همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

عشق در نگاه اول

دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵ ق.ظ

نمیدونم به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید یا نه ولی نظر شخصی من اینه ؛ اینکه هر دو نفر به این باور هستن که یک حس ناگهانی در هردوشون همزمان به وجود اومده درست نیست.

یه ببخشید حواسم نبود توی ازذحام پیاده‌رو، یه اشتباه گرفتین پشت گوشی تلفن،  کیفهای دو نفر که ساعتها توی قسمت بار قطار کنار هم بودن، شاید توپی گم شده میان بوته‌های پارک، که یکی پیدا کرده و به صاحبش داده...

من فکر میکنم کتاب حوادث همیشه از نیمه شروع میشه! و اونها جایی در گذشته‌ی همدیگه دارن!

 

#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۵)

خب باید بگم که منم موافقم باهاتون. :)
حداقل برای من همه آدمها در نگاه اول خنثی هستن. یادش بخیر در این مورد یه پست هم نوشته بودم.
پاسخ:
ممنون از نظرتون:)
حواسمون هست کم پیدا شدینا:)
واقعا به نظر من عشق چیزی نیست که در لحظه به وجود بیاد اما ممکنه استارت اون آشنایی و تمایل دو طرف و ادامه دادنشون از یه اتفاق یا ... بوجود بیاد
پاسخ:
دقیقا همینه عشق هیچوقت در نگاه اول شکل نمیگیره و کسایی که همچین ادعایی دارن باید به عشقشون شک کرد
برای من که عشق در یک نگاه بود دیگه نمیدونم من عجیب غریبم یا چی
ولی کلا جنس عشق با شناخت و درطول زمان تغییر میکنه و قوی تر میشه
پاسخ:
منظورم این بود شاید ما فکر کنیم که عشق در یک نگاه افتاده ولی امکان داره این اتفاق ریشه داشته باشه و یه روزی یه جای توی گذشته همدیگه رو دیده باشین:)
قطعا همینطوره:)
بمونید برا هم ایشالا:)
چه نگاه جالبی! مخصوصا اون چمدونای کنار هم :)
پاسخ:
ممنون از نگاهتون:)
به عنوان یک فرد بسیار منطقی که نه تنها به عشق در نگاه اول، بلکه کلا به مقوله عشق خیلی معتقد نیست (:دی)، طی یه تماس تلفنیِ کاری مجذوب یه صدا شدم؛ روز بعد صاحب صدا رو دیدم و مجذوب‌تر شدم. بماند که حسم رو هرگز ابراز نکردم و ۸ ساله صاحب صدا رو ندیدم، اما هنوز هیچ حسی برام شبیه اون نشده...
پاسخ:
عشق لازمه‌ی ادامه‌ی زندگیه نمیشه ازش فرار کرد:)
همه‌ی قصه‌های عاشقانه‌ی دنیا از یه جایی شروع میشه حتی شده با یه برخورد لحظه‌ایی
ایشالا که هرچی خیره همون اتفاق بیوفته:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">