همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

عادت

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ


- ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ، ﻳﮏ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺧﺮﻳﺪﻡ ﮐﻪ ﺭﻧﮕﺶ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﻮﺩ ،اﻣﺎ کمی ﭘﺎﻫﺎمو میزد.
ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ: یخورده که ﺑﮕﺬﺭه، ﺟﺎ ﺑﺎﺯﻣﻲ ﮐﻨه .
ﺧﺮﻳﺪﻡ ، ﭘﻮﺷﻴﺪﻡ ، ﺧﻴﻠﻲ ﮔﺬﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ ، ﻓﻘﻂ ﺍﺳﺘﺨﻮﻥ ﻫﺎﻱ ﭘﺎم ﺭو اذیت ﻣﻲکرد .
ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ، ﺑﻬﺮ ﺣﺎﻝ ﺍﻳﻦ ﻫﻤوﻥ ﺭﻧﮕیه ﮐﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺍستم ، خب توی ﻣﺴﻴﺮﻫﺎﻱ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻣﻲ ﭘﻮﺷمش !
ﺩﺭ ﻣﺴﻴﺮﻫﺎﻱ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻫﻢ ، ﭘﺎﻫﺎمو اذیت ﻣﻲ ﮐﺮﺩ.
ﻣﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ . ﮐﻔﺸﯽ ﮐﻪ ﭘﺎمو اذیت ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ، ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺮﻧﮓ ﺑﻮﺩ ، ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ،

ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﻭ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ ، ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﻬﺶ ﻣﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ! "ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺷﺘﺒﺎهه"
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﻬﺶ میﺩﺍﺷتم ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ یه روزی ﺗﻐﯿﯿﺮ ﮐنه ﻭ ﺑﻪ چیز ﺩﻟﺨﻮﺍهم ﺗﺒﺪیل بشه.

ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩ !
ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﮐﻔﺶ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﺍﻧداختم ...


# همین


پ.ن1: ساکنان کنار دریا پس از مدتی صدای امواج رو نمیشنون... اینه قصه ی تلخ عادت

پ.ن2 :خودتــون رو تو قلـــب هیچ آدمی نچپونید  جـــا نمی شید فقـــــط چـــــــروک می شـــید ازما گفتن بود


  • حامد سپهر

نظرات  (۱۲)

  • مریــــ ـــــم
  • علاقه ای هم به جا شدن تو قلب ادما نداریم
    :|
    پاسخ:
    بزرگترین اشتباهمون هم همینه چون فرق جا شدن و چپونده شدن رو نمیدونیم
  • פـریـر بانو
  • چقدر عالیه این پست
    نباید به آزرده شدن عادت کرد...

    در مورد پ‌ن۱، هر وقت با عشق از دریا میگم همه میگن اووو حالا خوبه هر روز می‌بینیش! یه جوری حرف می‌زنی انگار هر ده سال یه بار میری دریا! چطوری می‌تونن عادت کنن و دیگه نبینن و نشنون؟ عجیبه... (وی دریا را خواهر خودش می‌داند اصلا :دی)
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    آخه من اینو در مورد مشهدیا هم دیدم اونقدر که ماها حرم امام رضا رو دیدیم خودشون ندیدن
    شما جزو استثناها هستین:))
    خواهرانه هاتون مستدام
  • مریــــ ـــــم
  • به اینکه علاقه نداریم؟
    پاسخ:
    به اینکه عادت به ادامه ی یه اشتباه داریم
  • مریــــ ـــــم
  • خب وقتی کسی علاقه به جا دادن ما تو قلبش نداره برای چی من باید علافه به این موضوع داشته باشم؟که چروک شم؟
    پاسخ:
    خیلیامون استعداد عجیبی تو پیدا کردن و وارد کردن و نگه داشتن آدمهای اشتباهی تو زندگیمون داریم
    آدماا رو نمیشه دور انداخت. حیف.
    پاسخ:
    یک پایان تلخ بهتر از تلخیه بی پایانه
    یه وقتایی نمیشه.
    پاسخ:
    قبول دارم:(
    اصلاً نباید کفشی رو که پا رو اذیت می کنه پوشید ...

    خیلی از کفشها پارو اذیت میکنه !!!!

    خیلی ...
    پاسخ:
    دقیقا همینه
    وقتی هم بزرگ باشه میگن یکم بپوشی جمع میشه:|
    چه تلخ است قصه عادت....
    پاسخ:
    دقیقا همینه
    :(
  • هولدن کالفیلد
  • این پست چقدر شاهکاره :|
    دهنت آسفالت!!!
    پاسخ:
    ممنون از لطفت
    جااااااان؟؟؟!!!
    به پستهای شما نمیرسه:)
  • פـریـر بانو
  • آره دقیقا! هم‌اتاقی قبلی من نصف عمرش تو مشهد می‌گذره میگه الان یه ساله حرم نرفتم. یعنی اینو می‌گفت دلم می‌خواست بزنم تو سر خودم آخه! چطور می‌تونن...چطور عادت میشه این چیزا... برا من نمیشه اصلا! من اتاق خودم رو هم هربار می‌دیدم/ می‌بینم ذوق می‌کنم  :| :))

    ممنون ممنون
    پاسخ:
    عادت کردن چیز بدیه کلا

    منم ممنونم از شما :)
    اگه هر روزی میومدم این پست رو میخوندم حتی توجهم رو جلب نمی کرد
    امروز اما تا عمق وجودم اینی که گفتین رو می فهمم
    قصه ی تلخ عادت....
    پاسخ:
    متاسفم که باعث ناراحتیتون شدم :(
    خیلی دوست داشتم این پستتونو. واقعا همینطوره! هعی...
    پاسخ:
    ممنون از وقتی که گذاشتین
    بله هعیییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">