همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

yes you can

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۶ ق.ظ

                   yes you can

یادمه این تنها شعار هوادارن بارسلونا در شب کامبک رویایی این تیم مقابل پاریسن ژرمن بود.

قهرمانی پرسپولیس تو فینال جام باشگاههای آسیا یه پیام مهم داره اونم اینکه خودتون رو وابسته به آدمهایی که در لحظات سخت تنهاتون میذارن نکنید و پاشید و تمام تلاشتون رو بکنید اونوقته که کائنات هم با شما همسو میشن.

تبریک به همه هوادارها و ایرانیها

 

#همین

 

پ.ن: بابت قراری که پست قبل گذاشتم یه پیج بهتون معرفی میکنم یه خورده حالتون عوض بشه و بخندین:

arashestilaf@

 

______________________________________________

این پست رو دیروز صبح نوشتم تا بعد بازی منتشر بشه و یه چیزی ته دلم میگفت که پرسپولیس برنده بازیه ولی خب دیدین که بقول فردوسی‌پور:" نشد که بشه!"

ولی سرتو بالا بگیر پسر هیچی تموم نشده...

  • حامد سپهر

نظرات  (۶)

آقااا این پستتون مردم آزاری بود:)
داشتم میرفتم سایت های خبری رو چک کنم ببینم چه اتفاقی افتاده که پرسپولیس قهرمان شده! بعد رسیدم به تهش و بله درست حدس زدید فحش خوردید :)))
اما کاش میشد که بشه تا شاید برای چند ساعت حال خوشی داشتیم هممون
پاسخ:
نه بابا مردم آزاری کجا بود:))
ایشالا فحشها پاستوریزه بوده:)
این قهرمانی خیلی بدرد حال و روز اینروزای مردم میخورد حیف که نشد که بشه
حیف شد
پاسخ:
 آره واقعا حیف شد:(
  • بهارنارنج :)
  • من که فوتبالی نبودم ولی کلاسمو تعطیل کردم ملت برن فوتبال ببینن 😁 برا من که خوب بود😑
    پاسخ:
    ایول به همچین معلمی:)
  • حوا بانو
  • خیلی حیف که نشد که بشه :(
    پاسخ:
    آره واقعا:)
  • آقای سر به‍ راه
  • به عنوان کسی که تو عمرش بازی فوتبال ندیده میگم چیزی از ارزش های ما کم نشد!

    این پست به نیت نوستراداموس(درست نوشتم؟) منتشر کردین ولی به قول فردوسی پور نشد که بشه:)
    پاسخ:
    احتمالا تن نوستراداموس تو قبر لرزید از پیش بینی من:))
  • بندباز **
  • به نظرم یکی از قشنگی های این بازی شنیدن دوباره ی صدای عادل بود! صدایی که با بغضش ، بغض کردم.
    پاسخ:
    خیلی حرف داشت اون بغض

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">