همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

عشق ورزیدن و دیگر هیچ

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ب.ظ

میدونید چی از صبح تو فکرمه؟

یه مستند خارجکی در مورد مرگ میدیدم ،آخرین جمله ی همه ی آخرین پیغامهای اون آدمایی که در حال مرگ بودن I love you بود. آیا این معنیش این نیست که چیزی مهم تر از عشق ورزیدن تو زندگیمون وجود نداره؟

مثلا هیچکدوم از اون آدما تو یک قدمی مرگ نگفتن یادت نره قبض هارو بدی. یا مثلا عزیزم اون خونه ی بزرگ رو حتما بخر. یا مثلا نگفتن از قول من به فلانی بگو ازش بدم میاد. یا نگفتن چه حیف که فلان نمره رو نگرفتم. فقط زنگ زدن به عزیزشون و گفتن دوسش دارن. شاید مسخره باشه ولی برای من پیام مهمی داشت. تازه اون آدما شانسش رو پیدا کردن که بدونن مرگ تو یه قدمیشونه و حرفشون رو زدن. خیلی ها این شانس رو ندارن. 

#همین

 

 

پ.ن: کنسرتهای گلزار خیلی شلوغ میشه میدونید چرا؟ دخترا بخاطر گلزار میرن پسرا بخاطر اینکه دختر زیاده میرن و گلزار هم فکر میکنه صداش قشنگه:))

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۶)

آره خب...
ولی همین عشق ورزیدن هم خودش نیازمند یه سری دل خوشی هاست!
که این دلخوشی ها هم با همون نمره و خونه بزرگه و قطع رابطه کردن با آدم های منفی زندگی مون به دست میاد
پاسخ:
بعضی وقتا دلخوشیا خیلی چیزای در دسترسی هستن که ما ازش غافلیم
  • دچارِ فیش‌نگار
  • عالی بود
    پاسخ:
    ممنون که خوندی:)
    بله این جمله با ارزشه اما برای ادمی که با ارزش باشه ،اون قسمت اخر چی بود :(((((
    پاسخ:
    قطعا همیشه یکی هست که ارزشش رو داشته باشه

    اونو نمیگفتم خفه میشدم:))
    برای من این پست واقعا یه جور تلنگر بود...
    پاسخ:
    خدارو شکر من به رسالتم عمل کردم:)
  • פـریـر بانو
  • یهو لرزم گرفت...
    آره، واقعا ارزشمندترین نعمت ما بعد از سلامتی، عشقه...
    چه پست خوبی بود. ممنون بابت نوشتنش.

    پی‌نوشت! :))))
    پاسخ:
    ایشالا که بتونیم عاشقای خوب و صادقی باشیم:)
    ممنون از شما که میخونید
    گلزار چند سالشه؟ من از وقتی بدنیا اومدم همین کارو میکرد و الانم دقیقا همون قیافه و همون کاراس :))

    ولی جدای از این بحث، خیلی پست خوبی بود. کسایی رو هم که میبینیم تا تهه کار رفتن مثل عرفا، به جای مشخصی رسیدن. شروع میکردن شعر گفتن و خدا رو معشوق قرار میدادن.
    یعنی بنظر میاد هرچیزی که انجام میدیم، اگه منتهی به عشق نشه یه جورایی اشتباه محضه.

    پاسخ:
    نمیدونم چندسالشه ولی فعلا که رو بورسه:))
    حالا شاید ماها به جایگاه عرفا نتونیم هیچوقت برسیم ولی میتونیم تو سطوح پایینش هم خوب عمل کنیم
  • بهارنارنج :)
  • هیچوقت این علاقه آتیشی به بازیگر بازیکن تیم و... نفهمیدم،حتی دراین حد که بنظرم اوناک یه ادمن و علاقه ای به اینکه باهاشون عکس داشته باشم حتی ندارم:|
    پاسخ:
    خب علاقه داشتن به سلبریتی ها طبیعیه ولی کسی که کار کارش یه چیز دیگه س لزوما نیازی نیست خوانندگی هم بکنه وقتی از اصولش چیزی نمیدونه
    نمی‌دانم چرا احساس کردم کل متن فقط به خاطر پ.ن، نوشته شده است :)
    پاسخ:
    نه اون یه مطلب دیگه بود بیشتر بهش میخورد بیربط نوشط باشه:))
    و به نظرم اونایی بیچاره هستند که کسی رو ندارن واسه I love you گفتن
    پاسخ:
    به به از اینورا
    دقیقا
    حدس می‌زنم من بودم زنگ‌ می‌زدم می‌گفتم: به چک‌کنید ببینید درو قفل کردم؟ زیر گازو روشن نذاشتم؟ اتو رو از برق کشیدم؟ چیزی جا نذاشتم؟ و...
    #وسواس فکری تا دم مرگ ((:
    پاسخ:
    دور از جونتون:))
    خداییش این وسواس فکری بد چیزیه:)
    دیروز عصر شال و کلاه کرده بودم برم بیرون همزمان وبلاگ هم چک میکردم رسیدم به پست شما، دویدم مامان بابامو بوسیدم گفتم: عاشقتونم. راستش جا نخوردن یعنی عادیه یهو برم بوسشون کنم یا بگم منو ببوسن. بابام یه دعا کرد خیلی چسبید، گفت: الهی که همیشه همینقدر آزادانه و صریح عشق بورزی :)

    پ.ن: #گلزار_متوهم :))
    پاسخ:
    خدا شمارو واسه اونا و اونا رو هم واسه شما واسه همیشه سلامت نگه داره
    پدرو مادر عشقن بخدا
    آمین

    گلزار:))))
    امیدوارم فرصت اینو داشته باشیم که یه قدم مونده به مرگ ابراز عشق کنیم.

    شاگردای من دیوانۀ گلزارن متاسفانه. برای کنسرتش دست و پا میشکنن همیشه.
    پاسخ:
    ایشالا که خدا عمر باعزت بده بهتون ولی باید نذاریمش تا اون موقع
    مهره ما داره این بشر:))
  • مریــــ ـــــم
  • اقا من پ ن خیلی دوست داشتم
    متاسفانه اینقد نفهمیم که میدونیم ممکنه ۲ نیم دقیقه ی دیگه زنده نباشیم ولی بااین حال بازم نمیگیم دوست دارم
    ببخشید جمع بستم :)
    پاسخ:
    واااالا بخدا:)))
    متاسفانه همینطوره
    خیلی از ما شب و روز خیلی از این متن ها و کلیپ ها میبینیم ولی باز شمشیر از رو بستیم:/

    فقط خط آخر:))
    پاسخ:
    پشیمون میشیم یه روزی

    :))
    فعلا تو مود گفتنش نیستم، ولی هر وقت تو مودش باشم راحت ابراز علاقه میکنم.
    پاسخ:
    ایشالا که بیایین تو مودش
    اینکه براتون راحته خیلی خوبه که:)
    من مطمئنم عاشق باشم و کسی رو دوس داشته باشم حتما میگم یا کاری میکنم بفهمه اصلا دوس ندارم حسرت داشته باشم که اگه میگفتم شاید قبول میکرد.... تلاش میکنم فوقش نتیجه نمیده ....
    یه بار برای یکی از دوستامو به فرد مورد نظر گفتیم با شکست مواجه شد ... اصلا دوستمو نمیشناخت:(
    پاسخ:
    به نظرم بهترین کار رو میکنید
    چون آدما سالها بعد حسرت کارهای نکرده شون رو بیشتر میخورن تا اشتباهاتی که تو زندگی کردن
    خب هر کاری ریسک و هزینه ایی داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">