همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

روز جوان مبارک

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲ ب.ظ

ما نسلی هستیم که هنوز منتظریم روزی نور بر تاریکی غلبه کند تا بعد از گذشت بهترین سالهای عمرمون که تباه شد، کمی زندگی کنیم!

 

 

 

#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۵)

در حالی که هر روز یه دور شب میشه و روز میشه و تاریکی و روشنی بر هم غلبه میکنن
پاسخ:
بله اینهم میتونه یه تعبیر دیگه باشه از این قضیه
یه روز خوب میاد....
من خیلیوقته منتظر نیستم روز خوب بیاد
دارم با تمام تلاشم روزهایخوبم و میسازم
پاسخ:
ایشالا که اون روز خوب خیلی زود بیاد قبل از اینکه دیگه اون حسش نباشه:)
من اون روز بورسیم و گرفتم و دارم با یه لبخند میرم دنبال ارزوهام
پاسخ:
خیلی تبریک میگم و امیدوارم موفق باشین:)
هوم
فکر می کردم تنها من اینجوریم
خیلی نخاله طوریه این طرز فکرمون ولی خدایی
پاسخ:
جبر جغرافیاییه دیگه:(
جدا منتظر تابیدن نوری؟ مگه این مال نسل مامان باباهامون نبود؟ انفجار نور و این داستانا 🙊 که اونم بعدش کلی پشیمان و نادم داشت 😁
آقا من فهمیدم هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته. فرصت هم کمه. تا بجنبی کلا تموم شده! حالا چه تاریک چه روشن.

به هر حال روزهای روشنی برات آرزو دارم ☺️🌺
پاسخ:
واقعا انگار قرار نیست اتفاق خاصی بیوفته و شاید هم باید خودمون اتفاقهای خوب رو بسازیم ولی متاسفانه عمر ما زود میگذره و فرصت کمه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">