همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

افسانه ی لباسها

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ

 

لباسها افسانه ی خاص خودشون رودارن، یه وقتایی یه پیرهن ساده ی نخی برات خیلی بیشتر از یه لباس مارک دار گرون قیمت ارزش داره و گاهی یه لباس اونقدر خسته‌ات می کنه که دوست داری با اون حتی کناره های سینک و گوشه‌های کابینت رو تمیز کنی.

همه چیز بستگی به یک سری شرایط خاص داره. اینکه به چه مناسبت خریده باشی. اینکه چطور خریده باشی و یا اینکه چه کسی برات خریده باشه. تموم اینها دست به دست هم میدن تا بفهمی چه مدت طول میکشه تا از یه لباس دل زده بشی.

مثل همین پیرهن چهارخونه سرمه‌ایی‌، همون که بعد کلی وسواس و کلنجار رفتن با خودم ، واسه اولین قرارمون پوشیده بودم. حساب این لباس از تموم لباس هام جداست. حتی وقتی که برام کوچک شده بود. دلم نیومد از خودم دورش کنم. این از همون دسته لباس‌هاییه که آدم با صد دست کت و شلوار مارکدار هم حاضر نیست تاخت بزنه .

دوست داشتن لباس ها بستگی به یک سری شرایط خاص داره و چه چیزی خاصتر از یه خاطره‌ی شیرین.

 

#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۹)

سلام
همینایی که میگین شاید باورتون نشه ولی بعد از تغییر سبک زندگی و انتخاب یه زندگی جدید، به یه خاطره فوق‌العاده کمرنگ تبدیل میشه!
که آدم اصلا به طور کل نه تنها اون یادگار بلکه خاطراتش هم براش کمرنگ میشه!
خاصیت زمان...
پاسخ:
خاصیت اثر گذاری زمان رو قبول دارم
  • آقای سر به هوا :)
  • من هنوز وبت میبینم یاد اون نوشته ات که واسه قرار تا کافه رفتی ولی برگشتی میفتم:)
    پاسخ:
    ایشالا فرصت شد بقیه شو مینویسم:)
    بعضی از لباسارو آدم هم دوست داره بپوشه هم دوست نداره،دوست نداره چون میترسه خراب شن:)
    پاسخ:
    اون لباسا جاشون فقط تو کمده:)
    منم مث آقای سر به هوا

    اصلا انگار تو ذهنم یه پرونده بازه و یه علامت سوال...
    پاسخ:
    خیلی فکرتون رو درگیر نکنید همچین موضوع خاصی هم نیست ولی چشم مینویسمش
  • بهارنارنج :)
  • :)
    پاسخ:
    :)
    مث لباس عروس من:)
    گاهی دلم میخواد نفت بریزم روش اتیشش بزنم
    گاهی دلم میخواد ببخشمش به کسی
    گاهی دلم میخواد نگه دارم بدم به دخترم:)
    پاسخ:
    چقدرررر متناقض:)))
    حال دوران دائما یکسان نباشد غم مخور:)
    پاسخ:
    اونکه بعله چون اگه یکسان باشه که پدر در میاره:)
  • ترنم بهار
  • مث مانتو شلوار قبلی من! فقط دوس داشتم خراب بشه بندازمش دور، انقد شستمش که رنگش رفت و راحت شدم از دستش :/ خاطره خوبی نداشتم موقه خریدنش
    پاسخ:
    کار خوبی کردین بعضی خاطرات سوهان روح هستن
    همچین تجربه ای ندارم نمیدونمم بگم خوشبختانه یا متاسفانه
    اما میتونم درک کنم که چی میگید
    پاسخ:
    ممنون که میخونید
    حکمت خیلی مسائل رو ماها نمیدونیم
    ممنون از تبریکتون:)

    خسته چرا ،ادامه اون داستان رو هم بنویسین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">