همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

مادره دیگه ...

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

مادر عادت داره همه ی کارهای روزانه اش رو یادداشت کنه و بچسبونه رو در یخچال. چیزهایی که می خواد بخره، کارهایی که باید انجام بده و حتی تلفن هایی که می خواد بزنه. من هم از سر شیطنت، همیشه سعی می کردم دستی توی لیست ببرم و یا چیزی رو به اون اضافه کنم 

فقط برای اینکه در تنهاییش و درست در یک لحظه ی معمولی که انتظارش رو نداره اونوبخندونم.

مثلاً اگه در لیست تلفن هاش نوشته بود زنگ به دایی جان، من جلوش می نوشتم ناپلئون. می شد زنگ به دایی جان ناپلئون! یا تو لیست خرید نوشته بود خرید شیر قبل و بعدش یک بچه و آفریقایی اضافه می کردم که بشه خرید بچه شیر آفریقایی! یه بار هم زیر لیست کارهای مهمش نوشته بودم پیدا کردن یک عروس پولدار برای پسر گلم!

خلاصه هر بار بعد از خوندنش که همدیگر رو می دیدیم می گفت: اینا چی بود نوشته بودی؟ امروز حسابی خندیدم.خدا بگم چیکارت نکنه بچه!

یک روز که سرمای شدیدی خورده بودم و سردرد امونم رو بریده بود به رسم مادر، کاغذی روی در یخچال چسبونده بودم که وقتی میرم خرید یادم بمونه. کنار چیزهای دیگه نوشته بودم مسکن برای سردرد. مامان کنارش نوشته بود: دردت به جانم!


# همین


پ.ن : مادریه زمانی مربی فنی حرفه ایی بود ولی بعد تولد خواهرم دیگه سر کار نرفت جا داره روز معلم رو خدمت مادر خودم و همهی معلمهای عزیز جدید و قدیم تبریک بگم.

بعدا نوشت: میلاد آقا امام زمان رو خدمت همگی دوستان عزیز تبریک میگم و امیدوارم از منتظران واقعی باشیم

                         #  ظهور باید در جمجمه ها رخ بدهد نه در جمعه ها #

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۸)

وجود پرصلابتشون ماندگار...
پاسخ:
ممنون از لطفتون خدا سایه ی مادرتون رو مستدام کنه
اخی:)

خداحفظشون کنه

عروس پولداررر😉
پاسخ:
ممنون خدا پدر و مادر شما رو براتون نگه داره

خوبه که :)))
چه خاطره های جالبی:)
و چه مامان و پسر خوش ذوقی:)
روزشون مبارک باشه
پاسخ:
ممنون از لطفتون
یه دونه مادر بیشتر که نداریم:)))
الهی :)
عجب شیطنت های بامزه ای
خدا برای هم نگهتون داره ^-^
پاسخ:
ممنون خدا سایه ی همه ی پدر مادرا رو برا بچه هاشون نگه داره
چه کار بامزه ای :دی
روزشون مبارک باشه:)
پاسخ:
ممنون
روز همه ی معلمهای عزیز مبارک
  • آقای سر به هوا :)
  • :)))
    روز معلم رو تبریک میکم
    به جز معلم ریاضی و فیزیک و عربی:|
    پاسخ:
    :))) اون بجز رو خوب اومدی
    سلام :)

    مبارکه ان شاءالله بر همه ، شما و مادر بزرگوارتان ...
    پاسخ:
    ممنون جناب قدح
    بر شما هم مبارک باشه
    ^_^

    خدا حفظشون کنه :)
    پاسخ:
    خدا پدر مادر شما رو هم براتون حفظ کنه ،ممنون
    من عاشششق معلم های فنی حرفه ای بودم
    مهربون و کار بلد هرچی یاد گرفتیم زنگ فنی حرفه ای بود از دیفرانسیل و انتگرال و لگاریتم که هیچی بهمون نرسید
    روزشون مبارک
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    خیلی از خیاطهایی که الان تو سطح شهر اسمی هستن و آموزشگاه دارن شاگردهای مامان بودن
     ممنون از لطفتون
    ان شاءالله
    خدا ایشون رو حفظ کنه
    روز معلم گرامی باد و همینطور شعبانیه تبریک 🌷
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون و همچنین
    عیدتون مبارک
    ای جان :)
    همیشه دلم برا آقایون میسوزه که مادر نمیشن.!
    پاسخ:
    بشن خوبه؟؟:))
    نه خوب نیست ولی مهم اون حسه است که نمیچشنش یعنی نمیچشیدش :))
    پاسخ:
    مادر شدن و مادر بودن بالاترین حد فداکاریه یه انسان میتونه باشه که هر کسی نمیتونه از عهده ش بر بیاد
    صحیح :)
    پاسخ:
    :)
    سلام

    خدا وند مادرتون رو ایشالا واستون حفظ کنه و شما رو هم واسه ایشون

    عروس پولدار و انسان! هم ایشالا قسمت شما بشه
    پاسخ:
    ممنون از لطفت و همچنین

    ایشالا قسمت شما:))
    چقدر مامانا مهربونن آخه. :)
    خدا حفظشون کنه. سایه ی مادرتون مستدام.

    عیدتون مبارک.
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون 
    خدا پدر و مادر شمارو براتون حفظ کنه

    همچنین عید شما هم مبارک
    سایه‌شان مستدام و گرم
    پاسخ:
    سلامت باشی و همچنین
    منم با مامانم نامه نگاری می‌کردم. می‌نوشت فلان چیزو بخور فلان چیزو بذار رو گاز و گاهی هم از این شوخیا.
    این هفته که رفته بودم خونه دیدم واسه خواهرم یه گل کشیده بود نوشته بود لطفا مارا آب بده:)
    پاسخ:
    :)))
    خدا حفظشون کنه همیشه
    این متن را قبلا تو وبلاگتون خونده بودم. فوق العاده بود.
    روزشون مبارک باشه، خدا حفظشون کنه :)
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    خدا به همه ی مادرا سلامتی بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">