همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

درد مرا درمان تویی

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ

صبح که رسیدم شرکت، با خنده اومد جلو و گفت: میشه امروز 2 ساعت مرخصی ساعتی برم ؟

 از چشماش ذوق میبارید، با اخم بهش گفتم : این هفته دو روز مرخصی گرفتی حالا هم ساعتی میخوای

گفت: والا میدونی چیه یه اهدإ کننده پیدا شده امروز قراره که از دستگاه جداش کنن اگه نرم به یکی دیگه اهدإ میکنن!

میدونستم که بچه ی 7 ساله ش چند ساله که مشکل کلیه داره و دیالیز میشه

بهمین خاطر همیشه تو شرکت هواشو داشتم

اما تو کار خدا وحکمتش مونده بودم، اینکه مرگ مغزی یه جوون که امروز

ازش قطع امید شده بود و دستگاههارو ازش جدا کرده بودن یه نفر دیگه رو اینقدر خوشحال بکنه

 سویچ ماشینو بهش دادمو گفتم : کار دیگه ایی داشتی خبرم کن.

 

پ. ن 1: خدایا به داده ها و نداده هات و بخاطر این سلامتی که قدرش رو نمیدونیم شکر

پ.ن 2 : چند روز پیش کارت اهداء عضو پر کردم

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۳)

  • آقای سر به هوا(o_0)
  • من جرئت اهدا عضو ندارم‌!!
    یاشاید هم استقلالشو‌‌!!
    پاسخ:
    ایشالا که همیشه سلامت باشین ولی وقتی آدم مرگ مغزی بشه دور از جون شما دیگه جرات معنی نداره
    من 4سال پیش فرم پر کردم تو سایت اما کارتش نیومد
    دلم میخواد با مرگ مغزی از دنیا برم و اعضام بدرد کسی بخوره
    پاسخ:
    کارتش رو همونجا میتونید پرینت بگیرید کارت اصلی هم به آدرس ارسال میکنن نمیدونم چرا نیومده براتون
    ایشالا که عمر با عزت داشته باشین
  • دست نویس
  • سلام
    خدا رو به خاطر سلامتی خودم و عزیزانم شکر
    خدا اجرتون بده

    تُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَ تُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ ...
    زنده را از مرده بیرون مى ‏آورد و مرده را از زنده بیرون مى ‏آورد ...

    موفق باشید
    پاسخ:
    خدا حواسش به بنده هاش هست
    ممنون از شما
    کارتم نیومد برام ایمیل کردن عکسش و ولی خودش نیومد
    به خانوادم گفتم اگر مرگ مغزی شدم راضی نیستم که دستگاه بهم وصل کنید زود اهدا کنید اعضامو
    شهادتم خیلی دوست دارم
    دلم میخواد با شهادت از دنیا برم
    ارزو بر جوانان عیب نیست...
    پاسخ:
    خدا عمر با عزت بده بهتون
    هممون رفتنی هستیم هرکس بایه بهونه ایی
  • آذری قیز
  • فکر میکنم جزو عجیب ترین تناقض های زندگی بشره
    پاسخ:
    همینطوره دقیقا
  • פـریـر بانو
  • می‌بینین؟ چرخ بازیگر چه بسیار بازی‌ها داره. قطع شدن نفس یکی به دیگری زندگی دوباره میده... خط پایان یکی میشه شروع یکی دیگه... هعی روزگار... شکرت خدا. شکرت بابت این سلامتی...

    :: منم کارت دارم. منتهی فقط عکسش. نوشته بود الان اینترنتیش مورد استفاده قرار می‌گیره ولی اگه دوست دارین می‌تونین پرینت بگیرین ازش. مهم اسمیه که ثبت شده. قبلا راجع بهش پست هم نوشتم.
     یه سری از دوستان از اجازه میگن. به واقع برای گرفتن کارت نیازی به اجازه‌ی خانواده نیست. شما اسمت رو ثبت می‌کنی و این یعنی رضایتت برای انجام این کار. در نهایت اگر خدای نکرده مرگ مغزی شدی فوری اعضا اهدا نمیشه. رضایت اولیا دم ضروریه. یعنی ته کار باید اونا رضایت بدن. کارت فقط نشونه‌ی اینه که دوست داری این کار انجام بشه...
    پاسخ:
    ایشالا خدا ازتون قبول کنه
    امیدوارم که خدا عمر با عزت بده بهتون، بله سر آخر رضایت اولیای دم لازمه
    خدا قبول کنه ازت و اجر این کار نیک تو بده
    پاسخ:
    ممنون لطف دارین
    بعضی کارها بخاطر دل خودمونه نه بخاطر ثوابش
    و این یکی از  دردناک ترین خوش حالی ِ دنیای ما آدم هاست .

    + هر چند من به خوش حالی اون پدر / مادر حق می دم .
    چقدر خوبه که با مرگ‌مون هم به چند نفر زندگی ببخشیم. مهربونی مگه جز اینه؟ اینکه خط پایان ما بشه خط شروع چند نفر دیگه.
    ممنون :)
    پاسخ:
    شاید تنها خیری که یه نفر میتونه به اطرافیانش برسونه همین باشه و شاید در طول زنده بودنش خیرش به هیچکس نرسیده باشه

    ممنون از شما:)
    امیدوارم مرگ به وقتش باشه،و دوم اگه ادمم میمیره اینجوری بمیره
    پاسخ:
    دقیقا همینه
    خودمو میگم: زنده بودنمون به درد کسی نخورد حداقل مرده مون بدرد بخوره :)))
    اومدم بگما!منم درمورد خودم
    پاسخ:
    ایشالا که اینطور نیست:)
    واقعا دمت گرم همراز
    مرسی که سویچ ماشینت رو بهش دادی
    پاسخ:
    دم شما هم گرم دوست عزیز
    دقیقا
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">