همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

روز جانباز

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۴۵ ب.ظ


فیلم کوتاه؛ نگاه ها همه بر روی پرده سینما بود، فیلم شروع شد، دقیقه اول فیلم، دوربین فقط سقف یک اتاق را نمایش میداد، دو دقیقه بعد همچنان سقف اتاق، دقیقه سوم، دقیقه چهارم، دقیقه پنجم، هشت دقیقه اول فیلم فقط سقف اتاق!

صدای همه درآمد، اغلب حاضران، سینما را ترک کردند،ناگهان دوربین پایین آمد و یک نفر را که روی تخت خوابیده بود نشان داد و این جمله را زیرنویس کرد:

این تنها هشت دقیقه از زندگی این جانباز قطع نخاعی بود و شما طاقت نداشتید ....


میخوام بگم که یه زمانی یه عده مرررررد ( نه از لحاظ جنسیت) ،سوای هر جناح بندی سیاسی و بدون هیچ چشم داشتی و فقط بخاطر اعتقادشون تکرار میکنم فقط بخاطر اعتقادشون جلوی کسایی که چشم طمع به جان و مال و ناموس وطنشون داشتن مردونه ایستادن و الان خیلیاشون گوشه ی آسایشگاههایی هستن که ماها حتی دل دیدن این وضعشون رو نداریم

اینها سلبریتی های حقیقی این جامعه هستن و فراموششون نکنیم


# همین



  • حامد سپهر

نظرات  (۱۰)

خیلی چیزا فراموش شدن. خیلی اهداف گم‌ شدن. خیلی از اعتقادات به سخره گرفته میشن. هیچی جای خودش نیست!
پاسخ:
متاسفانه همینطوره:(
خودشون.همسراشون که اندازه هزارتا مرد قوین و دردکشیده..
ولی مشهور نشدن اسمی ازشون  نبردن
پاسخ:
واقعا کجایند مردان بی ادعا
آیا کامنت من ثبت شد؟
دو به شک شدم !
پاسخ:
فقط همین کامنت ازتون رسیده
سلام :)
عیدتان مبارک :)

درود خدا بر تمام جانبازان و ایثارگران ...
پاسخ:
درود
عید شما هم مبارک جناب قدح
من این فیلم رو که قصه اش رو تعریف کردین دیدم و تحلیل کارگردانش رو هم شنیدم
به نظرم بهترین تصویری بود که میشد از جانباز ها ارائه کرد
روزشون مبارک مردان بی ادعا
پاسخ:
فیلم قابل تاملی هستش
بله روزشون مبارک
ممنون از شما
هیچی بدتر از جانباز های موجی نیست:'(
من باهاشون زندگی کردم واقعا شرایط سختی دارن
همسراشون چقدر اذیت میشن
رو بچه هاشون تاثیر میذاره....
من که عروس یک جانباز موجی ام هم اذیت میشم:'(

پاسخ:
نمیشه واقعا درک کرد که اطرافیانشون چی میکشن:((
خدا صبر بده بهشون
شما که از نزدیک میبینید ،میدونید چی میگم
خیلی سخته
واقعا دمشون گرم
روز همه جانبازان اسلام مبارک
پاسخ:
سخت واسه یه لحظه شه:((
بی ادعاترین ها....
پاسخ:
دقیقا
  • مریــــ ـــــم
  • یادمه این فیلمه کلی صدا کرد اون موقع
    اما چه فایده
    دوباره فراموش شدن
    ولی جدی عجیب ادمایی هستیم
    پاسخ:
    متاسفانه خاصیت آدما فراموشکاریه
    سلام
    بنده شما رو دنبال کردم اگه مایلید شما هم وبلاگ من رو دنبال کنید.
    :)
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">