همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

شب آرزوها

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ق.ظ

یه وقتایی گلریزون میکنیم تا هزینه ی درمان یه بیماری فراهم بشه یه وقتایی هم بنیاد بیماریهای خاص کمک میکنه تا بیماری اعزام بشه خارج از کشور تا تحت نظر بهترین پزشکا عمل بشه ولی یه وقتایی بیمارایی هستن که با کلی پول و کلی پزشک مجرب هم نمیشه کاری براشون کرد اونا امیدشون به همچین شباییه که منو شما در حقشون دعای خیری بکنیم

اینو خودش بهم گفت:(

#همین



پ.ن : سُبحانَ الله یا فارِجَ الهَمّ  وَ یا کاشِفَ الغَمّ  فَرِّج هَـمّی وَ یَسّر اَمری وَ ارحِم ضَعفی وَ قِلَـّةَ حیلَتی وَ ارزُقنی حَیثَ لا اَحتَسِب یا رَبَّ العالَمیین


  • حامد سپهر

نظرات  (۱۰)

سلام آقا حامد :)

آرزومند آرزوهای خوب شما هستیم . ان شاءالله

و صدر حوائج فرج امام عصر (علیه السلام)
التماس دعا
پاسخ:
ممنون از دعاتون
ان شاءالله
آممین.
پاسخ:
ممنون از دعاتون
خدا به همه‌ی بیماران شِفای عاجل عنایت کنه...آمین.

:: آرزوهاتون خاطره شه ایشالا :)
پاسخ:
آمین ممنون از محبتتون
همچنین برا شما:)
ان شالله همه به آرزوهای خوبشون برسن
همه ی مریضها در اولویت شفا پیدا کنن
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله
خدارو ملیونها ملیون بار شکر بخاطر نعمت سلامتی
ان شاالله کسایی هم که مشکلی دارن به برکت این ماه عزیز خدا سلامتی بده
لحظه لحظه شاهد معجزه های خدا باشیم
پاسخ:
سلامتی بزرگترین نعمته
ان شاءالله
دعا می کنم من حتما ..
انشاالله خدا خودش نظری به همه ما کنه ..
پاسخ:
ممنون از دعاتون
ان شاء الله
سلام و روزگارتون رو به راه ان شاءالله :) 
امیدوارم امسال سال خوبی باشه براتون و چند تا از بهترین و بزرگترین آرزوهاتون برآورده بشه :)
خوبین ؟ چرا نیستین ؟ نکنه سرتون گرم آجیل و شیرینیهای عید شده اینجا رو یادتون رفته؟ :-d


+ ان شاءالله امسال برای اون دوستتون هم سال بهتری باشه و دکترها خبرهای بهتری براش داشته باشن .
بپرسم ازش خبری دارین یا حالش چطوره ، فوضولی و بی ادبی حساب میشه ؟؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز و ممنون از محبتتون
سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از موفقیت و سلامتی و لبخند باشه براتون
نه والا آجیل و شیرینی رو مهمونا خوردن تموم شد:)))
من از روز چهارم عید سر یه پروژه ام و وقت نشده اینجا زیاد سر بزنم البته تو چالش صندلی داغ هستم اونجا هم بیایید
+ ان شاءالله به دعای خیر شما
خبر که بعله من بعد از لحظه ی سال تحویل که سر خاک بابا بودیم اولین جایی که رفتم ملاقات این دوستمون بود و براش سفره هفت سین چیدیم و سبزه و ماهی براش بردم با شیرینی و آجیل 
من هفته ایی دوبار سر میزنم بهش
اختیار دارین شما به بنده لطف دارین که جویای حال ما و دوستمون هستین
شادی رو واسه همه ی لحظاتتون آرزو میکنم
دقیقا من امسال آرزوم شفای تمام مریض ها بود
پاسخ:
خدا قبول کنه ایشالا
سلام و حالتون خوب ان شاءالله :)
ممنونم بابت دعاهای خوبتون .
خدا روح پدر رو قرین رحمت کنه و مادر رو با صحت و عزت برا تون نگه داره .
خیلی هم عالی . یعنی دقیقا از همون لحظه تحویل سال زدید تو خط کار خیر و شاد کردن دل بنده های خدا هااا :)) 

سلامت باشید ، این چه حرفیه ... واقعیت،، دوست داشتم من هم بتونم کاری براشون بکنم ( غیر از دعا ). هرچند میدونم کاری از من بر نمیاد، حتی به خاطر بعد مسافت نمیتونم به عنوان یه دوست به عیادتشون برم :( 

بله، پستهای صندلی داغ بعضی دوستان رو سر میزنم، اما فقط میخونم :) ........ و البته امیدوارم من رو با او ” یه دوست “ که اونجا سوال میپرسیدن اشتباه نگرفته باشید . 
پاسخ:
ممنون از لطفتون خدا رفتگان شمارو بیامرزه
کار خیر که نمیشه گفت یجور توفیقه
عههه من فکر کردم شمایین اونجا سوال پرسیدین
بهرحال ممنون از وقتی که میذارین
شاد باشی
پس توفیقتون روز افزون ان شاءالله ... ما رو هم دعا کنید :)

:-[ :-(  ... :-))))  ای خدا... نه دیگه ،، من نبودم به جان خودم . اما متاسفانه هرجا کامنت میگذاشتم همین اشتباه رو کردن :(  حالا یکی یکی باید توضیح بدم من اون نیستماااا :-d
اصلا شیطونه میگه از کامنت بعدی همه جا با یه اسم عجیب غریب بیام تا پیشگیری کنم از اتفاقات بعدی ;-))

ممنونم ، شما هم .
و از الان بهتون خسته نباشید میگم بابت صندلی داغ پیش رو :)
پاسخ:
محتاجیم به دعا ،ممنون
پس واجب شد یه وبلاگ بزنید با یه اسم مخصوص اینجوری ارتباط بهتره
ممنون شب خوش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">