همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

آبرو

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ق.ظ

بعد از نماز ملا در بلندگو گفت :

میخوام کسى رو به شما معرفى کنم که
قبلا دزد بوده،مشروب و مواد مخدر مصرف میکرده و هر کثافتکارى میکرده
ولى الان خدا اونو  هدایت کرده و همه چیز رو کنار گذاشته...
بعد گفت:بیا احمد جان بلندگو را بگیر و خودت تعریف کن که چطور توبه کردى!

احمد آمد و گفت:من یک عمر دزدى میکردم،معصیت میکردم خدا آبرویم را نبرد.....
اما از وقتى که توبه کردم این ملا برای من آبرو نگذاشته است!


پ.ن : با آبروی کسی بازی نکنیم


#همین


پ.ن : نماز روزه هاتون قبول ایشالا ، دعا فراموش نشه

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۰)

  • آقای سر به هوا :)
  • :)
    :|
    پاسخ:
    دقیقا کدومش ؟:))
    مرا به خیرِ تو امید نیست شر مرسان!
    پاسخ:
    اگر دستم رو نمیگیری از پام نکش
    هر بار این متن رو میخونم میخوام بزنم ملاهه رو بکشم! بعدش به این فکر میکنم که آدم کشتن زیاد هم سخت نیست، امکان داره هرکسی مرتکب قتل شه حتی من :|
    پاسخ:
    حالا شما خودتو کنترل کن :))
    اگه واسه اینچیزا بخوای آدم بکشی تو این مملکت باید روزی چند هزار نفرو بکشی
    آهااای نفس کش :)))
    همین دیگه، میگم یهویی میبینی واسه یه چیز که خیلی هم طنزه اینجوری حرص میخوریم وای به حال اتفاقای دیگه :)
    پاسخ:
    اون تیزی رو غلاف کن خاااانوم:)))
    اگه حرص خوردن ما دردی رو دوا میکرد دورهم مینشستیم و حرص میخوردیم
    واقعا:)
    پاسخ:
    :)
    :))
    پاسخ:
    ببخشید ماه رمضونه وسیله ی پذیرایی نیست:))
    =))
    منم شدم احمداقا خودم دارم ابروی خودم و میبرم
    پاسخ:
    نه بابا این چه حرفیه، راههایی که بقیه نرن رو باید گفت
    هرچند نشستن و خرده گرفتن کار راحتیه ولی ممکنه این بلا رو خودمون هم سر کس دیگه ای آورده باشیم به راحتی...
    تلنگر خوبی بود برای شروع این ماه
    از شما هم قبول باشه
    پاسخ:
    بعله بعید نیست اینطور باشه
    ممنون از نظرتون
    تو بده ما کیسه آوردیم :)
    پاسخ:
    ???what
    من همیشه این داستان رو تو ذهنم دارم
    آبرو بردن
    سخیف ترین کاریه که میشه انجام داد

    پاسخ:
    دقیقا سخیف ترین کاره و عاقبت خوشی هم نداره چون کسی که اینکارو انجام میده به بدترین شکل تقاص پس میده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">