همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

السلام علیک یا امام الرئوف

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۲ ب.ظ

 

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
موج‌های پریشان تو را می‌شناسند
 
پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند
 
نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند
 
از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند
 
اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می‌شناسند
 
کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند
 
#قیصر امین پور
 
 
پ.ن:
زائر شدم نسیم صدای مرا گرفت
از دستم التماس دعای مرا گرفت
یک شب کنار پنجره فولاد مادرم
آنقدر گریه کرد که شفای مرا گرفت
یک پارچه گره زد تا سالهای سال
سهمیه امام رضای مرا گرفت
 
 
پ.ن۲: گفته بودی قرار ما کنار ضریح امام رضا 
من نتونستم بیام و....
 
#همین
 
  • حامد سپهر

نظرات  (۲)

چقدر دلم تنگه برا مشهدش
پاسخ:
ایشالا آقا خودش بطلبه
  • بهارنارنج :)
  • ان شاالله بتونیم به زودی در کمال سلامت بریم مشهد
    پاسخ:
    ایشالا قسمت همه بشه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">