همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

قاب عکس دلخواه من

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۰۸ ب.ظ

یه چالش وبلاگی توسط  دوستان خوبمون در بلاگردون راه اندازی شده بنام" قاب دلخواه خانه من " ضمن تشکر از آقا رامین که منو به این چالش دعوت کردن خواستم بگم که من چند روزیه که اومدم ماموریت کاری عسلویه و اونجایی که هستیم نت نداریم و مجبور شدیم چهل کیلومتر مسیرمون رو برگردیم عقب تا برسیم روستای نایبند تا نت داشته باشیم و این پست رو من بتونم بذارم.

البته چون من خونه نیستم تا از باغچه باصفامون که البته همه زحمتش به عهده مامان هست عکس بذارم یا میز طراحی شلوغ و دوستداشتنیم تو شرکت عکس بذارم یا از نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه که توش کار میکنیم و کلا ممنوع العکس هست عکس بذارم پس تصمیم گرفتم از جایی که امروز اومدیم یه عکس براتون بذارم و اونجا جایی نیست جز ساحل زیبای نایبند!

جایی در ۳۵ کیلومتری عسلویه که جنگل حرا و دماغه ساحل و ساحل صخره ایی و آب بشدت زلالش که کف دریا کاملا دیده میشه همه و همه این احساس رو در شما به وجود میاره که توی ایران نیستین و یکی از عکسهای نشنال ژئوگرافیک جلو چشمتونه.

خلاصه خواستم این عکسو با شما به اشتراک بذارم و آرزو کنم روزی که کرونا تموم بشه جزو جاهایی باشه که برید و حتما ببینید.

 

همه دوستانی که اینجارو میخونن رو به این چالش دعوت میکنم چون تک تک نمیتکنم اسم ببرم

 

#همین

 

  • حامد سپهر

نظرات  (۳۲)

معرکه‌اس !!!! خیلی خوبه عکس (ایکن تشویق)

دست شما درد نکنه که 40 کیلومتر بابت این پست تغییر مسیر دادین. ایشالا جبران کنم :)
پاسخ:
خودم هم دوست دارم اینجارو واسه همین خواستم باهمه دوستان به اشتراک بذارم
ممنون از شما:)
  • عکاسِ فرفری!
  • چه عکسی...عجب جاییه👌🏻
    پاسخ:
    فوق العاده س
    حتما اگه تونستین برین
    در ضمن شما عکاس هسنین حتما شرکت کنین تو چالش:)
    اوه چه جای جذابیه ^_^
    پاسخ:
    معرکه س واقعا من چند ساله میام و میرم عسلویه هنوز اینجارو ندیده بودم
    شما هم شرکت کنید تو چالش:)
  • عکاسِ فرفری!
  • حتما به خانواده میگم موقعیتش پیش اومد بریم! ممنون که معرفی کردین..
    من شرکت کردم و گذاشتم اتفاقا...متفاوت با اکثرا😁😁البته اگه قاب دلخواه غیر از خونه باشه نمیتونم انتخاب کنم از عکسام🤔😁
    پاسخ:
    ایشالا قسمت بشه برید و عکسهای قشنگی بگرید و با هم به اشتراک بذارید
    عکستون رو دیدم بامزه بود:)
    به نظرم جایزه رو به خاطر این بعد مسافت بدیم دست شما با این کادر قشنگی که به تصویر کشیدین. خداقوت آقا
    پاسخ:
    جایزه هم میدن!؟:))
    ممنون از شما
  • بهارنارنج :)
  • به به چه قشنگ😊
    پاسخ:
    آفرین به خالقش:)
    به به ، عاااالیه
    پاسخ:
    ممنون از نگاه شما دکتر جان
    چه عکسی چه جایی عالیههه دستتون درد نکنه:))
    دلم سفر خواست
    پاسخ:
    خواهش میکنم دست خالقش درد نکنه:)
    ایشالا برید و لذت ببرید
    خدای من چقدر زیبا و رویاییه!
    پاسخ:
    خیلی جای بکر و دوست داشتنیه
    چه شگفت انگیزانه
    یکی از ارزوهای من جهانگرد شدنه😍دنیا فقط وقتی قشنگه ادم بره این هکه زیبایی ای که خلق شده رو تماشا کنه
    ان شاءالله بریم ببینیم
    پاسخ:
    جهنگردی بهترین تفریح دنیاست بشرطی که پولش رو هم خدا جور کنه:)
    ایشالا
    چه جای دنج و آرامبخشی ...
    جون میده ساعت ها رو شن ها دراز بکشی و تا صبح آسمون رو نگاه کنی و دم دمای صبح خوابت ببره ...
    پاسخ:
    بیشتر شبش خوبه چون روزش گرمای ۴۸ درجه و رطوبت بالای ۷۰ درصد داره
    عالیه قاب‌تون.
    البته به اینجا ساحل بنود میگن فکر کنم. از خوبیاش یکی همینه که موبایل آنتن نمیده :))
    پاسخ:
    ممنون از شما:)
    والا محلی ها اسمهای مختلفی میگفتن ولی بنود رو نشنیدم
    آره آنتن نداشتن هم خودش یه حسن محسوب میشه
    یه هدیه ناقابل :) محض یادگاری
    پاسخ:
    ممنون از شما این نظر لطف شماست
    راستش من اصلا برا جایزه و این چیزا پست رو ننوشتم فقط خواستم چون خودم عاشق طبیعتم این عکسو بذارم دورهمی کیفش رو ببریم:)
    یکی از شغلای مرد علاقم تورلیدربودنه😅اونجوری میشه جهانگرد شد
    یا مهماندار شدن😅
    پاسخ:
    بهترین شغل دنیا داشتن بابای پولداره یا پدرخانم پولدار:)))
    اونجوری کل دنیا رو میبینی نه مثل تورلیدرها که یه جای تکراری رو هزار بار میرن
    خیلی قشنگه ممنون برای اشتراک
    پاسخ:
    تشکر از شما که اینجارو میخونید:)
    دیده شده بابای پولدار داشتن هم مانع جهانگرد شدن میشه
    باید یه راه مطمئن پیدا کرد😅😅
    پاسخ:
    دیگه همسر پولدار رو شما قبول کن خیرشو ببینی:))
    وااااوو⁦=-O⁩
    پاسخ:
    چاکریم:)
    همسر پولدار هم مشغول پولدراوردن فقط😅
    وقت نداره بیاد جهانگردی
    باید خودم قوی شم،به ارزوم برسم
    جهانگردم نشد نشد ایرانگرد بشیم
    با اتوبوس ،ایرانگردم نشد نشد،تهران گردی هم خوبه🤣
    پاسخ:
    آخرش سهم ما تهران گردی میشه:))
    سلام
    به عنوان یه بوشهری خیلی متاسفم که تا حالا جای به این زیبایی رو ندیده بودم
    پاسخ:
    معمولا اینجوریه غریبه ها بیشتر از محلی ها جاهای دیدنی رو میشناسن
    آشناهای ما میان تهران سراغ جاهایی رو میگیرن که ما تو عمرمون نشنیدیم:))
    حتما برید ببینید شما که خیلی نزدیک هستین
    منم مثل بانوچه واقعا متاسفم که نرفتم و از نزدیک ببینم، منتهی هم عکس شما خیلی خوبه و هم عکس‌های فوق‌العاده‌ای ازش تو نت هست که واقعا سخته باور کنیم همین بوشهر خودمونه.
    مرسی بابت عکس زیباتون :)
    پاسخ:
    من بشخصه بوشهر و مردم خونگرمش رو دوست دارم منم نزدیک چهار ساله که سالی سه چهار بار عسلویه میرم ولی اولین بار بود رفتم اینجا، خیلی جای دیدنیه
    ممنون از نگاه شما:)
    وبلاگ "همراز" برام مکتب درس زندگی شده، بی تعارف از تمام کلماتی که اینجا جاری هستن تک تک برای خودم یه یادگیری و درک بهتر حس میکنم. مرسی بخاطر حس خوبی که تو وبلاگتون حس میشه و مرسی برای این تصویر قشنگ :)
    پاسخ:
    نه بابا این چه حرفیه ما کنار دوستان درس پس میدیم این نظر لطف شماست
    ممنون از کامنت با انرژی و دلگرم کننده شما
    قشنگ نگاه شماست:)
    سلااام..
    من میخواستم کامنت شما رو جواب بدم، اشتباها دستم خورد روی گزارش هرزنامه😐
    لطفا باز سوالتون رو بذارید تا جواب بدم.. ممنونم و ببخشید ...
    پاسخ:
    سلام چشم دوباره میپرسم
    این جای توی عکس چقدر عجیب و جذابه راستی😊
    پاسخ:
    احسنت به خالقش:)
    این خالق زیبایی ساز رو اگر تو همین طبیعت ببینیم، دیگه چه جایی برای نگرانی و غصه و آینده و گذشته می مونه.. !
    پاسخ:
    مشکل از ماست که اعتمادمون ضعیفه
  • ارکیده ‌‌‌‌
  • این عکسو من بارها نگاه کردم و لذت بردم.. ببخشید اینقدر بی معرفت بودم که چیزی نگفتم :(

    ممنون بابت این عکس عالی:گل
    پاسخ:
    همینکه خوشتون اومد خیلی هم خوبه
    ممنون از نگاه شما🌺
    آقا خوب حال میکنی واسه خودت:دیی
    پاسخ:
    :))) حال کجا بود داداش ! گرمای نزدیک ۵۰ درجه و رطوبت ۷۰ درصد حال کردن داره:))
    کاش یروز از نزدیک اینجا رو ببینم
    چقد عااالیه !!
    پاسخ:
    ایشالا برید و ببینید چون فوق العاده س 
    البته زمستون برید بهتره
    اومدم بگم جزو برنده هایید
    مبارکه
    🌹🌹😉
    پاسخ:
    واقعا!!!
    فکرشم نمیکردم ممنون که اطلاع دادین
    البته پست من بیشتر دلی بود خواستم اون لحظه رو با دوستان به اشتراک بذارم لذتش رو با هم ببریم بخاطر مسابقه و برنده شدن نبود
    متوجهم.
    تصویر که عالی بود.
    ولی از بخت یاریتون بوده. از بین شرکت کننده ها به قید قرعه ده نفر انتخاب شدن. که یکیش شما هستید. حالا پستش منتشر میشه.
    ما همچنان خواننده خاموش شما هستیم.
    با آرزوی سرسلامتی.
    پاسخ:
    این لطف شماست خیلی ازتون ممنونم
    و همچنین:)
    بالاخره مناظر نشنال ژئو گرافیک نصیبت شده:))
    +اون سه تا چیه اونجا؟ از گرما سو استفاده می کنید برای آفتاب گرفتن؟:دی
    پاسخ:
    توفیق اجباری بود البته:)
    اونا چندتا صندوقچه بزرگ چوبی بودن نمیدونم مورد استفادشون چی بود!
    عاشورا به پا کردی تو دل من:/
    یه آن فکر کردم ساحل هنگامه...
    خیلی زیبا ست...
    پاسخ:
    گوارای نگاهتون باشه:)
    ساحل هنگام هم همین نزدیکیهاست اونجا هم خیلی دیدنیه
    تو هنگام سمت چپ ساحل خماسی یه ساحل بکر داره که چون آب بالا میاد و راه بهش بسته میشه زیاد کسی نمیره... فکر کردم اونه
    ارامشی که اونجا حس کردم فراموش نشدنیه...
    پاسخ:
    اونجارو نرفتم متاسفانه باید جای فوق العاده بکری باشه
    متاسفانه تو ایرانمون پره از اینجور جاها که هیچ سرمایه گذاری براشون نشده تا بوسیله جذب توریست درآمدزایی بشه تا اینقدر متکی بودن به نفت اذیتمون نکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">