همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

آلرژی فصلی

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ

من به فصل بهار

به پولهای نو داخل قرآن روی قفسه‌ی اتاقم

به ساعت همیشگی قرارهامون

به صدای زنگ گوشی نوکیا

به عطر جا مونده روی شونه‌ی کتم

به پاهام که بارها سرت رو روش گذاشته بودی

به بوی قورمه سبزی به نم روی چمنهای پارک

به دختران چشم سبز

به هوبی‌های پشت ویترین مغازه حسن آقا

به هر چیزی که از تو در دنیای من جامونده

آلرژی دارم و بد جور منو به سرفه میندازه و اشک چشممو درمیاره.

 

برنگرد، فقط چاره‌ی این آلرژی فصلی و این جامانده‌ها رو بگو !!

 

#همین

 

پ.ن: سال جدید رو خدمت همه دوستان و همسایه‌های وبلاگی تبریک میگم و برای همتون سلامتی و عشق و پول آرزو میکنم و امیدوارم سال جدید همون سالی باشه که منتظرش بودین🌹❤

 

 

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۱)

سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی براتون آرزو دارم.
پاسخ:
خیلی ممنونم از شما
سال نو شما هم مبارک:)
آمین! منم براتون سلامتی و عشق و پول و بی نیازی از ماسک آرزو می کنم
امیدوارم همون سالی بشه که منتظرش بودین (خیلی این آرزوتون قشنگ و دلچسب بود)
سال نو مبارک :)
پاسخ:
ممنون از لطف شما:)
همچنین برا شما، ایشالا سال خوبی باشه براتون
چه عاشقانه ی غم انگیزی...
پاسخ:
ممنون که میخونید
سال نو شما هم مبارک:)
  • آقای سر به‍ راه
  • سال نو شما هم مبارک, ان شاالله سال 13400 از بهترین سال های زندگی همه باشه:)
    پاسخ:
    ممنون همچنین برا شما ایشالا:)
    دیگه هیچی مثل قدیم نیست، حق داری آلرژی داشته باشی...
    پاسخ:
    آره واقعا دیگه هیچی مزه واقعیش رو نداره
    همچنین برای شما🌸🍃
    پاسخ:
    ممنونم از شما:)
    چاره ای نداره جز گذر زمان و تلاش نکردن برای فراموشی خاطرات خوب چون اینطوری ذهن لجبازی میکنه و بدتر میشه یا به خودتون میاین میبینین به بخش بزرگی از احساساتتون دسترسی ندارین
    پاسخ:
    بله همین طوره که میگید باید رها کنیم تا رها بشیم
    سال نو شما هم مبارک:)
    من تبریک نگفتما ولی الان خجالت کشیدم و اومدم بگم شما هم!
    پاسخ:
    خواهش میکنم ممنون از شما:))
    من که به همه چی آلرژی دارم حتی به نفس کشیدن خودم :|
    سال نوتون به خوشی و در امان از آلرژی فصلی :)
    سال نو مبارک
    پاسخ:
    ممنون سال نو شما هم مبارک
    ایشالا سال خوبی باشه براتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">