همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

نمایشگاه کتاب

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ

عجیب نیست که یک کتاب بعد از چندین بار خواندن چاقتر میشود!!

انگار چیزی لابلای صفحات کتاب جا میماند...

چیزهایی مثل احساسات، افکار ، اشکها و ...



#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۹)

به همین علته که من دلم نمیاد کتابایی که خوندم رو بدم بره چون حس میکنم بخشی از خودم رو توشون جا گذاشتم...

+ راسی آقا حامد سپهر من چندروز پیش یه پست گذاشتم شما کامنت گذاشتی من جواب نداده پستمو پاک کردم چندروزه خواستم بیام بگم شرمنده که اینطور شد. عذاب وجدان گرفتم چند روزه چون من تو این چیزا حساسم خلاصه اومدم بگم:)
پاسخ:
این تعصب داشتن روی کتابها رو درک میکنم کتابهایی که با وسواس زیاد انتخاب و خریده شدن و با علاقه خونده شدن

خواش میکنم اختیار دارین دشمنتون شرمنده:)
دقیقا هر دور بیشتر میخونی،چاق ترهم میشه...

این #همین ها حکایتی پشتش هست؟
پاسخ:
حتما هست:)
لای بعضی کتاب ها هم غذا میریزن😃
من کتاب تاریخم خیلی ماکارانی میخورد
از تاریخ و جغرافیا متنفر بودم جغرافی انگار تو مغزم نمیرفت سر میز غذا هم تو دستم بود 😄😄
پاسخ:
غذا !! :))))))
آخه من هربار که پست می ذارید یاد شهید احدی می افتم (رتبه یک کنکور پزشکی)که وصیت نامه اش فقط یه جمله است و آخرش نوشتن همین.
پاسخ:
جایگاه اونا خیلی بالاتر از این حرفاست ماها نمیتونیم خودمونو با اونا مقایسه کنیم
روحشون شاد
شما رفتید نمایشگاه کتاب؟😳😅
پاسخ:
نه من هنوز نرفتم البته شرکت ما غرفه داره و دعوت نامه هم فرستاده ولی هنوز فرصت نکردیم بریم
خیلی زیبا گفتید :)
پاسخ:
ممنون شما زیبا خوندین
کتاب ها خیلی عجیب غریب هستن
پاسخ:
بله همینطوره:)
صبح داشتم لیستی تهیه می‌کردم از کتاب‌هایی که تو قفسه‌ام نیستن یعنی بعضی‌هاشو می‌دونم به کی امانت دادم اما بعضی‌هاشو نه. دو تا از کتاب‌ها که ممنوع شده چاپ‌شون الان تو قفسه نیست و من به شدت کلافه ام از این بابت.
نکتۀ دیگه‌ای که به ذهنم می‌رسه امانت دادن کتاب و خیانت در امانته!
اینکه کتاب دسته گلت رو امانت بدی و وقتی پس می‌گیری تپل شده باشه اونم بابت بی مبالاتی دوستت!
برای ماهایی که با کتا‌ب‌ها خاطره داریم این چیزا حقیقتا سخته تحملش.
پاسخ:
امان از این دوستای بدقول که از امانت خوب استفاده نمیکنن و بعضیاشون هم اصلا برنمیگردونن اونهم کتابی که واسه صاحبش خیلی با ارزشه
خب من اصولا از یه چی خوشم بیاد و ازش کیف کنم ناخودآگاه می گم لعنتی!
دقیقا با خوندن متن شما گفتم لعنتی :)))
خفن بود و چسبید...
پاسخ:
چه باحال:)
نوش جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">