همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

شما هم نظرتون رو بگید

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۱ ق.ظ

حقیقتش میخواستم یه پستی در مورد یه چالش بذارم که همه دوستان بیاییم آخر پستهامون یه پیج خوب و بدرد بخور اینستاگرامی رو معرفی کنیم چون معتقدم ما چه بخواییم چه نخواییم توی این محیطهای مجازی هستیم و فعالیت داریم پس چه بهتر که پیجهای خوب رو دنبال کنیم و وقتمون رو با دنبال کردن آدمهای بیشعور و بیسوادی که هر روز داره گندکاریهاشون رو میشه هدر ندیم. اینو اینجا داشته باشین تا یه چیز دیگه هم بگم.

یکی از آشنایان و همسرش چند وقتیه توی اینستا با یکسری پیجهایی آشنا شدن و به شدت پیگیرشون هستن و به همه هم معرفی میکنن که حرفهای عجیبی (البته به نظر من) میزنن که با امور معمول زندگی فرق داره!

خلاصه حرفهاشون اینه که ما توی دنیای اطرافمون دوجور نیرو داریم نیروهای سیاهی و نیروهای سپیدی که این نیروهای سیاهی از اول یعنی زمانی که انسان بوجود میاد و اشرف مخلوقات میشه و خدا خودش هم به خودش احسنت میگه ، حسادت میکنن چون اون انسان قدرت فوق العاده و هوش سرشار و عمر طولانی(بالای سیصدسال) و فرکانس بالایی داشته و نه مثل انسانهای امروزی که متوسط عمرشون به هشتاد میرسه و محکوم به این هستن که صبح تا شب سگ دو بزنن و هیچ لذتی از زندگی نبرن و ذهنشون پر از حسادت و خشم و شهوت و گناه هست!

اونا معتقدن که زمین یه موجود زنده‌س و بخاطر این سیاهیهایی که بهش حاکم شده از فدراسیون کهکشانی دنیا درخواست کمک کرده و از سال ۲۰۱۲ که به پیشبینی مایاها پایان زمین بوده ، زمین وارد عصر آکواریوس شده و داره خودش رو بازسازی میکنه و این اتفاق باید در انسانها هم بیوفته و همراه با زمین فرکانسشون که الان در بعد سوم قرار داره رو به بعد ششم برسونن تا بتونن وارد زمین جدید بشن وگرنه در همون جهالت میمونن.

حالا به اعتقاد اونا نیروهای سیاهی که خیلی ضعیفترن و تنها سه ماه از عمرشون مونده بیکار ننشستن و طی این سالها از طریق به برده گرفتن ذهن انسانها به اونها القا کردن که زندگی همینه و راه گریزی نیست اونها با به وجود آوردن بیماریهای مختلف و ساخت واکسن از طریق تزریق واکسنها باعث تغییر ژنتیکی در رفتار انسانها و تحت کنترل گرفتن اونها شدن و آخرین موردش که به عنوان آخرین تلاشهای نیروهای سیاهی هست همین ویروس کروناست که میخوان از طریق واکسنش چیپهایی وارد بدن انسان کنن که جلوی این بیداری رو بگیرن و ..... خیلی اتفاقات دیگه رو مثل خطر خمیر دندانهای حاوی فلوراید یا خطر گوشتهای حیواناتی که با ترس و استرس کشته میشن و ما گوشتشون رو میخوریم و یا یه سری اسامی آدمهای معروف که جزو سران نیروهای سیاهی هستن یا شهری در عربستان که بچه‌های دزدیده شده در کل دنیا به اونجا برده میشن تا بصورت نیروهای سیاهی آموزش ببینن و ....

توی این پیجها راههایی رو آموزش میدن که فرکانس آدمها بالا بره و اصطلاحا چشم سومشون باز بشه تا دنیارو بهتر ببینن.

میخوام بگم هضم اینهمه حرفها برای خود من یه خورده سخته و میخوام یکی از این پیجهارو معرفی کنم و فقط اگه وقت داشتین یه سری بزنین و حداقل دوتا از

لایوهاشون رو گوش کنین و نظرتون رو بگید.

این پیج: dr_universe1@

 

پ.ن : پیج حال خوب کنی که میخوام بهتون معرفی کنم که کلی کتاب خوب هم معرفی میکنه اینه:

Mojtaba shakoori_fan@

 

#همین

 

  • حامد سپهر

نظرات  (۹)

  • ارکیده ‌‌‌‌
  • واو... عجب حرف هایی...

    من یه پیج خوب سینمایی معرفی میکنم:
    behnamfilm
    پاسخ:
    برا منم قبول کردنش سخته یکم
    ممنون از معرفیتون
    من منظورم اینه که هر یک از دوستان دلش خواست آخر هر پستی که مینویسه یه پیج خوب هم معرفی کنه:)
  • بهارنارنج :)
  • دقیقا امروز داشتم میگفتم اینستا غیر فعلا کردم ولی چند تا پیج خوب داشتم
    universe mag یکیشون بود که خیلی دوسش داشتم اطلاعات علمی جالبی میده
    پیج طنز هم مجتبی شفیعی و مصطفی ازاد خیلی خوبن:دی
    آرایشی به کارتون نمیاد وگرنه میگفتم:))

    ولی خب فعلا خودم باید تو ترک باشم:دی
    چه پیج مخوفی معرفی کردید0_0
    پاسخ:
    اینستا به ذاته چیز بدی نیست مهم اینه که ما درست استفاده‌ش کنیم
    ممنون از معرفیتون

  • هانی هستم
  • اصلن فکرشو نمی‌کردم‌ ته نظریه‌شون به کرونا و واکسن و تئوری توطئه‌های ضد علم برسه.
    پاسخ:
    البته نه فقط کرونا بلکه خیلی مسائل دیگه رو براش علت و دلیل میاره
    حتی برای تاریخهای رندی مثل ۱۱/۱۱ یا امروز که ۱۲/۱۲ میلادی هستش منطقهای خاص خودش رو داره
  • شارمین امیریان
  • سلام. خوب هستید؟
    تو آدرس اولی، بعد از s یه e هم باید باشه.
    من رفتم پیجشون ولی امروز نت ضعیفه نتونستم چیزی گوش بدم.
    اینجور بحثهای هستی شناختی همیشه برام جالب بوده. هر چند یه کم شبیه انیمیشنها و فیلمهای سینمایی تخیلیه و به نظر میرسه بیستر حالت استعاری داشته باشه تا واقعی.
    به نظرم یه کم شبیه همون بحث خیر و شر هست که تو دین و فلسفه اسلامی داریم. فقط زباد معلوم نیس این وسط جای خدا کجاست. البته شما خلاصه ش رو گفتید شاید برای کسی که دقیق خونده بیشتر روشن باشه.
    یه موضوع دیگه (که اونم شاید تو پیج معلوم باشه) اینه که منبع و استدلال این ادعاها چیه؟ چون اینها ادعاهای ماورایی هستن به سادگی قابل اثبات نیستن اما در عین حال صرفا به دلیل ماورائی بودن و احیانا نداشتن پشتوانه علمی و تجربی نمیشه ردشون کرد.





    مجتبی شکوری به نظرم آدم معقول و خوبیه. من یه پیج دنبال میکردم که کسایی رو معرفی میکردن و مورد سوال قرار میدادن که بدون مدرک روانشناسی، وارد این حیطه شدن و طرفدار جمع کردن و خب یه کم هم لحنشون تند بود. اما وقتی در مورد شکوری نوشتند، برخلاف همه روانشناسهای زرد، اومد خیلی منطقی بهشون جواب داد و گفت که من همیشه تاکید کردم که کار درمانی انجام نمیدم و وارد حیطه تخصصی نمیشم و فقط سعی میکنم مردم رو به سمت و سوی روانشناسی بکشونم. خیلی از برخوردش خوشم اومد.

    من نسبت به پیجهایی که دنبال میکنم خیلی وفادار نیستم و هر چقدرم دوستشون داشته باشم،باز چند وقت یه بار آنفالو میکنم میرم سراغ یه پیج جدید. البته به جز پیجهای دوست و آشنا و فامیل که ۹۹ در صد فالووینگام هستن!
    پیجی که فعلا دنبال میکنم و به خاطر شعرگرافیهای متفاوتشون دوسشون دارم اینه:
    Sib_sher
    پاسخ:
    آدرسش فکر کنم درست بود الان دوباره چک میکنم
    اتفاقا خیلی خیلی هم روی حرفشون و مسیری که دارن جدی هستن و تاسف میخورن برا کسایی که از این نعمت محروم میکنن خودشون رو
    منبعش رو من زیاد دقت نکردم چون باید سلسله لایوهاشون رو گوش کنید تا دستتون بیاد ولی از کامنتهای فالورهای خیلی زیادشون میشه فهمید که خیلیها هم راهشون رو قبول دارن
    یه دوره آموزشی درباره هوش هیجانی بود که استادش آقای شکوری بود و من اونجا باهاشون آشنا شدم خیلی آدم پر و با معلوماتی هستن خبلی هم خاکی هستن
    سلام
    درباره ی محتوای اون صفحه، راستش تموم اونها رو جدا جدا در سایت ها و محتواهای مختلف دیده بودم. با تعریفی که ازشون داشتی، یک لحظه با خودم گفتم اینها اومدند تمام اون مطالب مجزا رو مثل اجزای یک آش با هم قاطی کردند و خلاصه یه آش شله قلمکار درآوردند. نباید اینها رو با هم قاطی کرد. چون هم باعث تزاحم فکری مخاطب میشه و اینکه حداقل اثبات علمی ممکنش رو هم از دست میده، مثلا اینکه چرا فقط سه ماه مونده تا عمر این نیروهای تاریکی تموم بشه؟ تا حالیکه در کتاب های اساطیر کهن، جهان به چند دوره 7000ساله تقسیم شده که هر بار یک نیرو بر دیگری غلبه داره و ما فعلا در دوران غلبه ی نیروهای شر بر نیکی هستیم. و بحث خیلی مفصله. پس اون صفحه بیشتر برام حالت سرگرمی داره که مخاطب جذب میکنه.
    صفحه های من بیشتر درباره نقاشی هستند و گمونم چندان مورد علاقه بقیه نباشند.
    پاسخ:
    منم جسته گریخته از این نظرات شنیده بودم ولی گویا حرف این قبیل آدما پا رو فراتر گذاشته و حرف رو تکمیل تر میگه مثلا پیج سعید زاهد هم به نوعی موازی همین پیجه ولی قضاوت با دوستانه
    من دوست داشتم دوستان آخر هر پستشون یه پیج بدرد بخور معرفی کنن فکر کنم بد نباشه شما هم معرفی کنید شاید بدرد خیلیا خورد :)
  • آقای سر به‍ راه
  • فدراسیون جهانی کهکشان:))
    من خودم یه دورانی عشق ادم فضایی ها بودم هنوز نزدیک 100 تا مجله از داستاناشون دارم ولی منم مخم نکشید اینارو ولی خدایی دم سازنده این تئوری گرم ما که شهرمون خودش توزیع کننده جنس مرغوبه بازهم از این جنس هایی که اینا مصرف کردن پیدا نمیشه!! یادم باشه به رفقا بگم کیفیت ببرن بالا مثل اینکه دست زیاد شده:))))


    یه پیج مذهبی از سخنرانی های استاد صفایی حائری که البته ایشون خیلی سال پیش فوت کردن:
    @ali.safaeihaeri
    پاسخ:
    من نمیتونم در مورد صحت یا نادرستی حرفاشون نظری بدم من فقط خواستم دوستان یه سری به پیجش بزنن و چندتا از لایوهاش رو گوش کنن بعد نظر بدن
    ممنون از معرفی پیج:)
    مطالعه ای در این زمینه به اون صورت نداشتم ولی به نظرم حرفهاشون چرت محض اومد و من باشم نگران از دست دادن عقلشون میشم!
    پاسخ:
    منم اطلاع چندانی تو این موارد ندارم خواستم نظر دوستان رو بدونم
    ولی اونا اینطور فکر نمیکنن و تو راهشون خیلی هم مصمم هستن
    سلام
    آدرس پیج خودتون چیه؟:-))
    پاسخ:
    ولمون کن عامو:))
    سلااااام آقای سپهر عزیز
    واقعیت اینستاگرامو تازه نصب کردم و پیج خوبی که مفید باشه اطلاعاتش پیدا نکردم بجز برای روش های تدریس ...
    واقعیتش پیج اول برام یه خرده ترسناکه چون از نظر خودم وقتی بخوام زندگیم رو وارد دنیای ناشناخته ها کنم زندگیم محدود میشه به باور های شاید غلطی که نذارن از لحظات زندگیم لذت ببرم و همش به دنبال این باشم که اون باور بهم چی میگه برای همین میترسم برم
    پیج معرفی کتابی که گذاشتین رو استفاده میکنم شاید دری باشه برای آشنایی با پیج های خوب ممنونم ازشما :) ...
    پاسخ:
    سلام از ماست
    اینستاگرام متاسفانه پر شده از پیجهایی که ماهیت پشت پرده‌شون یه چیز دیگه‌س هدف منم از نوشتن در مورد این پیج این بود که ما کم کم داریم وارد دنیای متفاوتی میشیم که تو اون حرف بیشتر از عمل کاربرد داره و هرکی قشنگتر و عجیبتر حرف میزنه دنبال کننده‌ی بیشتری هم داره و ما باید تو این روزگار سواد رسانه‌اییمون رو بالا ببریم
    ایشالا اون پیج بدردتون بخوره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">