دیگه باید ماهگرد تولدتون رو تبریک گفت:)
    در جواب آلاء بگم شانست بد بوده افتادی با این خانمای آبانی من دوستام آبانی هستن اینقدر شیرین و باهوش و خوبن که دعا می کردم هزار تا از اینا داشتم... فقط خواستم دفاع از خانم های خوب آبانی... (نمی گفتم رو دلم می موند دیگه.. :))
    و در مورد آقا یون آبانی تا اونجایی که بر خورد داشتم خوشتیپ و باهوش و مودب بودن.. ولی غرور هم در حد عرش اعلی داشتن...
    یه روز بخوام ازدواج کنم حتما یه مرد آبانی با (ویژگی های بالا) رو انتخاب می کنم:))))
    پاسخ:
    نڟر لطف شماست:)
    هیچ ماست بندی نمیگه ماستم ترشه:))
    اصلا بهتر از آبانی هم مگه داریم:))
    ایشالا با یه انسان خوب ازدواج کنید ماهش زیاد مهم نیست:)
    سلام
    اون قسمت ماست بند رو که باخودتون بودید دیگه؟ :)
    بله شهریوری هاا:)
    خیلی ممنون... :) همچنین...
    آره ماهش مهم نیست... فقط انسانم آرزوست:))


    پاسخ:
    بله بله با خودم بودم
    شهریور آدپو یاد تجدیدی میندازه:))
    ایشالا بهترینها براتون اتفاق بیوفته:)
    ما خودمون اتفاقا درس خون و رتبه برتر بودیم..(می دونید که شهریور ی ها رو می گم) گفتیم بقیه هم اجازه بدیم توی این ماه امتحان بدن شاید گردی از ما بر اونا نشست فرجی شد:)))


    پاسخ:
    بابا درس خون بابا شاگرد اول:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">