همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

شب قدر

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

سُبْحانَکَ یا لا اِلـهَ إلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ


 اینکه تو این شبها تاکید شده که باید ببخشی تا بخشیده بشی واقعا تامل برانگیزه ، من فکر میکنم بخشیدن جزو سختترین کارهای دنیاست که هرکسی تواناییش رو نداره .

یه زندانی رو در نظر بگیرید که ده سال بیگناه تو زندان مونده و همه ی لحظات  اون ده سال رو لحظه شماری کرده و به این امید زنده مونده که آزاد بشه و انتقامش رو بگیره ولی وقتی میاد بیرون بتونه ببخشه ، فرقی نمیکنه بخشیدن کسی که یک نفر رو کشته یا یک احساس رو.

تو این شبا از خدا قدرت بخشیدن طلب کنیم تا بتونیم ببخشیم و بخشیده بشیم.

التماس دعا


# همین


پ . ن1:تو این شبها باید بیدار شد نه اینکه بیدار موند.

پ.ن 2: توی مناجات این شبا این ذکر تکرار میشه که: "الهم فک کل اسیر"

خدایا ما همه اسیریم ، اسیر حرص، اسیر کبر ، اسیر حسد ، اسیر شهوت ، .... خدایا خودت ما رو از این اسارتها رها کن.

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۱)

آممین.
پاسخ:
آمین
التماس دعا دارم ازتون برای شفای بیمارها
فراموش نمیشن.
الهی که همه حاجت روا باشن.
+ و خدا بزرگتر از آرزوهای ماست...
پاسخ:
ممنون از لطفتون
الهی آمین
التماس دعا آقا حامد ...
پاسخ:
محتاجیم به دعا جناب قدح
  • آسـوکـآ آآ
  • الهی آمین
    واقعا اللهم فک کل اسیر...
    پاسخ:
    التماس دعا دارم
  • آقای سر به هوا :)
  • :)
    واسه مام دعا کنی:)
    پاسخ:
    حتما
    التماس دعا
  • بهارنارنج :)
  • من دیشب با شروع شدن دعای جوشن انگار فقط داشتم عقده ها و بغضای مونده ی مدت هارو خالی میکردم با هر فراز
    ای مونس دل های شکسته
    ای یار کسی که یاوری نداری
    ای برگرداننده ی از دست رفته ها،
    پاسخ:
    دعاهاتون قبول درگاه حق ایشالا
    التماس دعا دارم ازتون واسه بیمارها
  • مریــــ ـــــم
  • ممنون میشم اگه برای منم دعا کنید
    پاسخ:
    چشم حتما
    محتاجیم به دعا
    پ ن اولی سخن حق بود.
    بخشیدن سخته، امیدوارم هم بخشیده بشیم هم ببخشیم
    ان شاءالله حاجت روا بشید
    پاسخ:
    ممنون از شما
    التماس دعا
    خیلی وقته همه رو بخشیدم:)
    پاسخ:
    چه سعادتی خوشبحالتون
    به نظرم اصلا کار سختی نیست
    کافیه یه نگاه به آسمون کنیم و بگیم خدایا من از بنده هات گذشتم تو هم از من بگذر یا ارحم الراحمین
    پاسخ:
    گذشت کردن سخته ، بعضی ها دانسته بدیهایی در حقت میکنن که اگر بخوای هم  نمیتونی ببخشی و هیچ جوره کارشون و بدیشون برات قابل هضم نیست
    کاش به همون راحتی که گفتین بود
    راستش من موقع روزه اصلا یاد گرسنه ها نمیفتم درحالی مواقع دیگه ممکنه بیشتر این اتفاق بیفته.
    ولی فهمی که تا حالا (و خصوصا امسال) بهش رسیدم، اینه که آدم رو صرفا تو یه شرایط غیر معمول و خاص قرار میده، درنتیجه میتونه یه جورایی روی اعمال روزمره و معمولیش یه تمرکز و توجهی خاصی پیدا کنه. اینطوره که ممکنه خیلی از عادتهای منفیمون رو بفهمیم یا از زاویه دیگه نگاهشون کنیم و بتونیم ترکشون کنیم، و این دقیقا چیزیه که شخصیت آدم رو تغییر میده و درنهایت روی سرنوشت تاثیر میذاره. فکر میکنم واسه همینه که میگن باید از ماه رمضون استفاده کنید و فقط مال یه سال نیست و رو همه‌ی عمر تاثیر میذاره! فکر میکنم منظور از استفاده کردن هم، همون تمرکز روی اعمال و کنش‌ها و واکنش‌های شخصیتی باشه، وگرنه دیگه چجور میشه واسه همه‌ی عمر چیزی رو ذخیره کرد؟
    پاسخ:
    منم فکر میکنم علتش همین میتونه باشه
    شما برای نمونه یه سری به آمار جرم و جنایت و دعواهای خیابانی یا دزدی تو این ماه بزنین بطرز محسوسی کاهش پپدا میکنه
    کاش بتونیم تعمیمش بدیم واسه کل سال

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">