همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

وقت مهمتر است یا...

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۰۶ ب.ظ

سر میز صبحانه هیچکدومشون حرفی نمیزدن لام تا کام !

هر کدوم تو فکری بودن
این یکی تو فکر این بود که چطور زمان شربت آستوکر و شربت رانیتدین بچه رو تنظیم کنه که تداخل پیدا نکنه
اون یکی تو فکر این بود امروز کدوم عکس رو تو پیجش بذاره که بیشتر لایک بگیره
.
.
.
سالها بعد هر دو سر میز صبحونه نشستن هیچکدوم حرفی نمیزنن لام تا کام!
هر دو پشیمونن، این یکی از اونهمه حساسیت بیمورد در مورد بچه و وقتی که واسش گذاشته بود و  بچه اونی نشده بود که انتظارش رو داشت.
اونیکی از وقتی که واسه هیچ و پوچ هدر داده بود و چیزهای مهمتری رو از دست داده بود

پ.ن : آبان واسه من همیشه خوب بوده شما رو نمیدونم

بعدا نوشت: اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است...
  • حامد سپهر

نظرات  (۴)

فکر کردم اولی دکتره ه داره تداخلات دارویی رو چک میکنه بعد دیدم پاراگراف بعدی از خودش ناراضیه ناراحت شدم:/
به سلامتی و میمنت در هفته ای که گذشت هر چند روزی یک اپلیکیشن رو پاک کردم و الان جز تلگرام و و بلاگ هیچ شبکه مجازی دیگری عضو نیستیم...دنیای مجازی یه جاهایی داره اذیتمون میکنه:/
پاسخ:
دقیقا همینطوره ، ماها زمانهایی که میتونیم بهتر و مفیدتر ازش استفاده کنیم رو پای گوشی و این شبکه های مجازی هدر میدیم
من هم تلگرام و هم اینستاگرام دارم ولی آخر شبا در حد یه چک کردن نگاهشون میکنم در حد یه ربع و زمانهای بیکاری سر کار رو هم وبلاگ رو چک میکنم
فامیل داریم از یک ماه قبل وقت آرایشگاه گرفته ماشین از من گرفته که بره فلان منطقه چندتا عکس بگیره بزاره اینستا
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • اولی حقش نبوده که زحماتش ضایع بشه

    پاسخ:
    خیلی از پدر و مادرا خیلی چیزهای مهم رو توی تربیت بچه یادشون میره و بیشتر به مسایل کم اهمیتتر میپردازن ونتیجه ش این میشه که بچه ایی تحویل جامعه میدن که مهارت زندگی کردن نداره
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • این فامیلتون عجب دل خوشی دارهــــ
    پاسخ:
    کار و زندگیش شده اینستا
  • פـریـر بانو
  • پایان غم انگیزیه...

    منم آبان رو دوست دارم... آبان قلب پاییزه :)
    پاسخ:
    شک نکن:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">