همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

میزهای چوبی

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ب.ظ

پست قبلی در مورد پادکست نوشتم چندتا از دوستان گفتن که خودت پادکست بزار منم تجربه ایی تو این کار ندارم و به عنوان اولین پست صوتی این مطلب رو بجای نوشتن براتون میخونم امیدوارم صدام اذیتتون نکنه:)


  • حامد سپهر

نظرات  (۱۹)

  • פـریـر بانو
  • چه خوب بود این پست...
    حرکت قشنگیه. خیلی دلم می‌خواد منم این کار رو انجام بدم ولی خب...
    نمی‌تونم بذارم برای عموم...
    تهش اینه یه پست رمزکی بذارم و به یه عده از دوستان رمزش رو بدم فقط! :|
    پاسخ:
    نه بابا اونقدرها هم خوب نشد شما لطف دارین
    اگه دوست داشتین انجامش بدین یادگاری می مونه:)
    چقدر عالیه. آفرین.
    پاسخ:
    لطف دارین شما ممنون
    اونقدرها هم خوب نشد به نظرم
  • بهارنارنج :)
  • جالبه!شروع خوبیه!شاید یکی از دست نوشته های قدیمیمو پادکست گذاشتم:)
    پاسخ:
    تجربه جالبیه حتما اینکارو بکنید من اولین بارم بود:)
    منم عاشق محصولات چوبی ام
    اصلا خونه هم باید چوبی باشه:)
    پاسخ:
    حتما هم روی درختا:)
    چه صدای لوتی طور دارین با خش آخرش :)
    همین.!
    پاسخ:
    خیلی مخلصیم به مولا:)))
    نه بابا اینطوریا هم که میگین نیست شما لطف دارین:)
    صداتون چه خسته بود :))
    پاسخ:
    خستگی رو قبول دارم به ساعت ارسال پست نگاه بکنید همون لحظه ظبطش کردم
    ممنون که گوش دادین
    چقدرررر صداتون شبیه تصور من بود
    اصلا متعجب نشدم
    واین خیلی خوبه که صدای بلاگرا شبیه تصور من باشه:)))
    یه برنامه ای بود دو قدم تا صبح فرمت رادیو هفت بود،دست اندر کارانشم همون بودن بعد رفتن رادیو هفت یکی از گوینده هاش صداش شبیه شماست.:)
    پاسخ:
    واقعا؟!!!!
    نه بابا نه دیگه تا اون حد :))
    صدام همچین هم نیست شما لطف داری:)
    خیلی خوبه انگار صدا به پست ها جون میده، منم موافقم با بقیه که کمی خسته و بی حوصله بودین ولی در کل صداتون مشکلی نداره:)
    ادامه بدین
    پاسخ:
    ممنون که گوش دادین
    اگه دوست داشتین اینکارو بکنید:)
    من خیلی صدای خوبی ندارم
    ولی باشه یکی از پست هامو به جای نوشتن میخونم :)
    پاسخ:
    مگه صدای ما خوب بود:))
    ممنون از شما
    کسایی که زبانشون فارسی هست یک هیچ جلو هستن توی این زمینه، چون ما تورک ها ذاتا صدامون یکم بم تره نسبت به شماها :)
    پاسخ:
    حرفتون رو قبول ندارم اصلا ترک و فارس نداریم زبان و لحجه یه چیز خدا دادیه و هیچ ایرادی به هیچ زبان و لهجه ایی نمیشه گرفت
    اتفاقا صدای بم خوبه که:)
    من نگفتم که میشه ایراد گرفت:)
    من هیچ مشکلی با لهجه یا زبانم ندارم بلکه تورکی را بسیار عاشقم
    ولی صدامون مثل صدای فارس زبان ها نازک و خوش آوا نیس اغلب
    حداقل صدای من که نیست :)
    پاسخ:
    بهونه نیارین:)
    بهانه ی چی؟ :)
    پاسخ:
    بهونه میارین پادکست نزارین:)
    من قول میدم اولین متن عاشقانه ای که نوشتم پادکست بذارم براش:)
    پاسخ:
    حالا لزوما نباید عاشقانه باشه:)
    چه سعادتی:)
    ترجیح میدم عاشقانه باشه:)
    پاسخ:
    چه بهتر:)
    خیلی خووووب بود
    :)
    از این به بعد، "همین" ها رو که میخونم صدای خودتون میاد تو ذهنم :)
    پاسخ:
    شما لطف دارین همچین هم خوب نشد:)
  • آسـوکـآ آآ
  • چقدر جذابه شنیدن صدای بلاگرها
    کار قشنگیه واقعا
    پاسخ:
    البته نه صدا من:))
    ولی شنیدن صداشون جذابه واقعا
    صداتون قبلا نبود؟
    پاسخ:
    توی این پست بود فکر میکنم
    البته چیز جالبی نبود:)
    من تازه شنیدم، جالب بود اتفاقا
    پاسخ:
    نه بابا اصلا شبیه صدای خودم نیست:)
    ممنون از شما
    همیشه هروقت صدای خودمون و گوش میدیم بنظرمون شبیه خودمون نیست صدامون
    پاسخ:
    سلام 
    بله همینطوره ، البته اینایی که پادکست میذارن با نرم‌افزار صداشون رو قشنگ میکنن:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">