همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

فیلم نوشت۱

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۲۳ ق.ظ

داشت دروغ میگفت ،منتها من دوست داشتم باور کنم



فیلم خشم و هیاهو

هومن سیدی


#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۱)

تاوان سنگینی داره اگه باور کنیم...
پاسخ:
بله و متاسفانه بعضی وقتها فکر میکنی که ارزشش رو داره
و متاسفانه هیچوقت ارزش نداره
پاسخ:
نمیشه با این اطمینان گفت
بعضیا ارزشش رو دارن
دیدم که میگم...
پاسخ:
می تو :(
آدماا از آدماا زود سیر میشن، آدماا از عشقشون دلگیر میشن، آدماا رو عشقشون پا میزارن، آدماا آدمو تنها میزارن...
پاسخ:
دقیقا همینه
:)
پاسخ:
خوشحال شدم که حالتون خوبه
  • بهارنارنج :)
  • آره:)
    تلخ ترین حالت،جازدنه کسیه که بهتر از خودش میشناسیش..و خودش هنوز نمیدونه..یا نمیتونه بگه
    پاسخ:
    این خودش نمیدونه خیلیه
    نمی‌دونم چرا با کل فیلم نتونستم ارتباط برقرار کنم :/
    پاسخ:
    میگن از روی ماجرای واقعیه قتل همسر ناصر محمدخانی ساختنش
    هومن سیدی عالیه واقعا!
    بقیه فیلماشو هم ببینید
    این مغزهای کوچک زنگ زده هم اگر اکران شد ببینید شاهکار هومن سیدیه!
    پاسخ:
    هومن سیدی فوق العاده س ، از بازیگرای جدید تنها کسیه که بازیش رو دوست دارم
    حتما میبینمش
    هومن سیدی هم توش بازی کرده بود؟ من چرا یادم نیست...
    پاسخ:
    هومن سیدی کارگردانشه نقش مرد داستان رو نوید محمدزاده بازی کرده
    داستان زندگی محمدخانی بود.
    ع دقت نکرده بودم:-)
    پاسخ:
    میگن از روی اون ساخته شده
    من سینما دیدمش
    قشنگ بود
    مخصوصا جایی که دختره داره صحنه ی قتل رو بازسازی میکنه
    چاقو رو گرفتم تو دستم(چاقویی که نیست)
    زدم بهش(به زنی که نیست)
    عملا اون صحنه همه چی رو لو میداد
    امیدوارم زندگی شهلا جاهد سر هیچ و پوچ تباه نشده باشه فقط
    پاسخ:
    نمیشه تو این قضایا یکطرفه به قاضی رفت ولی من فکر میکنم در هر اتفاقی دو طرف هم مقصرن حلا درصدش شاید فرق کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">