همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

چه شخصیتی داری؟

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۵ ب.ظ

زمان خدمت سربازی یه وقتهایی هست که باید کاری کنی که زمان بگذره ، کتاب بخونی ، بخوابی ، فوتبال بازی کنی و از اینکارا که از این علافی و بیهودگی خلاص بشی

یادمه یه شب یکی از هم خدمتیها که بچه ی سبزوار بود و روانشناسی هم خونده بود واسه سرگرمی گفت که بیایید ازتون یه تست شخصیت بگیرم


گفت :A-B-C-D چهار تا پسرن که به یک اندازه E رو که یه دختره دوست دارن ولیE  فقط B رو دوست داره و برای رسیدن به B باید بره پیش A تا اون ببردش پیش B  پس میره پیش A و ازش میخواد اینکارو بکنه  ولی A  میگه من خودم تو رو دوست دارم هیچوقت همچین کاری نمیکنم پس بناچار میره پیش C  و ازش میخواد ببردش پیش B  اونم میگه من بشرطی اینکارو میکنم که یه شب پیش من بمونی و دختره بخاطر علاقه ش به B  اینکارو میکنه و C  دختره رو میبره پیش B  ولی اون میگه که من اونموقع میخواستمت نه الان که به A  رو انداختی و یه شب هم با C  موندی.

این وسط D  میگه با وجود اینکه به A  رو انداختی و یه شب با C موندی و B  نخواسته تو رو من میخوامت.

حالا شما زود باید روی یه کاغذ بنویسی از کدوم شخصیت این داستان خوشت اومد.

خب ، حالا شما لازم نیست درباره ی جوابش فکر کنید چون هم  تست معتبری نیست وهم خودم الان جوابش رو بهتون میگم.

نمونه ی آدمهای خودخواه هستن کسایی که همه چیز و همه کس رو فقط برا خودشون میخوان

B نمونه ی آدمهای متعصب هستن کسایی که بخاطر تعصبشون خیلی چیزا رو زیر پاشون میزارن

C  نمونه ی آدمهای فرصت طلب هستن که از کوچکترین فرصتها هم استفاده میکنن

D  نمونه آدمهای احساساتی هستن ، کسایی که احساساتشون به عقل و منطقشون غلبه میکنه

و E  نمونه ی آدمهای ریسک پذیر هستن کسایی که برای رسیدن به هدفشون دست به هر کاری میزنن.

اونروز من یکی از شخصیتها رو انتخاب کردم و بقیه رو خیلی بد میدونستم ولی بعد سالها که از اون شب و اون قضیه میگذره دارم به این فکر میکنم این خصوصیات صرفا خصوصیات بدی نیستن یعنی شما همزمان میتونی یه آدم خودخواه ، متعصب ، فرصت طلب، حساس و ریسک پذیر باشین و این چیز بدی نیست

 

# همین

 

پ.ن: امروز روز چشم رنگیهاس کاش میشد بهت بگم روزت مبارک ، چشم رنگیه من

  • حامد سپهر

نظرات  (۲۳)

  • بهارنارنج :)
  • بله
    البته شما چند اشتباه داشتید نوشتید ای بی سی و دی و بعد نوشتید سه پسر،درحالی که چهار پسرن
    خط اخر پاراگراف اول داستان دختر رو میبره پیش بی نه ای و در اخر میگه یک شب با سی بودی نه بی:)
    پاسخ:
    صورت منو شطرنجی کنید چقدر غلط نوشتم البته با گوشی مینوشتم تو ماشین شرکت اونم بالا پایین میشد بهتر از این در نیومد
    ممنون از تذکرتون
    بنظرم یه شخصیت کامل اونیه که بتونه همه‌ی این خصوصیات رو در کنار هم به تعادل برسونه.
    عقل و منطق و احساس در کنار هم یه شخصیت رو زیبا می‌کنن.
    افراط و تفریط تو هرکدوم نشون از یه شخصیت ناکامله (نظر شخصیه خودمه)
    پاسخ:
    دقیقا همینه تک بعدی بودن خودش بزرگترین ایراده
    تو متن جای حروف یکم اشتباه شده به نظرم. با این حال منظور مشخصه :)
    هر کدوم از صفات اگه به جا باشه، خوبه حتی :)
    پاسخ:
    ممنون از تذکرتون درستش کردم با گوشی نوشتم ماشین هم بالا پایین میشد ببخشید
    تازه تو این تست همه مدل شخصیتی هم بررسی نشده.آدم ممکنه صرفا یکیو به بقیه ترجیح بده. ولی در کل جالب بود!
    پاسخ:
    بله انسان ترکیبی از همه شخصیتهاس که در جای خودشون خوبن
    موافقم
    حتی نظرمون هم میتونه در طول سالها تغییر کنه
    واقعا روز چشم رنگی هاست؟
    برم به عمه هام تبریک بگم😁
    پاسخ:
    دقیقا همینه

    روز عمه هاتون هم مبارک
    9هارتا پسر بودن که. چرا نوشتی سه تا؟
    تاثیر کافورای سربازیه؟ :)
    پاسخ:
    درستش کردم
    کافوووور ما که نخوردیم شاید زمان شما بوده:)))
    جالب بود.

    روز"ش" مبارک.
    پاسخ:
    ممنون از اینکه وقت گذاشتین خوندین
    ممنون:)
  • آقای سر به هوا :)
  • بر اساس تست من ادم خود خواهی هستم منتها ادمها لحظه ای احساساتشون تغییر میکنه اصلا احساس یعنی همین تغییر لحظه ای!

    امروز روز منه؟اخه من چشمم قهوه ای سوخته است!
    پاسخ:
    خودخواهی مثبت چیز بدی نیست
    آدما تغییر میکنن ولی ذاتشون عوض نمیشه

    قهوه ایی سوخته رنگی محسوب نمیشه خودتو جا نزن آقا:)))
  • ریزوریوس ❤:)
  • پاراگراف دوم سطر ۱۱، باید به جای B ، بنویسید C .

    من خودخواهم گویا :/
    پاسخ:
    عیییییی خدااااااا چقدر ایراد تایپی داشتم تو این متن امروز انگار حسابی روزه برده منو:)))
    خوبه که
    یه پست برای چشم رنگی خودم بنویسم:/
    چرا دوباره عاشق نمیشید؟
    پاسخ:
    عههه پس شما هم دارین ؟ حتما بنویسین
    عشق یه بار اتفاق میوفته بقیه ش ادای عشق رو در آوردنه
    بالاخره یه روز هم برا ما پیدا شد. ^___^
    پاسخ:
    عهههههه شما هم؟
    روزتون مبارک هلما خانوم چشم رنگی:)
    مرسی مرسی :)
    عکس آواتارم به رخ کشیدنی نیست؟؟! :))
    صبر کنید من یکم بیشتر از خودم تعریف کنم :)) چشمام آفتاب پرستیه یعنی با لباس و محیط تغییر رنگ میده البته رو تُن سبزه این تغییرات.
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    عکس آواتار زیاد واضح نیست
    بقول این خارجیا  وااااو آفتاب پرستی دیگه چه مدلیه 
    پس شما چشم رنگی اصیل هستین:))
    نوشتم حذف کردم،هروقت از خوشی هامون گفتیم دنیا چشم نداشته ببینه:)
    عشق اگه عشق باشه که نمیره
    پس اون عشق نبوده
    از دلتون بیرون کنید و به خودتون اجازه بدید دوباره عاشق بشید
    پاسخ:
    همین عشق نبودنش رو باور ندارم
    همیشه اجازه دست ما نیست

    خب تُرک دخترم آخه :)
    پاسخ:
    یاشاسین آذری قیزی
    درست نوشتم:)

    خداییش من تقریبا کل ایرانو گشتم وبا تمام احترام به دخترهای شهرهای دیگه باید قبول کنیم زیبایی دخترای آذری یه چیز دیگه س:)
    ممنون.
    درست نوشتین :)

    الان یه جنگ قومیتی راه میندازم. :))
    پاسخ:
    یا خداااا نه بابا شر درست نکنین:)))
    من که نه بقیه میبینن اعتراض میکنن :)
    پاسخ:
    من اولش نوشتم با کمال احترام به بقیه ی خانومها ایشالا که مارو میبخشن:))
  • آسـوکـآ آآ
  • دیر شده ولی روزشون مبارک :)
    من a و انتخاب کردم اما با رجوع به توضیحات d هستم :|
    پاسخ:
    ممنون کاش میشد بهش گفت :(

    بنظرم لزوما هیچ شخصیتی در مقام خودش بد نیست
    اصلا لازم نبود فکر کنم من شخصیت D هستم.
    یه شخصیت D که تو زندگی واقعیش اینقدر میجنگه با خودش که فقط منطق بمونه عاری از احساس!
    پاسخ:
    D بدون احساسات میشه A 
    من بیشتر شمارو A تصور میکنم
    خودخواه؟جالب بود!
    پاسخ:
    خودخواهی چیر بدی نیست اتفاقا یادمه خودم هم a رو انتخاب کرده بودم
    ابتدای نوشته از سربازی حرف زدی یاد اون روزهای سخت افتادم که حتی فرصت خوابم نداشتیم چه برسه بخواهیم کتاب بخونیم و فوتبال بازی کنیم و بخوابیم و .... حتی تایم ناهار و شام هم پای کار بودیم و شیفتی غذا میخوردیم.
    هیییی روزگار
    پاسخ:
    اون که گفتی زمان آموزش بود اونهم فقط دوماه ، 22 ماه بقیه ش علافی و بیکاریه دیگه البته مونده کجا خدمت کرده باشی چون من از شانس جای خوبی خدمت کردم
  • مریــــ ـــــم
  • خب پس روز منم هست
    البته اگه قهوه ای رو رنگ بدونین
    که هست
    :|
    که گذشت
    پاسخ:
    حالا استثناعا شما رو قبول میکنیم:))

    روزتون مبارک

    شاعر میگه: رنگ قهوه اییه چشمات رنگ خوابه
  • مریــــ ـــــم
  • میدونی خدا یه ذره دیگه اگه وقت میذاشت تو خلقتم الان چشام عسلی بود
    یا اینقد وقت نمیذاشت و کمتر کار میکرد مشکی میشدن
    متاسفانه وسط این قضیه خسته میشنو دس از کار میکشن
    این میشه که ما چشامون قهوه ایه
    پاسخ:
    هیچ کار خدا بی حکمت نیست شکل و رنگ اعضای هر کسی متناسب بدن همون فرد آفریده شده
    قهوه ایی خیلی هم خوشکله
  • مریــــ ـــــم
  • صددرصد
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">