همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

منو حذف کن...

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۰ ق.ظ

یادم نیست اسم فیلمش چی بود ولی لیلا حاتمی توش بازی کرده بود

یه دیالوگی بود تو فیلم که لیلا حاتمی میگفت:یه کاری فقط واسه من بکن، چه میدونم مثلا ساعتت رو از مچت باز کن بذار روی میز بگو بخاطر تو کردم یا یه روز غیر کاری بیا اینجا بگو بخاطر تو اومدم یا سر راهت گل فروشی دیدی ازش عکس بگیر برام بفرست بگو اینو دیدم یاد تو افتادم ولی دروغ و پوچ نباش...

.

.

.

یعنی اگه یه روز دیدی هیچ کاری نیست که بخوای بخاطر من انجامش بدی منو کاملا از زندگیت حذف کن.

فکر میکنم این دیالوگ حال امروز خیلیهامون هست.

 

#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۲)

فکر می‌کنم فیلم کوتاه قایق من از صفی یزدانیان بود.
دقیقا چیزیه که هممون دنبالشیم و ازمون دریغ می‌شه متاسفانه.
پاسخ:
بله دقیقا همون فیلمه یادم اومد ممنون اسمشو گفتیم
متاسفانهه:(

چقدر ملموس...
پاسخ:
خوبه که برا شما ملموسه:)
آدرس عوض کردین همسایه؟
بیخیال
خودت برو بیرون و پروانه ها یا چمنها یا بوته رز یا تنه درخت یا علف های پای ریشه درخت یا آسمون آبی بی ابر یا ابرهاشو یا ستاره های شب یا ماه یا کوه دوردست یا بادی که بعضی وقتها بلند میشه همه رو ببین و بعد اگه دوست داشتی برای خودت بفرست :)

یک کاری هم هست که نباید مسخره ام کنی
یه روز نشسته بودم داشتم با خواهرام چت می کردم یهو نفهمیدم چی شد و چی گفتم که خنده ام گرفت
وای خندیدم که جمع نمی شدم بعد در جا از خودم سلفی گرفتم و فرستادم تو چت
دخترا منو دیده بودن هم تعجب کرده بودن هم خنده شون گرفته بود
دو سه تا عکس از وسط خندیدنم گذاشتم
من اصولا تو خونه مودم پایینه
اساسی هم پایینه
اما هر وقت چشمم به اون صورت از خنده ترکیده میفته خنده ام می گیره
می تونی امتحانش کنی
پاسخ:
مهم اینه یکی دیگه این کارو بکنه:)
اصلا عکس باید اونجوری یهویی و اورجینال باشه تا خاطره انگیز بشه:)
  • گمـــــــشده :)
  • چه دیالوگ قشنگی///
    خدا برسونه یکی که بشه ازین دیالوگا بهش بگیم
    :)
    پاسخ:
    بله خدا باید برسونه:)
    قایق‌های من (:
    پاسخ:
    ممنون که اسمشو گفتین:)
  • بهارنارنج :)
  • با خوندن عنوان یاد این حمله افتادم
    خدایا مارو حذف کن
    دوباره نصب کن
    پاسخ:
    فکر کنم خدا باید یه ریست فکتوری بزنه:))
    خیلی درسته و یادمه وقتی این فیلم و دیالوگ رو دیدم چقدر دلم خواست به یکی میگفتم! اما بنظرم باید یه نگاه به خودمونم بکنیم ببینیم ما خودمون چه کردیم ؟

    پاسخ:
    اینم دیدگاه قشنگیه:)
  • ماهور بانو
  • 🌷🌷🌷
    پاسخ:
    🌹🌹🌹
  • شهـــ ـــرزاد
  • دردناک‌ترش اینه که یادت میاد قبلا بخاطرت خیلی کارا می‌کرد، اما الان دیگه نه...
    پاسخ:
    عاشق آن نیست گهی تند و گهی خسته رود:)
    چه دستکاری کردم تو شعر:))
    دقیقا حال دل منه...
    هر روز میپرسم تو این پنج سال چه کاری برای من کرد؟
    و به یه جواب میرسم فقط
    هیچ کار..
    پاسخ:
    شاید هم بلد نبوده!
    یه وقتایی ادم میگه لابد بلد نیست
    ولی وقتی میبینی برای غریبه کارهایی میکنه ولی برای تو نه!
    میفهمی که بلده اما.....
    درد داره این خودت و به ندونستن زدن ها درد داره این فهمیدنا
    پاسخ:
    یه وقتایی آدما بعد یه مدت عوض نمیشن اونا بعد یه مدت ذات واقعی خودشون رو نشون میدن
    دقیقا همینه,یک زن رو یا باید خیلی دوست داشت یا اصلا دوست نداشت,هیچ وقت نباید یک زن رو کم دوست داشته باشی....یکم دوست داشته شدن زجرآوره ;(
    پاسخ:
    حرفتون حقه واقعا:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">