همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

سایه ها

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۵۶ ق.ظ

طبق یه نظریه روانشناسی آدمهایی توی زندگی ما هستن که اصطلاحا بهشون میگن آدمهای سایه!

سایه ها زمانی هستن که روشنی هست و همه چی بقولی گل و بلبله ولی به محض اینکه تاریکی بیاد و شرایط عوض بشه ناپدید میشن!!

آدمهای سایه ی زندگیتون رو بشناسین و اگر نمیتونید حذفشون کنید حداقل ارتباطتون رو باهاشون محدود کنید.


پ.ن: این پست ربطی به پست اینستاگرامی یکی از سلبریتی ها که نوشته بود: میثاقی های زندگیتون رو بشناسید؛ نداره چون ما از اصل قضیه ایشون و فردوسی پور خبر نداریم.

پ.ن: صدا و سیمایی که ازش صدای ربنای شجریان یا گزارش فوتبال فردوسی پور یا طنزهای مهران مدیری و ... پخش نشه باید درشو گل گرفت.


#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۵)

سلام
بهتون گفتن که صفحه اصلی وبلاگتون دیده نمیشه؟
ستاره تون روشن میشه رو لینکش میزنیم میایم هم دیده نمیشه
من رو پستهای فروردین زدم تا پستتون رو تونستم ببینم







سوال: استاد ناظری رو پخش می کنن؟ فکر کنم ایشون هم پخش نمیشه
با پست موافقم
پاسخ:
دیده نمیشه!!
خودم هم امتحان کردم ولی دیده شد شاید اشکال از یه چیز دیگه س ،تاحالا کسی این مشکل رو نداشته دنبال کردن رو لغو کنید دوباره دنبال کردن رو بزنید شاید مشکل حل شد

فکر کنم خیلیا تو این لیست هستن
از همه نظر که روزگار سختیه. از نظر مراودات انسانی بیشتر. با همه مشکلات میشه یه جوری کتار اومد. با آدما نمیشه. هر جور باهاشون کنار بیای یه جور دیگه روو اعصابن. نیاد روزی که مجبور شده باشیم همه رو کنار گذاشته باشیم. نه مشخصا به خاطر خوب نبودن. اغلب به خاطر تفاوت هایی که درک نمیشن.
پاسخ:
اغلب آدما وقتایی که نیاز داری کنارت باشن واقعیت اصلی خودشون رو نشون میدن
امان از صدا و سیما
پاسخ:
یه جور استثماره

یه گل رو تو سایه قرار بدیم چطور میشه خب اینجور آدما رو هم بذاریم تو همون سایه بمونند اصلا
برنامه ی نود :(
گزارش های فردوسی پور باعث میشد هیجان بازی چند برابر بشه برد تیم مورد علاقه ات بیشتر بهت بچسبه:))

پاسخ:
باید بتونیم کنارشون بذاریم
فردوسی پور یه نمونه س، خیلیا تو عرصه های دیگه هم تو این شرایطن
منطقی باشیم توی عمیق ترین تاریکی ها همیشه خودمونیم که بایدبه داد خودمون برسیم..توی تاریکی های رو به روشن ولی چرا آدمای انگشت شماری هستن
پاسخ:
بقول قدیما شرایطی شده که هر کس باید مراقب کلاه خودش باشه متاسفانه
انگار زمان خودش همه چی و به ادم نشون میده...
شجریان که خودش گفت دلش نمیخواد صداش پخش بشه
طنزهای مدیری ام باز خودش زد به سی دی و قول اپارتمان داد و تهش هیچی به هیچی😂
از فردوسی پور هم خبر ندارم...برنامه نود پوچی و گندکاری های فوتبال و فقط نشون میداد باید فوتبال و جمع کنن😆
این هم نظرات کارشناسانه بنده تادیدار بعدی بدرود
پاسخ:
هیچ هنرمندی از دیده شدن فرار نمیکنه، اصلا ذات هنر به دیده شدنشه وگرنه به چه درد میخوره
منظور کج سلیقه ایی عمل کردنهاست
از ماست که برماست
پاسخ:
بله متاسفانه فقط نظاره گریم
عاغا من نه وبلاگی دارم دنبال کنم نه هیچی... ولی دقیقااااا مشکلی که پاییز گفت رو دارم😑

یه صفحه خالیه ی صفحه ی اول وبتون و من زدم رو پستهای فروردین تا اینو آورد واسم...

مسءولین رسیدگی کنن لطفا! کی پاسخگو عه؟؟!!

با تچکر
پاسخ:
احتمالا رسیدگی کردن:)
نیمیدونم رسیدگی کردن مسوءلان یا چی؟! ولی حل شده مشکل وبلاگت خداروشکر🤗
پاسخ:
خدارو شکر:)
ممنون که میخونید
  • مریــــ ـــــم
  • همیشه یکی از فانتزی هام داشتن خواننده ی خارج از وبلاگ بوده
    ینی کسی که وبلاگ نداشته باشه ولی وبلاگارو بخونه
    پاسخ:
    اینکه چطوری بعضی وبلاگهارو همیشه پیگیری میکنن برا من سواله که از آپ کردنش چطوری مطلع میشن
    باید بهشون خدا قوت گفت:)
    سلام
    راستش خجالت کشیدم از بی معرفتی خودم
    من میخونم ولی کلا دست و دلم به کامنت گذاشتن نمیره واسه هیچ وبلاگی
    نذارید پای بی معرفتی
    ممنون که همچنان خط خطی های من رو میخونید...
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون معرفت شما ثابت شده س
    ایشالا بجاش شیرینی عروسیتون رو میخوریم:)
  • شارمین امیریان
  • سلام.

    یه سری از این سایه ها هم فقط وقتی هستن که کارشون گیرته. (البته دیگه نمیشه اسمشون رو گذاشت سایه!)
    پاسخ:
    بله همینطوره البته اسم اونا آویزونه یا حتی کنه:))
    سلام
    بزرگوارانی که اعتراض داشتن با کلیک کردن رو لینک وبلاگتون، ابتداعا با صفحه سیاه روبه رو میشن، یحتمل مثل من با گوشی وارد میشن.
    و خب نمی دونن که اگر کمی صفحه رو بالا ببرن (به بالا حرکت بدن!) سیاهی تموم میشه و سفیدی نمایان میشه :||

    تا لازم نباشه روی پست های فروردین کلیک کنید تا پست به روز شده رو ببینید : )
    پاسخ:
    احتمالا ایرادش همین باشه
    ممنون از راهنماییتون
    آدم های سایه همه جای زندگیم هستن... من کاری بهشون ندارم و ولشون کردم به امون خدا... اما چون سایه هستن و ماهیت سایه هم معلومه همچنان دنبالم هستن.
    پاسخ:
    خیلیاشون رو نمیشه حذف کرد فقط میشه ارتباطتون رو محدود کنید
    سلام
    صدای شجریان روح انسانو به رقص درمیاره
    پاسخ:
    واقعا همینطوره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">