همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

به خودم میگم

شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۵۷ ق.ظ

غربت کسی نباش که تو را وطن دیده است

غربت کسی نباش که تو را وطن دیده است
غربت کسی نباش که تو را وطن دیده است

یعنی تواناییِ اعتماد مجدد رو از کسی نگیرید.

 

#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۱)

  • مهدیار پردیس
  • هعی، هعی و هعی... :(
    پاسخ:
    هععععی بله
    توی این هعی‌ها میدونم کلی حرف هست:)
    داغ ماتم‌ هاست بر جانم بسی
    در دلم آهسته می‌گرید کسی...
    همین
    پاسخ:
    لایک واقعا👍👍
    ایشالا همیشه خوشی باشه
    گرفتن تموم شد حامد خان...
    پاسخ:
    همه داغ دیدن ماشالا ۱ :)
  • مهدیار پردیس
  • به تعداد هعی‌ها، شاهنامه‌ها توی این سینه نهفته دارم... :(
    پاسخ:
    همه داغ دیدن ماشالا ۲:)
    هعی امشب انگار همه از این موضوع غمگینن...
    شما، نسرین و یکی که بلاگر نیست...
    واقعا شکستن دوباره اعتماد سخته... من انقدر از این موضوع وحشت دارم که فاصله بین اعتماد اول و دومم شش سال شد...
    پاسخ:
    یه روز پلیس شخصی رو دستگیر کرده بود که توی اتوبان به بهونه‌ی اینکه بنزین تموم کرده از ماشینهای عبوری کمک میخواست و وقتی اونا برای کمک می‌ایستادن ازشون اخاذی میکرد
    قاضی بهش گفت من تو رو محکوم میکنم نه بخاطر اینکه اخاذی کردی بلکه بخاطر اینکه باعث شدی دیگه هیچکس توی اون جاده به کسی که بنزین تموم کرده کمک نکنه و اعتمادشون رو خراب کردی
    و چقدر مهمه این...
    پاسخ:
    بله همینطوره
    و لازمه که هی به خودمون یادآوریش کنیم
    بعضی وقتا آدما خودشونم حواسشون نیست که دارن با یه آدم چیکار میکنن.
    البته گفته میشه که ما خودمون نباید اجازه بدیم بلایی سرمون بیاد... گاهی سخت میشه همه چی :(
    پاسخ:
    بله همینطوره، خیلی وقتا همه چیز دست ما نیست و ما کنترل خیلی چیزا رو تو دستمون نداریم
    آدما گاها با یه حرف یا یه رفتار ضربه‌های عمیقی به اطرافیانشون میزنن که خیلی وقتا منظوری هم ندارن ولی برای طرف مقابل گرون تموم میشه و یه عمر اعتمادشون پوچ میشه و میره رو هوا
    غربت کسی نباش که تو را وطن دیده است...
    پاسخ:
    اینو باید هر روز به خودمون بگیم
    قلبی که قصد سکونت در ان را نداری به بازی نگیر
    این و من همیشه به خودم میگم
    و این
    خدا درباره تمام قلب هایی که شکستی از تو خواهد پرسید...
    پاسخ:
    آدما خیلی وقتا ندانسته و نخواسته دلی رو میشکنن
    ایشالا که پیش خدا روسفید باشیم
  • بهارنارنج :)
  • بدیش اینه خیلی ازونا که زخم خورده این قضیه ان برا بقیه میشن زخم..
    پاسخ:
    این دیگه خیلی بده
    کسایی که این درد رو کشیدن نیاید بذارین واسه بقیه این اتفاق بیوفته
    یه جمله‌ای هست که برای من خیلی عمیقه. خیلی دوسش دارم. میگه :
    اشتباه تو تنها به دام انداختن کبوتر نبود! تو گندم را بی اعتبار کردی
    پاسخ:
    این جمله رو باید با طلا نوشت👍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">