همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

این من هستم

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۳ ق.ظ

این چالش به دعوت دوست خوبمون حبه انگور بوده که ممنونم ازشون:)

حامد هستم یه دهه شصتی

بیشتر از اونچه سن‌م هست زندگی کردم و تجربه دارم ولی فکر میکنم بازم کمه.

من یه آبانیم و خصلت بارز آبانیا اینه که یا کاری رو شروع نمیکنن و اگه شروع کردن تمومش میکنن.

تو محیط کارم به دو چیز معروفم یکی دایراةالمعارف و دیگری آچارفرانسه(خیلی بی ریا بود آرهه):))

از اخلاقم نگم براتون:))

و در آخر اینکه اگه یه روز هم از عمرم مونده باشه از این خراب شده میرم.

 

 

نمیدونم کدومتون رو دعوت کنم ولی اگه دوست دارین بی دعوت در مورد خودتون چند خط بنویسین

 

#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۳)

دایی منم یه آبانیه و الحمدالله موفقه تو حرفه ش ^_^
پاسخ:
سلامت باشن ایشالا:)
حتما هم خوشتیپه:)
  • بهارنارنج :)
  • ای در آخر... لبخندمو پروند..:)
    پاسخ:
    اونم البته با این وضعیت دلار و قوانین سفت و سخت اگه بشه رفت
    وقتی جایی هستی که هیچ بهایی به هنرت فکرت و تخصصت نمیدن موندن اشتباهه
    آبان ماهی سرسخت و جنگنده!! تولدت مبارک!! :)
    پاسخ:
    تشکرات :)
    " حامد هستم یک دهه شصتی" منو یاد فیلم هایی که آدما توی یک کمپ جمع میشن و شروع به صحبت میکنن انداخت ،میدونم ربطی نداره ها اما ذهن من مریضه دیگه :)
    خیلی بی ریا بود خیلییی :)))
    از الان تبریک تولد نداریم به وقتش تبریک گفته میشه و توجه بفرمایید که در شرایط کرونایی هم میشه با رعایت پروتکل های بهداشتی شام و کیک داد:))
    و در آخر امیدوارم خیلی زود شرایطش مهیا بشه و از اینجا برید

    پاسخ:
    آره دیگه ما هممون معتادیم ولی هرکی میپرسه میگیم: من!!!!! عمرا فقط روزی دوسه ساعت اونم تفریحی:)))
    تبریک دیگه از ما گذشته دیگه:) ممنون شام و کیک نداشتیما:))
    ایشالا:)
    بمونیم این خرابه رو اباد کنیم...
    پاسخ:
    نمیزارن که میگن جمع کنید برید:)
    با همین اطلاعات دست و پا شکسته وبلاگ عاشق شغلتون شدم. :)
    و حامد سپهر یک شخصیت وبلاگی جذابه.!
    پاسخ:
    هر شغلی سختیهای خودش رو داره ولی در کل من با همه این سختیهاش دوسش دارم
    حامد هم اونقدر هم که میگن تعریفی نداره :))
    سلام حامد جان
    خیلی ازت ممنونم که شرکت کردی . فقط قانون چالش میگه که باید چهار نفر رو دعوت کنی . نمی‌تونی درخواست کنی هرکسی دوست داشت شرکت کنه . چهارتا از کسانی که در موردشون کنجکاوی یا دوست خیلی صمیمی هستن برات رو انتخاب کن و دعوتشون کن . وقتی که دعوت کردی خبر بده که اسمت وبلاگ قشنگت رو بگذارم تو لیست
    بازم از لطفت ممنونم و مرسی که شرکت کردی
    پاسخ:
    ممنون از شما بابت اجرای این چالش
    چشم حتما:)
    من میگم بمون داداش😅😅
    پاسخ:
    تا خدا چی بخواد:)
    اگرم رفتید برگردید
    هرکس میره برگرده ایران و اباد کنیم....
    پاسخ:
    شما دعا کنید برم برا برگشتنش میشه تصمیم گرفت:)
    دعا بخوام کنم که دعا میکنم نرید😅😅😅
    من راضی نیستم کسی بره😅😅مگه بره علم و از اونا بگیره و بیاد برای ابادانی کشور خودمون استفاده کنه تعصب دارم اصلا😅😅
    پاسخ:
    حالا ایندفعه رو برا ما دعای خوب بکنید که بتونیم بریم:)
    سلام آقا حامد
    از وبلاگ حبه انگور اومدم.. همه وبلاگتون رو خوندم .
    خیلی خیلی مطالب جالبی داشتید ..با سرنوشتتون همراه شدم
    خیلی حظ کردم ..واقعا ممنون..منظورم این نیست که شاد شدما .. بلکه فرتز وفرود احساسات در عشق و مرگ وزندگی ودوستی و درک انسانیت در کاد وزندگی.. قشنگ بود.. خیلی.. ممنونم از شما
    پاسخ:
    سلام خوش اومدین
    ممنون از لطفتون که وقت گذاشتین و خط خطیهای مارو خوندین
    این لطف شماست به بنده وگرنه اونجوریا هم نیست:)
    زادروز( ِ در پیش یا گذشته)ت مبارک آبانی!
    منم آبانی‌ام :))
    پاسخ:
    ممنونم هانی جان لطف داری
    به به یه آبانی خوشتیپ دیگه:) تولد شما هم مبارک:)
    سلام
    دلم میخواست اولین کسی باشم که تولدت را تبریک میگویم
    برای همین یک روز زودتر میگویم: تولدت مبارک حامد
    پاسخ:
    سلام بانو 
    خیلی خیلی لطف کردین ممنونم از شما
    ممنون که بیاد بودین
    آدرسی از شما ندارم بانو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">