همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

مواظب خودتون باشین

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸ ق.ظ

اینکه میگن اومیکرون ویروس ضعیف شده‌ی کروناست چرت میگن ، خود کروناست.

و اینکه بچه‌ها درگیر نمیشن بازم چرت میگن. از هر سه چهار نفری که دوروبر میشناسم حداقل یکیشون مبتلا شده و قسمت بد قضیه اینه که فرقی نمیکنه واکسن زده باشی یا نزده باشی چون میزان سرایتش خیلی بالاست و مثل کرونا نیست.

پس لطفا ، لطفا، لطفا مراقب خودتون و اطرافیانتون و بخصوص بچه‌ها باشین و اگه ضرورت نداره از خونه بیرون نرید .

من چند روز پیش ماموریت رفته بودم سمنان و بجای سوغاتی با خودم چی آوردم...؟

امضا: یک زخم خورده:)

پ.ن: نمیدونم حکمت این بیماریها چیه و آیا خدا میبینه و کاری نمیکنه ؟ یا اینکه چرا  باعث و بانیش رو از بین نمیبره؟ 

ملت ایران با اینهمه فقر و گرونی و بدبختی این بیماریهارو هم تحمل بکنن بخدا خیلی ظلمه 

برنج کیلویی ۸۵ هزار تومن!!!!

 

 

#همین

 

 

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۲)

  • بهارنارنج :)
  • بهترید؟؟

    دقیقا سر همین قضایا من دیگه رغبتی به واکسن دوز سوم ندارم
    پاسخ:
    ممنون از شما امروز بهترم یه مقدار گلو دردش هست
    اصلا واکسن هیچ تضمینی ایجاد نمیکنه بخصوص که خیلی از واکسنهای تزریق شده جنبه‌ی کارآزمایی داشته و آب مقطر بوده
  • شارمین امیریان
  • سلام.
    می‌گن اگه واکسن زده باشیم و مبتلا بشیم شدتش خیلی کم‌تره.

    چه علائمی دارید شما؟
    پاسخ:
    سلام از بنده‌س 
    دور از جون شما پریروز ۶۱  نفر تو ایران از کرونا فوت شدن ۶۰ نفرشون واکسن زده بودن و فقط یه نفرش نزده بوده!!
    من روز اول بدن درد و سردرد شدید داشتم روز دوم تبدیل شد به تب و لرز بعدش روز سوم یه گلو درد شدید گرفتم و فعلا گلو درده البته بی اشتها شدن و بیخوابی هم داشت که الان بهترم ولی همکار دیگه‌مون آبریزش و سرفه خفیف هم داره
    آخ آخ
    مراقبت کن تا خوب بشی
    ایشالا که سبک باشه
    این روزا همش همه مریضن. نمی‌دونیمم سرماخوردگیه کروناس چیه :/
    پاسخ:
    ایشالا که خوب بشه
    آره واقعا الان سرما خوردگی و آنفولانزا و امیکرون و کرونا قاطی شده آدم نمیدونه چشه:))
  • آقای سر به‍ راه
  • یک عدد مبتلای اومیکرون به شما سلام می رساند:/
    پاسخ:
    سلام همدرد🙋
  • شارمین امیریان
  • من الان سه روزه که سوزش گلو و سرفه و یه کمی آبریزش دارم. شب اول و دوم یه کم سردرد هم داشتم. کل علائمم همیناست ولی هیچی رو تعطیل نکردم. به نظرم سرماخوردگیه... یعنی ان‌شالله که سرماخوردگی باشه🙄
    پاسخ:
    والا اگر هم سرما خوردگی باشه من اینجوریش رو تجربه نکرده بودم البته به میزان ویروس وارد شده به بدن هم بستگی داره، خیلیا خیلی ساده رد میکنن
  • شارمین امیریان
  • گویا اطلاعات من و شما خیلی فرق داره با هم :)
    من شنیده‌م فقط تو مرحله آزمایشی اب مقطر زده‌ن. یعنی اون عده‌ای که رفته‌ن برای ازمایشی، از هر ۵ نفر یه نفرشون آب مقطر بوده. اتفاقا یکی لز این یه نفرها رو خودم می‌شناسم. بعدا بهش زنگ زده بودن که مال شما آب مقطر بوده بیا دوباره بزن.




    ان‌شالله هر چه رودتر حالتون خوب بشه
    پاسخ:
    من این اطلاعات رو از پیج دکتر حامد رئیسی نویسنده کتاب کودتای سفید فریب قرن میگم اگه دوست داشتین یه سری به پیجشون بزنین
    ممنونم شما هم همینطور:)
    آب مقطر رو زمان تست انسانی زدن، از اولش هم میگفتن یه تعداد رو واکسن تزریق میکنن یه تعداد رو واکسن نما برای تایید صحت آزمون ها ... این روش رایج در برداشتهای علمی از آزمایشاته ...

    هیچ جایی ادعا نشده واکسن ابتلا رو کم میکنه، از اول هم میگفتن واکسن عوارض رو کم میکنه، اساسا واکسن ها همچین کارکردی دارن.

    لطفا اگر اطلاعات متقنی نداریم به استناد فلان کانال تلگرامی و بهمان نفری که معلوم نیست کیه و بر چه اساسی حرف میزنه عمل نکنیم!

    ادعای فقر و گرونی و بدبختی هم .... !

    ان شالله خدا زودتر صحت بده، به شما و همه مریض ها 
    ولی واقعا باید مراقب بود مخصوصا برای بچه ها و مسن تر ها 

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    من دیروز نظرتون رو تایید کردم که به مخاطب احترام گذاشته باشم و متکلم وحده نبودن اینجا رو ثابت کنم
    فقط چیزی که باعث شد جواب بدم رفع یه سری سوتفاهم ‌‌‌هاست
    مطلبی که من در جواب کامنت یکی از دوستان عنوان کردم نه برداشت شخصی بود و نه کپی کردن از فلان پیج اینستا بلکه مربوط به بولتن داخلی وزارت بهداشت بود پیجی رو هم که معرفی کردم یکی از دکترهای یکی از بیمارستانهای تهرانه 
    منم عرض نکردم که واکسن مصونیت نمیاره من عرض کردم نه تنها مصونیت نیاورده بلکه شصت نفر از شصت و یک نفر فوتی واکسن زده‌ها بودن طبق آمار بولتن داخلی وزارت بهداشت!
    من دوست داشتم یه روزی در یک فضای امن کسایی که در اینمورد تخصص دارن روبروی هم بشینن و به عنوان موافقین و مخالفین واکسن باهم بحث و منظره کنن اونوقت خیلی از واقعیتها گفته میشد ولی گویا نه در ایران و نه در هیچ جای دنیا چنین اجازه‌ایی که یه مناظره شکل بگیره داده نمیشه !!
    من دوست ندارم در مورد علم پزشکی یا اقتصاد اینجا بحث کنیم چون بنده به شخصه سواد لازم واسه این قضیه رو ندارم من چیز واضحی رو که توی جامعه داره اتفاق میوفته رو نوشتم حالا خدا رو شکر شما تو ایران زندگی نمیکنی و اینچیزا رو نمیبینی و یا اینکه زندگی میکنی و با تعصب داری به قضیه نگاه میکنی و اینو نمیشه کاریش کرد
    ممنون از نظراتت و ببخشید که دیر جواب دادم
    منم تازه بهبود پیدا کردم.
    اومدم تاییدت کنم:)
    امیدوارم توام بهتر شده باشی این چند روزه.
    پاسخ:
    خدا رو شکر
    ممنونم از شما
    منم بهترم فقط سرفه دارم
  • میرزا مهدی
  • تنت سلامت برادر!
    خدا که میبینه. لا حول ولا قوه...
    پاسخ:
    ممنون میرزا جان شما هم همینطور
    بله خدا میبینه واقعا فقط حکمت کارای خدارو ما درک نمیکنیم
    سلام منم چند روز حالم بد بود الان دوباره حالم بدهذفکر کنم درگیرم
    پاسخ:
    خدا ایشالا سلامتی بده
    اصلا بیماریش یه طوریه که بعد چند روز فکر میکنی بهتر شدی یهو یه علائم دیگه نشون میده
  • ماهور بانو
  • سلام آقا حامد
    امیدوارم هر چه زودتر سلامتیتون رو بدست بیارین..
    مراقب خودتون باشید.چه خوبه که باز مینویسید


    البته من دیگه در بیان ناپدیدم و اینجا اولین جاییه که اومدم😊
    پاسخ:
    سلام ممنون از محبت شما
    شما هم مراقب خودتون و بچه‌ها باشین
    شما همیشه لطف دارین:)
    این سرفه چرا رهامون نمی‌کنه؟ پودر روتارین بخرین خوبه تسکین می‌ده. گیاهی تم هست.
    پاسخ:
    آره سرفه‌ش بده
    اسمشو نشنیده بودم من جوشونده آویشن میخورم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">