همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

مرسی که مینویسی

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ

از عاشقیهایش نوشته بود، اینکه از وقتی یه الف بچه بوده عاشق بوده و اینکه عشق یک چیز ذاتی در درون همه ی ماست و خیلی چیزهای خوب دیگه ساده و بی ریا .

نوشته اش رو می خونم و با خودم فکر می کنم چقدر من هم خودم رو وصله ی عشق کرده ام. آدم هایی دور، بسیار دور که فقط آراینده ی رویاهام بوده اند. گمان می کنم حالا وقتش شده کمی هم خودم رو دوست داشته باشم. خودِ تنهای همیشه پای این دل مانده را...

+ می خواهم شجاعتم را جمع کنم و بی غل و غش بگویم که دوستت دارم. نوشته هایت، طنز واژه هایت، عمق کلامت... خلاصه مرسی که هستی و می نویسی :)


#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۹)

به خودتون بگید دوستون دارید یا به خودش:)
پاسخ:
شاید هر دو :)
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • ماجرا عاشقانه است؟
    پاسخ:
    نه باااااابا ما از اون خانواده هاش نیستیم:)))
    خیلی دلم میخواست پسر بودم 
    و اگر احساس میکردم کسی و دوست دارم همه تلاشمو میکردم به دستش بیارم
    از دستش ندید...
    هرچی خیره پیش بیاد
    پاسخ:
    اصلا حرف به دست آوردن و عشق و عاشقی و این حرفا  نیست اتفاقا نویسنده ش در واقعیت یه یار و همدم داره 
    منظورم شخصیت دوست داشتنیه اون شخصه نه خودش
  • פـریـر بانو
  • همون جمله... خلاصه مرسی که هستی :))
    پاسخ:
    فقط همون:)
    از اون لحاظ
    الهی که یه روز تو وبلاگامون براتون عروسی بگیریم و تبریک بگیم
    و از این حرفا
    اگه یه روز کسی و دوست داشتید به توصیه من گوش کنید:)

    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    اتفاقا یه روزی کسی رو دوست داشتیم...
    چقدر تصمیم خوب و درستی گرفتید:)
    پاسخ:
    یه جور نمک روزخمه دیگه:)
  • مریــــ ـــــم
  • من گیج شدم
    پاسخ:
    واسه  چی؟؟؟
  • مریــــ ـــــم
  • نمیدونم
    الان با خودت بودی یا ببا طرفت بودی یا با هر دو بودی
    پاسخ:
    البته تو این مورد منظورم نویسنده ی وبلاگ مورد نظر بود
    دمت گرم که می نویسی :)
    دست نوشته ی شما را دوست داشتم
    حس خوبی داشت
    موفق باشید
    پاسخ:
    لطف دارین بیشتر خط خطیه
    شما زیبا میخونین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">