همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

جلویی‌ها

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۱۱ ق.ظ

توی صف سنگکی بودم، دم افطار بود و شلوغ، شاطر با صدای بلند گفت : تنور آخره فقط به جلویی‌ها میرسه اون ته صفی‌ها واینیستن!

من تقریبا وسطای صف بودم و متوجه نشدم که منظورش از جلویی‌ها کیا هستن با خودم گفتم بازم وایمیستم شاید به ما هم رسید!

 یاد این شبها افتادم و با خودم گفتم: نکنه اونجا هم دعای جلویی‌ها قبول بشه و به ما ته صفی‌ها نرسه! یا اصلا از نظر خدا جلویی‌ها کیا هستن و ته صفی‌ها کیا ؟

بعدش یاد کریم بودن خدا افتادم ، کریم یعنی کسی که نمیتونه نبخشه و براش جلویی‌ها و ته صفی‌ها مفهومی نداره.

البته با الغوث الغوث گفتن، خدا فقط اون حقی رو میبخشه که حق الله هستش، واسه حق الناس هم شاید بشه از مردم حلالیت گرفت ولی با حق النفس چه میشه کرد؟ با ظلمی که به خودمون میکنیم؟

یه دعای جالبی هست این شبا که میگه :" الهم فک کل اسیر" ، خدایا ما همه اسیریم ما رو از این اسارت‌ها رها کن.

تو این فکرا بودم که شاطر گفت: جوون چندتا میخوای؟

 

#همین

التماس دعا برا مریضها

 

 

  • حامد سپهر

نظرات  (۱۲)

  • نرگس بیانستان
  • خدا اخر و عاقبت مون رو ب خیر کنه...
    پاسخ:
    الهی آمین
    طاعات مقبول
    با ارزوی شفای عاجل برای مریض ها
    ...
    خدا همه مون رو ببخشه و هدایت کنه
    پاسخ:
    ممنونم برا شما هم ایشالا قبول باشه
    آمین

    التماس دعا:)

    خدا خیلی مهربونه... خیلی
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا:)
    واقعا همینطوره
  • آقای سر به‍ راه
  • ما همه محکوم به بخشش هستیم!
    پاسخ:
    اگر غیر این بود به کریم بودن خدا شک کن
    جالبه که تو این شبا بیشتر داشتم به حق‌النفس فکر می‌کردم. خودم بیشتر از بقیه حق گردن خودم دارم. بابت سخت گرفتن‌هام، بی‌مهری‌هام.
    امیدوارم هممون بخشیده بشیم از هر سه جانب.
    پاسخ:
    حق النفس حسابش با بقیه‌ی حق‌ها جداست امیدوارم بتونیم کاری کنیم
     حقی به گردنمون نباشه
    منم امیدوارم
    امیدوارم دعاهای این شبها و روزهامون شنیده شده باشه و اونهایی که به صلاحمونه اتفاق بیفتن
    همه ی بندهای جوشن کبیر خیلی خوبن اون بندی که نور النور داره رو بینهایت دوست دارم
    پاسخ:
    بله امیدوارم هر چی خیره برا همه اتفاق بیوفته
    البته خیلی وقتا باید مراقب دعاهامون هم باشیم چون از آرزو کردن بعضیاشون یه وقتی پشیمون میشیم:)
  • شهـــ ـــرزاد
  • چقدر آخرش خوب تموم شد. آخر دعاهامونم خوب می‌شه. من مطمئنم به نفر آخر صف که هیچی، به رهگذرایی که تو صف نبودن هم می‌رسه :)
    پاسخ:
    ایشالا که برا هممون همینطور باشه
    بله خدا کریمه:)
    چقدر این پستتون حال خوب کن بود :) خدا رفیق است، یا رفیق من لا رفیق له، اون مهر و خلاصی که خدا در دوست داشتن ما داره اونقدر ازلی ابدی و فراگیره که همانند نداره:)
    پاسخ:
    لطف شماست ممنون
    بله همینطوره خدا بهترین رفقیهاست فقط ما معمولا تو رفاقت کم میذاریم
    دقیقا منم شب قدر به این موضوع فکر میکردم
    میگفتم ظلمت نفسی... من له خودم ظلم کردم
    خودش ببخشه
    بیمارهارو هم نجات بده الهی
    پاسخ:
    ایشالا که خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه
    آمین
  • کلنگ همساده
  • خدا همه ی مریض ها رو شفا بده البته خودش بهتر می دونه من زیاد تو کار خدا دخالت نمی کنم اصولا. اما درباره متن خیلی خوب بود. تقریبا تو متن غرق شدم با این که خیلی کوتاه بود و با جمله نانوا که انتهای متن بود برگشتم!
    :))
    پاسخ:
    آمین
    آره خدا بهترینها رو واسه بنده‌ش رقم میزنه
    ممنون شما خوب خوندین:)
  • آقای سه نقطه
  • آخ چه کرد این پستت با دلم :)
    پاسخ:
    ممنون از لطفت
    خدا رفتگان شما رو هم ببخشه و بیامرزه
  • کلنگ همساده
  • خدا بیامرزد رفتگان شما را. زنده ها را هم برایتان حفظ کند. حامد جان چه خوب گفتی که با حق نفسی که خودمان بهش ظلم میکنیم پس چه کنیم. من خیلی به خودم بدهکارم. خیلی
    پاسخ:
    سلامت باشی ممنون ، خدا رفتگان شمارو بیامرزه
    ایشالا که بتونیم حق النفسی که در حق خودمون داریم جبران کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">