همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

لیست خرید

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ

مادر عادت داره همه ی کارهای روزانه اش رو یادداشت کنه و بچسبونه رو در یخچال. چیزهایی که می خواد بخره، کارهایی که باید انجام بده و حتی تلفن هایی که می خواد بزنه. من هم از سر شیطنت، همیشه سعی می کردم دستی توی لیست ببرم و یا چیزی رو به اون اضافه کنم.

فقط برای اینکه در تنهاییش و درست در یک لحظه ی معمولی که انتظارش رو نداره اونو بخندونم.

مثلاً اگه در لیست تلفن هاش نوشته بود زنگ به دایی جان، من جلوش می نوشتم ناپلئون. می شد زنگ به دایی جان ناپلئون! یا در لیست خرید نوشته بود خرید شیر. قبل و بعدش یک بچه و آفریقایی اضافه می کردم که بشه خرید بچه شیر آفریقایی! یه بار هم زیر لیست کارهای مهمش نوشته بودم: پیدا کردن یک عروس پولدار برای پسر گلم! خلاصه  هر بار بعد از خوندنش که همدیگر را می دیدیم می گفت: اینا چی بود نوشته بودی؟ امروز حسابی خندیدم.خدا بگم چیکارت نکنه بچه!

یک روز که سرمای شدیدی خورده بودم و سردرد امونم رو بریده بود به رسم مادر، کاغذی روی در یخچال چسبونده بودم که وقتی میرم خرید یادم بمونه. کنار چیزهای دیگه نوشته بودم مسکن برای سردرد. مامان کنارش نوشته بود: دردت به جانم!

# همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۷)

چه پست شیرینی... 
ترغیب شدم بدم بقیه پست ها رو بخونم :)    ^^
پاسخ:
من تازه اومدم بیان جای دیگه ایی مینوشتم پستها آزمایشی بودن
بازم ممنون
آهان..
خب به نظرم پست هایی از این سبک خیلی خوبن
خوش اومدین
من دو سه سال هست بیان هستم و این وب سوممه :/ دو جای قبلی شناخته شدم اومدم اینجا 😶🙄🙄
  • مریــــ ـــــم
  • یادش بخیر
    یکی از کتابای مورد علاقه نوجوانیم دایی جان ناپلئون بود
    :))
    هنوزم دارمش
    پاسخ:
    من کتابش رو نخوندم ولی یه چند قسمت از سریالش رو که یکی از کانالهای اون ور آبی نشون میداد دیدم
    مامان منم وقتایی که زندگی یهو هجو میاره بهم کنار ظرف میوه ای که میاره کنار بشقاب آب و دارو و وقتایی که دور بودم اس ام اسی نامه های امیدبخش میذاشت قبل از اینکه نامه هامون دیجیتالی بشه همه ی اون کاغذ رنگیا رو تو یه جیب کیف پولیم نگه می دارم...دعای مادر همیشه نگهداره آدمه:)))
    پاسخ:
    خدا سایه ی مادر رو براتون حفظ کنه همیشه
    خدا سایه مادر رو سالها با عزت و صحت بالای سرتون نگه داره و ان شاءالله به زودی هم یه عروس دسته گل نصیبشون بشه :-) 
    پاسخ:
    ممنون و همچنین خدا سایه ی پدر مادر شما رو هم رو سرتون نگه داره همیشه

    از این دعا ها نداشتیم دیگه:))
    سپاسگزارم :-) 
    یعنی چیز بدی گفتم !؟ 

    یه دور کامل همه پستها رو خوندم . رسیدم به پست جدید، فهمیدم سر زدید به وب، مجبور شدم برگردم ز اول که جواب پیامهام رو بخونم :-d
    من اونجا یه پیام دیگه هم داشتم، فرستاده نشده یا چیزی گفتم که نباید ؟؟ ( اگه اینطور بوده ببخشید )

    پاسخ:
    نه بابا اختیار دارین اینجا رو باز گذاشتن واسه گفتن همه ی حرفا
    البته اونم جواب دادم
    ممنونم :-) 
    پاسخ:
    من ممنونم واسه وقتی که میذارین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">