همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

مهندسی طور

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ق.ظ

دیشب که روی تختم دراز کشیده بودم یاد یه مطلبی از یه کتاب افتادم.

توی کتاب "عامه پسند" جناب بوکفسکی میگه:

بعضی وقتها به دستهایم نگاه میکنم و فکر میکنم میتوانستم پیانیست خوبی بشوم یا یک چیز دیگر ولی دستهایم چه کرده‌اند؟

یک جایم را خارانده‌اند، چک نوشته‌اند، بند کفش بسته‌اند، سیفون کشیده‌اند...

دستهایم را حرام کرده‌ام همینطور ذهنم را...

 

ما با دستهامون یا ذهنمون چیکار کردیم؟؟

 

البته به نظر من نیازی هم نیست که کار خارق‌العاده‌ایی انجام بدیم، همینکه کاری هرچند کوچیک انجام بدیم که دنیا واسه خودمون و اطرافیانمون جای قشنگی برا زندگی باشه یعنی که ما مهندس زندگی خودمون هستیم.

_مهندسا روزتون مبارک

 

#همین

 

پ.ن: اگه دوست داشتین این پیج رو هم دنبال کنید : saeed_ghavidel_1350

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۱)

روزتون مبارک
پاسخ:
ممنونم ازتون:)
  • آقای سر به‍ راه
  • میگن همه قبل مار امضا می گیرند که ما مسئولیتی نداریم
    ولی مهندس ها امضا میدن که مسئولیت کار با ماست!
    روزتون مبارک:)
    پاسخ:
    بیچاره مهندسا:))
    ممنون از لطفت
  • بهارنارنج :)
  • روزتون مبارک 🌷
    پاسخ:
    لطف دارین ممنونم:)
  • ارکیده ‌‌‌‌
  • روزتون مبارک جناب مهندس :)
    پاسخ:
    تشکر از شما:)
    روزتون مبارک جناب مهندس :)
    کاش آدمهای خوب زندگی همدیگه باشیم...
    پاسخ:
    ممنونم از شما:)
    کاش کاش
    خیلی قشنگ بود پستتون 👌
    پاسخ:
    ممنون شما قشنگ خوندین
    روز شما هم مبارک خانم مهندس
    روزتون مبارک🎉🎉🎉
    پاسخ:
    تشکرات فراوان:)
    روزتان مبارک
    پاسخ:
    ممنونم از شما:)
    بسیار زیبا روزمون مبارک!
    پاسخ:
    روز شما هم مبارک مهدی جان:)
  • شارمین امیریان
  • سلام.
    فکر کنم من قشنگترین کاری که با دستهام کردم و مانع حرام کردنشون شدم، بغل کردن و نوازش بچه هاست! :)

    روزتون مبارک🌺



    پاسخ:
    پس مهندس واقعی شمایین:)
    اولا روزتون مبارک.
    دوما فکر میکنم اکثریت مشاغل با دست هاشون سر و کار دارن نمیشه به مهندس جماعت صرفا نسبتشون داد ها! :-))
    پاسخ:
    ممنون از شما:)
    پس شما هم مهندس دندون هستین:) روز شما هم مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">