همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

نوروز

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ

نگاهش به سبزه عید که افتاد رفت توی فکر ... لحظاتی گذشت...

وقتی سرشو بالا آورد و فهمید که دارم با تعجب نگاه می کنم، لبخند تلخی زد.

گفتم: گیله مرد! توی سبزه ها چی دیدی که رفتی تو فکر؟! کمی سکوت کرد و گفت: به این دونه های سبز شده نگاه کن... چند روز آب و غذا و نور خورشید خوردند و رشد کردند... گفتم: خب! گفت: سیصد شصت و پنج روز از خدا عمر گرفتیم و آب و غذا و فلک در اختیارمون بود؛ می ترسم رشد که نکرده باشم هیچ؛ افت هم کرده باشم! دونه ای که نخواد رشد کنه؛ هر چقدر آب و آفتاب بهش بدی فقط بیشتر می گنده...


  #بزرگ علوی


دوستان عزیز و همسایگان محترم و بلاگرهای گرامی سالی پر از دلخوشی و سلامتی و حال خوش و جیب پر پول براتون آرزو میکنم و امیدوارم  سال جدید همون سالی باشه که منتظرش بودین:)




  • حامد سپهر

نظرات  (۱۱)

سلام
پیشاپیش عیدتون مبارک
ان شاء الله سال پر از خیر و برکتی باشه
پاسخ:
سلام به به از اینورا، نیستید!
سالی پر از لبخند و سلامتی و موفقیت براتون آرزو میکنم
بفرمایید فروردین شود اسفندهای ما
نه بر لب، بلکه در دل گُل کند لبخندهای ما
‌‌
قیصر امین پور
پاسخ:
به به
سال نو شما هم در کنار خانواده عزیزتون مبارک با آرزوی سلامتی
حال دلتون خوب
سوالتون به معنای واقعی کلمه نو
پر از نشاط و فرح
عیدتون مبارک
پاسخ:
ممنون از لطفتون
منم همچنین براتون سالی پر از سلامتی و حال خوب در کنار خانواده آرزو میکنم
  • بهارنارنج :)
  • :)
    پاسخ:
    :))
  • آقای سر به هوا :)
  • همچنین:)
    امیدوارم سال خوبی بسازی:)
  • بهارنارنج :)
  • سلااام:)

    نوروزتان پیروز،هرروزتان نوروز:دی
    پاسخ:
    سلام ، سال نو شما هم مبارک:)
    من که همیشه وبلاگتون رو می خونم:)
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    خودتون نمینویسین:)
    تمام آرزوهای قشنگتون رو برای خودتونم آرزو میکنم :)
    خدا کنه سیصد و شصت و پنج روز مردممون پر بشه از حال خوب و دل آروم :))
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    ایشالا همینطور باشه:)
    شما نمی خونین :)
    پاسخ:
    فکر کنم گمتون کرده بودم :))
    چه برش خوبی رو انتخاب کردین از این کتاب.

    مرسی و مرسی و مرسی. ما هم برای شما همین‌ها رو از خدا می‌خوایم. ایشالا ۹۸ حال همه خوب‌تر باشه...
    پاسخ:
    تشکر از لطفتون
    امیدوارم سالی سرشار از لبخند و سلامتی در کنار عزیزانتون داشته باشین:)
    سلام ....
    سال نو مبارک ... امیدوارم سالی پر از شادی داشته باشین، با کلی خبرای خوب.....
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون همچنین واسه شما و خانواده محترمتون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">