همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

الگوریتم حل مسائل کشور

پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۳۹ ق.ظ

تا این لحظه که این پست رو مینویسم حدودا ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان در چند ماه اخیر توی کشورمون ترور بیولوژیک شدن!

آموزش‌و پرورش حتی یک خط هم در اینمورد پاسخ نداده و مسئله رو به وزارت بهداشت حواله داده، وزارت بهداشت هم بعداز گذشت چندماه در سطح معاون وزیر امکان عمدی بودن این حمله‌ها رو گوشزد کرده اما تشخیص دلیل اون رو به نهاد دیگه‌ایی محول کرده و همون نهاد که مدعی اداره جهان هستش تشخیص‌شون اینه که طبق معمول کارِ دشمنِ!! این یعنی پایان پاسخگویی و رفع تکلیف و مسئولیت پذیری و شفافیت در حل یک مشکل.

سالهاست این الگوریتم ساده و دردناک حکمرانان حاکم بر ایرانِ. کافیه امتحان کنید و هر مسئله‌ایی اعم از سیل، زلزله، کشتی سانچی، هواپیمای اوکراینی، پلاسکو، و .... رو داخل همین الگوریتم حل مسئله قرار بدین جواب همین خواهد بود.

ما نه در آستانه‌ی وضعیت بدون دولت، بلکه رسما درون یک کشور بدون دولت زندگی میکنیم که سالهاست از کنار اصلی‌ترین مسائل و دغدغه‌های مردمش با بی‌اعتنایی رد شده و نسخه‌ی قابل درمانی برای حل مشکلاتش ارائه نداده.

من اینو اینجا به یادگار مینویسم اینکه چند روز دیگه چند نفر به عنوان گروهک فلان دستگیر میشن و میان جلوی دوربین اعتراف میکنن که ما توی اسراییل آموزش دیدیم برای خرابکاری ماموریت داشتیم و کارِ ما بوده!

راستی یه پیشنهاد، برای دستگیری اینا میشه از پهبادهایی که شعار نویسهارو توی شب شناسایی میکردن هم استفاده کرد البته منوط به اینکه همون پهبادها عامل این حمله‌ها نباشن!

 

#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۸)

  • مهدیار پردیس
  • این چه مدل مدیر و مدبر جهانیه که به راحتی هر ننه‌قمری می‌تونه بیاد وسط خیابوناش و بچه‌های طفل معصوم رو مسموم کنه؟ این، اون امنیتیه که سال‌هاست باهاش گوش فلک و نشیمن‌گاه ما رو [به زبان فارسی سخت] جر دادن؟
    پاسخ:
    بله اینم از امنیتی که تا تکون میخوردی میکردن تو چشمت که درسته فلان چیز و فلان چیز رو نداریم ولی در عوض امنیت داریم
    تازه امروز ایرنا یه افاضاتی کرده که امکان اینکه این قضیه، بهونه گیری دانش آموزان برای عدم حضور در مدرسه و پیچوندن کلاسها بوده و اصلا گازی منتشر نشده!!
    1.شما فکر می کنید کار کیه؟
    2.کار نهادهای داخلی؟
    3.انگیزه شون چیه؟
    4.یه آشوب دوباره؟
    5.چرا باید همچی چیزی رو بخوان؟

    اتفاقا من احتمال اینکه کار دشمنی باشه که نفعش در نبود یا تضعیف این نظام هست رو منطقی تر و نزدیک به ذهن تر می دونم
    پاسخ:
    من در مقامی نیستم که تشخیص بدم کارِ کیه. هر کاری متخصص مخصوص خودش رو داره، من یه شهروند عادی مثل شما هستم من حرفم اینه مگه اون مدارس دوربین مداربسته ندارن مگه بی‌در و پیکرن؟ مگه بین اونهمه مامور آتش نشانی یا پلیس یا کادر درمان یه مرد پیدا نمیشه بیاد قضیه رو شفاف کنه؟ مگه میشه توی روز روشن یکی بیاد تو مدرسه اقدام خرابکارانه بکنه و از چهارصد پونصد نفر دانش آموز و معلم و مدیر و خدمات مدرسه یک نفر هم متوجه نشه؟
    وقتی اسیدپاشهای اصفهان دستگیر نشدن، پیمانکار متروپل در رفته، قضیه کشتی سانچی پر از ابهامه، پلاسکو رو کسی گردن نمیگیره و لباس شخصیها معلوم نیست از مریخ اومدن یا از ماه، من به چه چیز این قضیه شک نکنم؟؟!!
    من همین دیشب که شاگرد کلاس یازدهمی‌ام، الگوریتم مبارزه با مسمومیست‌های شیمیایی رو استوری کرده بود، تموم شدم.
    همونجا وسط خوندن این استوری مردم و تموم شدم.
    واقعا دیگه خیلی وقته دارم با لاشه‌ای از خودم زندگی می‌کنم.
    هرگز فکر نمی‌کردم دختر شاد کلاس ششمی من که خنده از لبش دور نمی‌شد بعد پنج سال الان به این نقطه رسیده باشه.
    پاسخ:
    من متاسفم برای نسلی که داره با این شرایط آموزش میبینه نسلی که پر از نفرته و این نه برای خودش خوبه و نه برای بچه‌هایی که قراره تربیت کنه
    ما هنوز هم توی حلبچه شاهد به دنیا اومدن بچه‌های ناقص از مادرهایی هستیم که نسل سوم از مادرهایی هستن که مورد حمله‌ی شیمیایی قرار گرفتن و این ترسناکه
  • بهارنارنج :)
  • دقیقا بعدم میگن اینو اون هیچ غلطی نمیکنن
    پاسخ:
    اگه کار اونا باشه که با این حساب خیلی کارا انجام دادن و اینا نتونستن کاری بکنن
    منطق تحلیلی شما با منطق تحلیلی حکومت چندان فرقی نداره هر چند رنگ و لعابش فرق داره .
    اونها معتقدن تحت هر شرایطی کار دشمنه . شما معتقدید تحت هر شرایطی حکومته .
    پاسخ:
    اصل هدف من توی پست اینه که سؤمدیریت رو نقد کنم من هنوز مطمئن نیستم که کار کیه که نظر بدم
    سلام و درود آقا حامد عزیز

    با اجازه‌ات من پاسخ خانوم یا آقای ن رو در پرانتز میدم چون سالهاست رفتار و عملکرد سه دستگاه اطلاعاتی ایران (وزارت اطلاعات،اطلاعات سپاه،اطلاعات قوه‌ی قضائیه) رو جمع‌آوری و مطالعه می‌کنمک هر سه زیر نظر بیت رهبری قرار دارن !

    1.شما فکر می کنید کار کیه؟ (خود حکومت نالایق نه جمهوری و نه اسلامی)
    2.کار نهادهای داخلی؟ (بله ، یکی از نهادهای ب اصطلاح امنیتی و احتمالن اطلاعات سه‌پا)
    3.انگیزه شون چیه؟ (انتقام و ایجاد ترس بین قشری ک در جنبش بعدی چشمگیرتر وارد عمل خواهند شد)
    4.یه آشوب دوباره؟ (طرفداران حکومت جهل و جنون این جنبش رو آشوب خطاب میکنن)
    5.چرا باید همچی چیزی رو بخوان؟ (برای ایجاد ترس و جلوگیری از جنبش بعدی ک دانش‌آموزان بی‌شک پررنگ‌تر در اون نقش خواهند داشت)

    برقرار باشید
    پاسخ:
    سلام از بنده‌س
    ممنون از نظرت 
    یه چیزی هم من اضافه کنم به حرف شما و اونم اینکه این یه روال طبیعی هر حکومتیه که بخواد برای بقای خودش دست به هر ترفندی بزنه، از تطمیع و ارعاب و زندان و اعدام بگیر تا خودشیرینی و تبلیغات سمی و استفاده از رسانه و شعار و هر چیز دیگه‌ایی که به بقا کمک کنه
    خب مشخصه کار اسراییل و آمریکاست فقط یه چیزی مگه اینا نمی گن آمریکا هیچ غلطی نمی کنه پس چرا اینقدر آمریکا و اسراییل تو ایران براحتی هر غلطی می کنن
    پاسخ:
    بله دقیقا همینه
    این همه سال شعار دادیم که آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی الان که میگیم کار اوناست و توی این دوسه ماه ما هیچ کاری نتونستیم بکنیم یعنی اونا خیلی غلطها میکنن بکنن و ما هیچ غلطی نمیتونیم بکنیم:))
    یا کار خودشونه یا کار دشمن😅
    پاسخ:
    حتما هم مثل همیشه کار دشمنه
    نمیدونم چرا این دشمن بین اینهمه کشور گیر داده به ما!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">