همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

تو دیگه چرا؟

يكشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ

من فکر میکنم «از تو توقع نداشتم» کاملترین جمله‌ی غمگین دنیاست!

یعنی میگه: ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم و 

بهت تکیه کرده بودم، تو نباید خراب میکردی!

 

پ.ن: بین دوستات بهترین دوست همونیه که لازم نیست بهش تاکید کنی بین خودمون باشه!

 

#همین

  • حامد سپهر

نظرات  (۴)

غمگین ترین جمله جهان...
پاسخ:
دقیقا:(
از یازدهم فروردین که این جمله رو گفتم، هنوز از بار غمش کاسته نشده....
پاسخ:
ماشالا همه زخم خورده‌ایم:))
بنظرم بهترین دوست هم نباید وارد یه سری حریم ها بشه:)
من یه دوست ۱۳ساله سر همین از دست دادم، دروغ چرا خیلی دردناک بود و سعی کردم بهش بفهمونم ولی نخواست
پاسخ:
منم به این اعتقاد دارم که نباید حتی صمیمی‌ترین دوستهاتو وارد مسائل شخصیت بکنی
تجربه نشون داده یه روزی یه جایی از همون نقطه ضربه میبینی
  • شارمین امیریان
  • سلام. به نظرم بستگی داره کی بگه. یه وقتا آدم وقتی این جمله رو می‌شنوه تو دلش می‌گه اصلا تو چرا باید توقعی از من داشته باشی؟!😶
    پاسخ:
    سلام از بنده‌س:)
    اینم از یه دید دیگه‌س بله
    ولی وقتی از کسی که انتظار نداری حرفی یا حرکتی میبینی با خودت میگی دیگه اعتباری به این جهان نیست:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">