همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

۱۹ اردیبهشت!

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ق.ظ

۱۹ اردیبهشت هر سال برا من یاد آور دوتا اتفاق خیلی مهم تو زندگیمه!

یکیش شیرینه شیرین و اون یکی تلخه تلخ!

نمیدونم چرا همیشه چربش تلخی تو همه چیز بیشتر از شیرینیه و بیشتر ذهن رو درگیر میکنه تا شیرینی، به همین خاطر تلخیه اون اتفاق، شیرینیه اتفاق دیگه رو از بین برده.

۱۹ اردیبهشت ۸۶ بود که از یه ماه قبلش حال بابا به وخیم ترین حالت ممکن خودش رسیده بود و تو بخش مراقبتهای ویژه بستری شده بود ، حتی برای یه لحظه هم تو طول بیماریش به رفتنش فکر نکرده بودم حتی اونوقتی که دکتر من و مامان رو صدا کرد و گفت : فقط براش دعا کنید! من هنوز تو باورهام خوب شدنش و شوخی کردنامون و کل کل کردنامون رو تصور میکردم.

ولی دست تقدیر همیشه قویتره و زندگی همیشه اونجوری نیست که تو میخوای.

شب قبلش پیشش بودم هنوز هم روحیه داشت و شاید هم جلو روی من تظاهر به خوب بودن میکرد اونشب خیلی حرف زدیم از حرفهایی که تا اونوقت برام نگفته بود...

صبح از بیمارستان زنگ زدن که حالش اصلا خوب نیست و تا من برسم تموم کرده بود و من اولین نفری بودم که بالا سرش رسیدم ، دیگه درد نداشت، دیگه آروم بود و دیگه هیچ سرم و شیلنگی به بدنش وصل نبود...

پرستاراش هم گریه میکردن، یکیشون بهم گفت پدرتون خیلی حیف شد خیلی مرد نازنینی بود

شوهر خاله م آدم دنیا دیده ایه منو کشید کنار و گفت پدرت خیلی مررررد بود و این مسئولیت تو رو سنگینتر میکنه باید کاری بکنی که روحش در آرامش باشه...

این اتفاق مسیر و هدف زندگی منو تغییر داد و باعث شد بزرگ بشم و تصمیمات جدیدتری تو زندگی بگیرم.

تمام حسرت من تو این سالها از اینه که شاید اگه همون موقع سنم زیادتر بود شاید میتونستم کارای بیشتری براش بکنم( البته ما همون موقع هم هر کاری از دستمون براومد براش کردیم) یا اگه بیشتر میموند شاید ذره ایی از محبتهاشو میتونستم جبران کنم ولی حیف که "همیشه خیلی زود دیر میشه"



#همین


پ.ن : قدر پدر مادراتونو تا وقتی هستن بدونید

پ.ن: پنجشنبه س برا شادی روح کسایی که کنارمون نیستن فاتحه ایی بخونید


  • حامد سپهر

نظرات  (۱۷)

خداوند از طعام های بهشتی نصیبشون کنه الهی...
پاسخ:
ممنون از لطفتون
خدا رفتگان شما رو بیامرزه
خدا رحمتشون کنه:(
پاسخ:
خدا رفتگان شمارو بیامرزه
  • دچارِ فیش‌نگار
  • اون دومی رو هم بگو

    +صلوات
    پاسخ:
    بیخیال

    ممنون
    سلام
    روحشون قرین رحمت ان شاءالله
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون استاد
    خدا رفتگان شمارو بیامرزه
    خدا بیامرزتشون
    منم به 19 اردیبهشت احساسات متناقضی دارم چند ساله
    پاسخ:
    ممنون خدا رفتگان شمارو بیامرزه
    ایشالا که احساس خوبی نسبت به این روز باشه براتون
    خدا رحمتشون کنه روحشون شاد
    فاتحه هم خونده شد
    این روزها با تمام وجودم دارم این دیر شدنها رو حس میکنم خیلی دردآوره :(((
    19 روز از اردیبهشت گذشت و هر روزش بهم گفتند که باید با مردن و رفتن و تموم شدن آدما و راحت شدنشون از دردهاشون کنار بیام اما نمیشه نمیتونم :((
    اردیبهشت دیگه برام ماه دلتنگیه
    پاسخ:
    البته کلا اردیبهشت ماه خوبیه ولی خب این اتفاقاته که به اسمش زده میشه
    ممنون از لطفتون
    متاسفانه باید با رفتنها هم کنار اومد
  • شارمین امیریان
  • خدا رحمتشون کنه
    پاسخ:
    سلامت باشین ممنونم
  • گمـــــــشده :)
  • خدا رحمتشون کنه..
    پاسخ:
    خدا رفتگان شما رو بیامرزه
    ممنونم
    با صالحان محشور بشن

    فاتحه ای خوندم
    پاسخ:
    ممنون از محبتتون
    شرمنده کردین
    خوندم.
    خدا رحمتشون کنه.
    ان شاءالله مادرتون همیشه سلامت باشن و سایه اشون بالای سر شما.
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون ،خدا رفتگان شما رو بیامرزه
    همچنین برا شما ایشالا
    خدا رحمتشون کنه ...
    ولی من تا تهش خوندم که به اون اتفاق شیرین برسم ولی چرا ننوشتین؟!
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون خدا رفتگان شمارو بیامرزه
    اون اتفاق شیرین...! بیخیال
    ارع خیلی زود دیر میشه:(
    خدا بیامرزه...
    پاسخ:
    ممنون خدا رفتگان شما رو بیامرزه
    اشکمون سرازیر شد....
    روحشون شاد و یادشون گرامی
    فاتح مع الصلوات
    پاسخ:
    ببخشید ناراحتتون کردم
    خدا رفتگان شمارو بیامرزه
    عجب پستی بود. کاشکی اتفاق شیرینه رو هم مینوشتین.
    خدا بیامرزتشون
    پاسخ:
    نمیشد نوشت ببخشید
    ممنون از لطقت
    می‌دونی، پدر و مادر جزو اون نعمت‌هایی هستن که تا از دست ندی نمی‌تونی قدرش رو بدونی. نمی‌تونی عظمتش رو بفهمی. ماها خیلی ساده شب و روز رو به هم می‌دوزیم و اصلا حواس مون بهشون نیست. وای از روزی که نباشن.
    خدا بیامرزدشون. روحشون در آرامش.
    از اینکه اینقدر رابطه‌شون با شما خوب بوده میشد فهمید که چقدر انسان خوبی بودن. باباهایی که خوبن از عشقی که بچه ها بهشون دارن کاملا مشخص میشن.
    پاسخ:
    بله متاسفانه اینطوریه که تا هستن قدر نمیدونیم
    ممنون از لطفت ، خدا رفتگان شمارو بیامرزه
    حالا نه اینکه چون بابای من بود اینو میگم ولی مراسمش اونقدر شلوغ و با شکوه بود که باور کنید خیلیارو من نمیشناختم و نمیدونستم کی هستن که اومدن مراسم

    بازار تبریز خاموش شد؟؟

    بله همون شب بعد پنج ساعت، ولی 120 تا مغازه کلا نابود شد
    پاسخ:
    واقعا حیف شد اون مغازه ها و بازار خیلی دیدنی بودن
    روحشون قرین رحمت الهی باشه...

    اولین خط را که خوندم یاد اون دوستتون افتادم که ازش می نوشتید و تو بیمارستان بستری بود، حالش خوبه؟!
    پاسخ:
    خدا رفتگان شمارو بیامرزه ممنون
    متاسفانه زیاد خوب نیست التماس دعا داریم تو این شبها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">