همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

روز جهانی اهداء عضو

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ب.ظ

امروز روز جهانی اهداء عضو هستش خواستم به همین بهانه یکی از پستهای خودمو باز نشر کنم تا اهمیت این قضیه رو تاکید کنم چون آمار ایران تو این قضیه خیلی پایینتر از متوسط جهانیه و هر روز تعدادی از بیمارهای منتظر اهداء عضو از بین میرن .

مسئله دیگه تو این قضیه بحث فرهنگ سازیه چون عموها یا دایی ها یا خاله ها و عمه هایی رو دیدم که با وجود رضایت فرزند یا همسر فرد مرگ مغزی شده با یه حرف ( طفلکی زنده بودا بجای خرج کردن واسه درمانش دستی دستی کشتنش) کل قضیه رو زیر سوال میبرن.


# همین


  • حامد سپهر

نظرات  (۹)

اولا که من همچنان ستاره روشن رو می بینم ولی صفحه رو خالی می بینم و بعد میزنم رو آرشیو اردیبهشت



بهدشم باید برای مردم جا بیفته که اون طرف مرده و برای تاییدش کمیسیون می گیرن و تستهای مخصوص انجام میدن

پاسخ:
من واقعا شرمنده م که زحمت میشه براتون ، ایرادش رو نمیدونم شاید مرورگرتون بروز رسانی نشده چون مشابهه ش رو ندیدم
بهرحال ممنونم
بله اطلاعات درست باید باشه
درسته کار به شدت خوبیه...
ولی شاید این انتقاد شما با قرار گرفتن تو اون موقعیت فرق کنه...
پاسخ:
بله موقعیتها و حتی نحوه برخورد خانواده ها متفاوته بقول شما شاید من خودم تو اون موقعیت قرار بگیرم که قرار باشه برگه اهداء عضو عزیزی رو امضا کنم حتما تردید میکنم ولی اطلاع رسانی و شفافیت تو این قضیه میتونه کمک زیادی بکنه
مردم حرف میزنن همیشه
پاسخ:
بله همیشه حرف میزنن و جلو دهن مردم رو نمیشه گرفت
من کارتشو دارم ^_^
پاسخ:
خدا قبول کنه ازتون ایشالا همیشه سلامت باشین:)

من ده سالی میشه که کارت اهدای عضو گرفتم اونقدر هم توی این ده سال زمینه سازی کردم که دیگه مرگ مغزی هم نشم اینا منو اهدا میکنن آخرش:)
پاسخ:
ایشالا که خدا همیشه سلامتی بده بهتون
:))))
من شجاعانه اعتراف میکنم جراتشو ندارم:/


این روز به همه اونایی که مغزشونو اهدا کردن و رو مخ ما راه میرن هم تبریک میگم البته:)
پاسخ:
جرات نمیخواد که چون دور از جونت اونموقع آدم زنده نیست که نیاز به جرات داشته باشه
آره واقعا حتی تبریک ویژه:))
عاغا روم نمیشد دیگه بگم ولی حالا که میبینم پاییزم همچنان همون مشکلو داره، منم میگم: حاجی یه دو روزی وبت بازی درنیاورد ولی بعد دوباره روز از نو شروع شد.
واسه دیدن پستات یه صفحه ی خالی میاد که سه راه دارم تا پر شه: یا دوبار رفرش میکنم صفحه رو(که بگیر نگیر داره)، یا میزنم رو گزینه ی خانه اون بالا(که اینم بگیر نگیر داره)، یا که دیگه میزنم رو پستای اردیبهشت(که این یکی دیگه حتما میگیره)



در انتها باید ذکر کنم:ای تو روح این مسءولین با این رسیدگی و پاسخگوییشون.


مرسی، عح...
پاسخ:
من واقعا شرمنده م که دوستایی مثل شما با این زحمت اینجارو میخونید
اصلا صورت منو شطرنجی کنید از خجالت آب شدم واقعا ؛(
اگه دوستان دیگه راهی بلدن بگن ما شرمنده دوستان نشیم
دور از جون بابا دشمنت شرمنده😉
حالا شمام خودشو زیاد ناراحت نکن، ما یه جوری کنار میاییم بالاخره🤠
پاسخ:
جز تشکر چیزی ندارم
ممنون
منم کارت اهدا عضو دارم ولی بدبخت اونی که بخواد اعضا من و بگیره
فکر کنم من مردم یدکی هم بهم ببندن با خودم ببرم تو گور
پاسخ:
:)))
ایشالا که همیشه سلامت باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">