همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

امتحانات مجازی

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۰۱ ق.ظ

منو ،خودشو،مامانش و باباش با کمک گوگل هممون با هم تو درس فارسی هفتم شدیم ۱۶/۵ حالا یا سواد ما قدیمی شده یا اینکه چون معلما میدونن بچه‌ها از پدر مادرشون کمک میگیرن امتحانها رو اینقدر سخت میگیرن!

احتمالا اگه خودش تنهایی امتحان میداد نمره‌ش بیشتر میشد:))

حالا اومدیم یه بچه پدر مادرش پیشش نبودن تکلیفش چیه واقعا؟!

البته با توجه به این پست  خانم دردانه صورت منو شطرنجی کنید:))

 

#همین

 

پ.ن: با توجه به قیمت طلا که اینروزا بیداد میکنه یه پیج بدلیجات خوب معرفی میکنم واسه خانمها، که کارهاشون عالیه و رنگشون ثابته البته من ذینفع نیستما:))

badalijat_maral@

 

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۴)

  • آقای سر به‍ راه
  • مجازی نگو که زخمی کرده مارو!


    حاجی دستت تو کاره ها؛ یه پیج سکه تقلبی معرفی کن که مهریه بدجور در کمینه:))
    پاسخ:
    اونو که همه میگن کی داده کی گرفته!  به ما که رسید شایعه شد!!:))
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • یه دونه از این لینکای «بکشید بالا» هم این زیر می‌ذاشتی پکیجت تکمیل می‌شد :))
    پاسخ:
    آقا ما سوادمون در اون حد نیست:))
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • به یاد اینستا گفتم که تو استوری لینک می‌ذارن که «بکشید بالا» وگرنه تو وبلاگ منم بلد نیستم :))
    پاسخ:
    آقا ما اینستا هم بلد نیستیم :))
  • این جانب
  • از الان عزا گرفتم این بجه بخواد بره مدرسه و همچنان مجازی باشه چه خاکی تو سرم بریزم

    خب زمان ما هم اوپن بوک همیشه سخت تر بود، رحمت به کنکور!
    پاسخ:
    خدا حفظش کنه:)
    ترسناکترین امتحانها همونایی بودن که استاد میگفت اوپن بوکه:))
  • بهارنارنج :)
  • خب چرا فکر میکنن اگه سخت نگیرن بچه تقلب میکنه و انگار مسخره شدن؟:/ بابا فشار روحی و روانیش بدتره بزارید راحت باشن طفل معصوما قدیما یه معلم داشتن الان چهل تا ادم بی اعصاب. گناه دارن
    #معلم_مثلا_پایه
    پاسخ:
    شما دقیقا تو بطن قضیه هستین و میدونید چطوریه
    اگه درس واقعا آموزش محور باشه و نمره گرایی ملاک نباشه بیشتر سعی میشه که دانش آموز متوجه چیزی که میخونه بشه نه اینکه یه چیزی طوطی وار حفظ کنه دو روز دیگه هم فراموش کنه
  • بندباز **
  • والا من که از نزدیک یکی دو باری این شرایط رو دیدم، خیلی هم خنده م گرفت هم تاسف خوردم. ماجرا همه ش حفظ کردن و طوطی بودنه! به مادرش می گفتم خب چرا نمی ذاری بچه با همین ادبیات خودش که درس رو فهمیده جواب بده، چرا اصرار می کنی به جای "چیزها در برابر نور" بگه " اشیاء در مقابل نور"!! خلاصه که بچه چی می شه این وسط خدا می دونه.
    پاسخ:
    باید قبول کنیم نسل جدید از نظر هوشی خیلی با نسلهای ما فرق داره و به همین خاطر آموزشهامون هم باید تغییر کنه و با همون روشهای قدیمی پیش نریم
    واقعا با این فرمون که بریم باید نگران نسل آینده بود
  • شارمین امیریان
  • سلام.
    این کارا از شما بعیده 😏 تقلب؟! نچ نچ نچ نچ... همون شطرنجی بشید بهتره 😉


    منم همش ذهنم درگیره از چه ترفندهایی برای آزمون دانشجوهام استفاده کنم که نه بتونن تقلب کنن نه زبادی سختگیرانه باشه و حق کسی ضایع بشه‌. سخته واقعا. کاش آدم مطمئن بود دانشجوها و دانش آموزا (و والدین و کلیه فامیلهای وابسته!!!🤭) کنترل درونی دارن و بدون نظارت بیرونی هم تقلب نمیکنن🙄

    پاسخ:
    نه آقا ما نیتمون خیر بود:))
    واقعا سخته که هم آزمونی باشه که در حد همون تدریس باشه و هم طوری نباشه که حق کسی ضایع بشه.
    یه سوال داده بودن که تو گوگل پیداش نکردیم:)))
    تا حالا دو تا امتحان در مقاطع مختلف کمک کردم :))
    ادبیات بنظرم سختتر از ریاضیه هیچووقت نتونستم توی ادبیات کمک کنم چرا اینقدر سوالات رو سختش میکنن؟! هیچی هم تو کتاب توضیح نمیده
    پاسخ:
    پس شما هم به شطرنجی شوندگان بپیوندید:)))
    آره خداییش ریاضی باشه راحتتره:)
  • دُردانه ‌‌
  • فکر کردید که اون بچه فردا چجوری قراره مسئولیت به عهده بگیره و به وظایفش عمل کنه؟
    نکنید از این کارا :(
    پاسخ:
    حرف شما درست استاد ولی جواب یه مادر نگران رو چی میدادم:)
    چشم:)
    خیلی دوست دارم یکی از درسهام تقلب کنم. اما متاسفانه لعنتی یجوریه که حتی برای تقلب کردنش هم باید خونده باشی :)))

    پاسخ:
    آره اینجوری که هم بخونی هم یخورده تقلب هم کنی بهتره
    از قدیم گفتن تقلب توانگر کند مرد را:))  البته فکر کنم اینو تنبلا از خودشون درآوردن:))
    سلام آقای سپهر
    واقعا چرا ؟ من جلسه قبل از امتحانات به صورت مجازی داشتم دیگه کم مونده بود بگم به پاتون میفتم به بچه ها کمک نکنین
    واقعیت درباره ی ترم اول اینه که این ترم برای معلماست تا ببینن نحوه تدریسشون چقدر تاثیر گذار بود اگه خوب نبود تغییربدن ،نوبت اول برای سنجش معلمه ،من این حرفو به مامانا زدم نتیجه داد😄
    پاسخ:
    خانم اجازه خداییش سوالهاتون سخته تو گوگل هم پیدا نمیشه:))
    من هیچوقت تقلب نکردم و الان پشیمونم 🤣🤣
    بیچاره کلاس اول ها فقط
    برادرزاده من که شده میرزا بنویس فقط داره مینویسه!!! نسل سوخته اینان
    پاسخ:
    نه بابا کیف میکنن
    خوابیدن رو تخت زیر پتو مینویسن خانم اجازه حاضر:))
    ما تو سرمای زمستون مدرسه میرفتیم که جزغاله شدیم:))
    سلام
    پیج خودتونم بذارید
    پاسخ:
    پیج ما بدرد دوستان نمیخوره:)
  • هانی هستم
  • من نمی‌دونم چه حکمتیه که ظهر خواب دیدم ساعت 9.5 صب امتحان مجازی داشتم ولی یه ربع به ده بیدار شدم. تازه داشتم با لپتاپ سر و کله می‌زدم که بالا بیاد. سالها پس از تموم شدن درس و دانشگاه
    پاسخ:
    استرس این بچه‌ها به ما هم سرایت کرده:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">