همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

حالتون چطوره؟

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۵۵ ق.ظ

سلام

یه دو هفته ایی شد که نبودم ، البته یه ماموریت کاری بود که به قرقیزستان رفته بودیم حالا بعدا در موردش مفصل مینویسم براتون

این دو هفته از هر گونه ارتباط با دنیای اطراف محروم بودم و واقعا دلم برا اینجا و بچه های با معرفتش تنگ شده بود ولی تجربه دنیای دور از تکنولوژی هم جالبه

 

پ.ن: دم دوستایی که همیشه یادمون میکنن هم گرم

پ.ن: قرقیزستان و کشورهای این مدلی به آدم یادآوری میکنن که قدر همین امکانات کم کشور رو هم بدونیم

پ.ن : ۷۶ تا وبلاگ و مطلب نخونده دارم چیکارشون کنم؟؟

پ.ن: ۱۲ تا پست نوشتم واسه انتشار نمیدونم کدومو اول پست کنم

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۳)

خوبیم الحمد لله
منتظر خوندن سفرنامه می‌مونیم پس :)
پاسخ:
خدارو شکر:)
چشم مینویسم
P.n. dovometun
پاسخ:
یعنی داغان تر از ما اونا هستن:))
سلام :)
جاتون خالی بود :)
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
با لحن عالیس: همه‌شو پست کن :))
پاسخ:
آااااای این عالیس خیلی رو اعصابه خداییش:))
پستهای جدید شما رو هم هیچکدومشو نخوندم
  • بهارنارنج :)
  • اونجا سوغاتی نداشت برامون بیارید؟:)
    سفر بخیر همراز:)
    پاسخ:
    سوغاتی؟؟
    یه برهوت لمیزرع(درست نوشتم؟) در نظر بگیر که ما قرار بود آبادش کنیم:)) مار زیاد داشت:))
    ممنون از لطفت
    من فکر کردم این مدت نبودی یه 400-500 کیلومتری رو کندی و با رفقا زدی یه 7-8 کابل دیگه مخابرات قطع کردی!
    خلاصه که هم وقت افت سرعت نت داشتم یادت میفتادم:)

    + والا ما نفمیدیم به خاطر بهتر بودن از خیلیا تشکر کنیم یا به خاطر عقب بودن از خیلی های دیگه گریه:/
    پاسخ:
    یعنی اینقدر سابقه م خرابه:))
    اون عقب بودنه خیلی به چشم میزنه
    ما که تازه‌واردیم و بی‌خبر از همه‌جا همین گوشه ایستاده چایمان را می‌خوریم و می‌رویم :)
    فقط یک سوال. قرقیزستان می‌شود نزدیکی‌های هیمالیا؟ یا یکی از همین کشورهای کوچک آفریقایی‌ است :))
    پاسخ:
    خوش اومدینشیرینی هم هست از خودتون پذیرایی کنین:)
    هیمالیا؟!! هیمالیا که تو نپاله البته شاید رشته کوههای هیمالیا تا اونجا هم کشیده شده باشه چون یه کوه بالای ۷۰۰۰ داشتن که اسم سختی هم داشت
    قرقیزستان همسایه قزاقستان و ازبکستان و چین هستش
  • مائده ‌‌‌‌‌‌‌
  • منم ۵۹ تا ستاره روشن دارم -_-
    خوبیم ، البته اگه بیماری بذاره! :)
    پاسخ:
    خدا قوت:))
    بلا بدور بیماری چرا؟
    الان بهترین؟
    منتظر سفرنامه میمونیم!
    پاسخ:
    البته با جزییات نمیتونم بنویسم به خاطر مسائل کاری ولی چشم مینویسم
    یه حس خوبی به کار شما دارم یه هیجان باحال :)
    پاسخ:
    حالا من از سختیهاش نمینویسم ولی همینکه یه کار روتین و تکراری نیست خوبه
    رسیدن بخیر جناب سپهر:)
    تو این مدت فکر میکردم نوشتنو کنار گذاشتین قرار بر یک ماهه .... هرکدوم از دوستان یه ماه ازش خبر نشه خبرشونو میگیرم که خداروشکر برای شما این مدت زمان طول نکشید ... بسی خوشحالیم که مینویسید .... من خوبم، شما خوبید؟
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    بچه های بیان همه با معرفتن این ثابت شده س
    منم خوبم شکر با کلی کار عقب افتاده:)
  • مائده ‌‌‌‌‌‌‌
  • آنفولانزا و دردسراش -_-
    مرسی بهترم :)
    پاسخ:
    ایشالا بهتر بشین:)
    داداش منم الان یکی از کشورهای همسایه است برای ماموریت
    سوهاضمه گرفته طفلی
    روزی هم شش هفت ساعت برقشون قطعِ
    پاسخ:
    ایشالا به سلامت برگرده
    سخته میدونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">